Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Regisztráció az adatbázisunkba

A ManpowerGroup a munkaerő-szervezési megoldások nemzetközi piacának egyik vezető szereplője. Évente több mint 3 000 000 munkavállalót helyezünk el, több mint 80 irodában világszerte. Működésünk középpontjában az emberek állnak, gondoskodunk róluk, és megértjük a munka szerepét az életükben. Ennek bizonyítéka, hogy a 14. éve folyamatosan elnyertük az Etisphere Intézet, a világ legetikusabb vállalataiank átadott elismerését.

A Manpower SEE a Délkelet-Európában található irodáival lehetőséget kínál arra, hogy Magyarországon állást találjon, vagy megtapasztalja a külföldi munkavégzést is. A legjobb munkáltatókat kapcsoljuk össze a legjobb jelöltekkel, így mindkét fél számára hozzáadott értéket nyújtunk vállalkozásaikhoz és szakmai életükhoz.

Annak ellenére, hogy lehet, hogy jelenleg nincs olyan állásajánlatunk, amely megfelelne az érdeklődésének vagy munkaképességének, arra ösztönözzük, hogy csatlakozzon az adatbázisunkhoz, töltse ki az jelentkezési űrlapot, és értesüljön az újonnan megjelenő álláslehetőségekről.

A BRIGHTER FUTURE IS HUMANLY POSSIBLE!

Online Marketing Manager

Partnerünkről:
Tapasztalt, vállalkozó szellemű Digitális Marketing Manager kollégát keresünk,.

Feladatok:

Marketing stratégia és terv készítése, azok végrehajtásában aktív részvétel. Hatékony külső, valamint belső marketingkommunikáció kiépítése.
Online és offline marketing terv szervezése és harmonizálása, eredményességének nyomonkövetése.
Online marketing stratégia kialakítása, megvalósítása az értékesítési célokkal összhangban.
Közreműködés a Webáruházi értékesítés fejlesztésében.
Online marketing kampányok, akciók megtervezése és kivitelezése, content calendar kezelése, felügyelete.
Online kampányterv eredményesség mérése.
Weboldal, social media napi szintű funkcionális és tartalmi fejlesztése. (Social media stratégia megalkotása: FB, Instagram, Youtube, Tiktok)
Piaci trendek, fogyasztói igények folyamatos nyomon követése, elemzése.
Új online marketing lehetőségek feltérképezése, elemzése.
Az online sales csatorna WEBÁRUHÁZ üzleti tervének megvalósítása email marketing, lead generálás, PPC, display, affiliate, social media eszközök felhasználásával.
Különböző online marketing kommunikációs eszközök rendszerben való kezelése.
Online médiavásárlás és médiatervezés koordinálása.
Adatbázis építése, bővítése.
Egyéb online marketing eszközök használata,
A vállalat weboldalának és webshop programjának folyamatos aktualizálása, teljes árucikkének karbantartása, tartalmi és funkcionális fejlesztése, egyéb fejlesztési lehetőségek felmérése.
E-DM tevékenység,
Google adwords teljes körű ismerete, kezelése.

Elvárások:

Szakirányú felsőfokú marketing- és online informatikai végzettség
Min. 2 éves online marketing területen szerzett tapasztalat
Széleskörű szakmai ismeretek az online marketing eszközök terén (PPC hirdetési rendszerek, Google Analytics, webshop optimalizálás)
Angol nyelv középszintű ismerete
MS office ismeretek
Stratégiai gondolkodásmód
Önállóság, jó problémamegoldó kreatív képesség

Key Account Manager

Partnerünkről:
Partnerünk egy hazai papír-írószer vállalat, amely ma már számos budapesti és vidéki, valamint szlovákiai szaküzlettel rendelkezik. Most keresik új Key Account Manager kollégájukat csapatukba.

