Recepció és adminisztráció kiszervezése 

 

Recepció outsourcing

A recepciós és adminisztratív pozíciók folyamatos betöltésére teljeskörű kiszervezési megoldást nyújtunk. A szolgáltatás biztosítja vállalkozása számára, hogy szabadságok, betegségek, egyéb, előre be nem tervezhető események miatti munkaerő-kiesés folyamatos pótlását igény szerint.

Az előre egyeztetett elvárások és az elvárt kompetenciák szerint végezzük a recepciós vagy adminisztratív pozíció betöltésére kívánt jelölt kiválasztását. A teljes toborzási és munkaügyi folyamatot önállóan végezzük, így biztosítva zökkenőmentes munkaerő-pótlást partnerünk számára.

  • A kiválasztott szakembert saját állományunkba vesszük és a teljes foglalkoztatási, adminisztrációs folyamatot elvégezzük.
  • Előre egyeztetjük a munkavállaló szabadságát, és automatikusan biztosítjuk a szabadság alatti időszakban is a pozíció folyamatos betöltését más, az elvárásoknak megfelelő jelöltek rendelkezésre állásával.
  • Időt és energiát takarítunk meg partnereink számára.
  • Fix, havi költségekkel dolgozunk.

 

Kapcsolattartónk visszajelzése:

A Manpower outsourcing üzletága jóvoltából gyors és szakértő segítséget kaptunk a recepciós munkakör ideiglenes betöltésére. A komplex szolgáltatásnak köszönhetően a kiválasztási folyamattól kezdve a kilépés időpontjáig napi szintű támogatást kaptunk, amely magában foglalta a munkaadói oldalon felmerülő adminisztratív teendőket is, emiatt sok időt és energiát takarítottunk meg, a sikeres együttműködés következtében pedig hatékonyságunk javult. Azt gondolom, hogy a mai munkaerő piacon elengedhetetlen ez a fajta rugalmasság, gyorsaság és szolgáltatási színvonal, amelyet a Manpower outsourcing üzletága nyújtott nekünk, jó szívvel ajánlom a munkáltatók és vezetők figyelmébe!

 

Vezetői asszisztens outsourcing

Vezetői asszisztens outsourcing szolgáltatásunk olyan rugalmas megoldást kínál a vállalatok számára, amely lehetővé teszi, hogy hatékonyabban működjenek, és a szükséges adminisztratív teendők közben ne veszítsenek el értékes időt és erőforrásokat.

  • Fix költségek: Szolgáltatásunk előre kiszámítható, fix havidíjért vehető igénybe, ami minden költséget tartalmaz.
  • Személyre szabott: Perszonalizált keresési folyamatunk végén Partnerünk a döntéshozó.
  • Folyamatos kapcsolattartás: A hatékony kommunikáció érdekében dedikált kapcsolattartó áll rendelkezésre.
  • Cseregarancia: Szükség esetén egyszeri, ingyenes cseregaranciát vállalunk.
  • Teljeskörű szolgáltatás: A teljes foglalkoztási, adminisztrációs folyamatot elvégezzük.
  • Szakmai tréningek: Magunkra vállaljuk a jelölt szakmai felkészítését is.
  • Rugalmas konstrukció: Rövidtávon és részmunkaidőben is igénybe vehető.
  • Személyiségteszt: Fontosnak tartjuk, hogy Partnerünk számára személyiség alapján is ideális munkavállalót találjunk.

Kapcsolat

Csapatunk örömmel áll rendelkezésére.