Office Manager

1928436
Budapest;
XI, kerület
Beosztott
Teljes munkaidő
Nemzetközi partnerünk megbízásából keresünk Office Manager munkakörbe új kollégát.
- Általános irodai ügyviteli feladatok ellátása, beérkező levelek, hivatalos dokumentáció kezelése, nyilvántartása
- Szolgáltatási szerződések karbantartása és nyomon követése
- Az irodahelyiség folyamatos, zökkenőmentes működésével kapcsolatos teendők koordinálása (irodaszer, névjegykártya rendelés)
- Egyéb, a cég operatív tevékenységét és a dolgozók munkáját elősegítő tevékenységek
- Külföldi partnerek számára az üzleti utak koordinálás
- Adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása
- Rendezvények teljes körű támogatása (catering megrendelése, tárgyaló bekészítés, vendégek kísérése, taxi rendelése)
- Minimum középfokú végzettség
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
- Hasonló területen szerzett legalább 3 éves tapasztalat
- Ügyfélközpontú gondolkodás, precizitás, pozitív szemléletmód
- Versenyképes juttatási csomag
- Motiváló egyéb juttatási rendszer (cafetéria, bónusz, céges telefon)
- Home Office lehetősége (heti egy alkalom)
- Rugalmas munkaidő
- Hosszútávú munkalehetőség
- Szakmai fejlődési lehetőség
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, keresse fel kollegánkat:
Mózes Zsófia
zsofia.mozes@manpower.hu
+36309057307
10149
83263.001
ManpowerGroup Solutions
 +36 30 905 7307
júl.05
21721-1/2012