Feladatok:

Újonnan bevezetett márka/ termékcsoport gondozása és képviselete
Kapcsolatok kialakítása és fenntartása meglévő ügyfelekkel/partnerekkel és viszonteladókkal
A meglévő mellett további értékesítési, üzleti lehetőségek feltárása, az értékesítési célok megvalósítása
Üzleti tárgyalások vezetése
Kereskedelmi kapcsolatrendszer kezelése, partner boltok látogatása Budapest és vonzáskörzetében
A brand fejlesztése, attraktív megjelenítése a partnereknél
Dokumentációk és riportok készítése
Ügyfélelégedettség biztosítása, utógondozás, ügyfélkapcsolatok erősítése
Piaci tevékenységek elemzése és a márka teljesítményének folyamatos nyomon követése
Együttműködés a beszerzéssel és az ügyvezetéssel a termékportfólió fejlesztése érdekében

Elvárások:

Minimum középfokú végzettség
Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Kezdeményező szemléletű ügyfélkezelés
Dinamikus, vevőorientált fellépés
Ambiciózus, határozott személyiség
B kategóriás jogosítvány
Angol társalgási szint

Előnyök:

Papír írószer, irodaszer ismeretek
Visual merchandiser tapasztalat

Amit kínálunk:

Elérhető bónusz
Cafeteria
Céges autó

Csaláskezelési monitoring szakértő

Csaláskezelési monitoring szakértő

Partnerünk:
Több, mint 25 éve nyereségesen működői hazai pénzintézet, többszörös Év társadalmilag felelős bankja kitüntetés nyertese. Főbb céljai közé tartozik az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás és a pénzügyi tudatosság nevelése. Bővülő csapatunkba most Csaláskezelési monitoring szakértőt keresnek.

Feladatok:

Fraud monitoring rendszer működtetése, a rendszer által generált riasztások kezelése, kivizsgálása.
Szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel.
Ügyfelek átutalási megbízásainak és bankkártyás tranzakcióinak ellenőrzése.
Kivizsgálások eredményéinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása.
A rendelkezésre álló információk ellenőrzése az esetleges gyanús tevékenységek felderítése, megelőzése érdekében.
Részvétel a csalásmegelőzési jogszabályoknak-, belső banki szabályzatoknak és a felügyeleti elvárásoknak való megfelelés biztosításában és ennek ellenőrzésében.
Az első védelmi vonaltól – elsősorban a telefonos ügyfélszolgálattól – érkező csalásgyanús bejelentések kezelése.
Kapcsolattartás a bank más szervezeti egységeivel, csalásmegelőzési szempontú ellenőrzések támogatása.

Elvárások:

Motivál, hogy a csaláskezelés területének sikeres működtetésében részt vegyél,
Középfokú végzettséggel rendelkezel,
Minimum 1 éves tapasztalatod van pénzintézeti munkában,
Csalás, incidenskezelési területen szerzett legalább 1 éves tapasztalattal bírsz,
Önállóság, alaposság, felelősségtudatosság jellemez;
Birtoklod az alábbi jellemvonásokat:
Kockázatérzékenység, proaktív problémamegoldó képesség;
Kiváló konfliktuskezelési készség, lényeglátás;
Elemzői szemléletmód;
Nagyfokú pontosság, precizitás;
Kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent:
 

7/24 munkarendben szerzett tapasztalat,
Ügyfélkapcsolat tartáshoz szükséges angol nyelvtudás (szóban és írásban).

Amit kínálunk:

Otthonról végezhető munka
Béren felüli kiemelkedő juttatások
Cafetéria, Élet-és balesetbiztosítás
Családias környezet

Munkaidő: folyamatos munkarend, műszakbeosztás szerint
 

Irodai Asszisztens

Budapesti, francia multinacionális partnercégünk megbízásából keresünk, motivált, talpraesett munkatársat Irodai Asszisztens munkakörbe! 

Feladatok:

Az értékesítők és támogató mérnökök napi munkájának aktív támogatása az irodából ellátható feladatokban – vevői kapcsolattartás, ajánlatok és műszaki anyagok kiküldése, kiadott ajánlatok adminisztrációja, árazó fájlok elkészítése
Értékesítési igazgató és operatív vezető munkájának napi támogatása, riportok és kimutatások készítése
A napi ügymenetet támogató struktúra kialakítása és fejlesztése
Riportok összeállítása és adatbázisok kezelése
A cég belső folyamatainak és rendszereinek kezelése – Salesforce, SAP, Coupa, Contract Tool stb.
Kereskedelmi szerződésekhez kapcsolódó feladatok ellátása, partner programok kezelése
Vevőtalálkozók és események szervezése együttműködve a különböző társszervezetekkel (marketing) és rendezvényszervező alvállalkozókkal
Prezentációs anyagok összeállítása, előkészítése és szerkesztése
Bejövő számlák adminisztrációja és kezelése, elszámolások indítása
Indirekt beszerzések kezelése, PO létrehozás, pénzügyi osztállyal való együttműködés

 
Elvárások:

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előnyt jelent
Minimum 1-2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat 
Pontos, precíz, gyors munkavégzés, önálló gondolkodás és képesség a belső folyamatok proaktív fejlesztésért
Olyan személyiséget keresünk aki nagy teherbírású, kedveli az adminisztrációt és nem retten el a kihívásoktól
Önmagára, a környezetére és a munkájára igényes személyiség akik képes és szeret csapatban dolgozni
Angol nyelv legalább alapfokú ismerete

Juttatási csomag: 

Versenyképes alapbér 
Bónusz 
Cafeteria 

Measurement Technician (CMM)

Partnerünkről:
Partnerünk egy kanadai-koreai multinacionális vállalat, akik e-motorokat gyártanak, és villamosított hajtáslánc-megoldásokat kínálnak, beleértve az invertereket és a fedélzeti töltőket. 2024-ben megnyitják első magyarországi üzemüket, Miskolcon.
Legyen részese egy új üzem működésének az első lépésektől kezdve, és járuljon hozzá a vállalat sikeréhez a magyar piacon!

Feladatkörök: 

CMM mérés
Minőségi ellenőrzés
Minőségi funkcionális és validációs teszt
Hibák elemzése
Mérések elvégzése különböző gépekkel és berendezésekkel (durvasági/Mikro/Profil mérőműszerek, CMM és stb. kezelése).
Funkcionális és validációs tesztek elvégzése és elbírálása, beleértve az elektromos hullámforma leolvasását is
Megjelenésvizsgálat elvégzése
Gyökérokok elemzésének elvégzése

 
Követelmények: 

Középiskolai végzettség vagy azzal egyenértékű technikusi végzettség
Gyártó környezetben szerzett tapasztalat
Mérőeszközökkel kapcsolatos tapasztalat
A biztonsági irányelvek és a minőségbiztosítási rendszerek ismerete
A GD&T ismerete

Amit kínálunk:

Lehetőség egy újonnan épült, modern üzemben dolgozni egy zöldmezős beruházási projekt keretében.
Stabil, multinacionális munkakörnyezet
Cafeteria csomag

Quality Engineer (IQC/OQC)

About our partner:

Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.

Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

 

Responsibilities:

Reviews control plans, process procedures, test procedures, and quality manuals to understand the scope, requirements, and function of products.
Ensures products meet the drawing specification, customers quality and product integrity requirements.
Supports product development or operations team by providing analysis and expertise throughout the inspection process.
Identifies root causes of problems in the production process; recommends and/or implements corrective measures.
Analyzes data to identify trends in product quality or defects with the goal of mitigating and preventing recurrence and future defect
Ensure compliance and assist with adherence to the Quality Management system (IATF16949/ISO9001)
Participate in the development and refinement of Design and Process FMEA’s (Failure Mode and Effects Analysis)
Report on KPIs in order to adhere to process and prevent occurrence of any non-conformity relating to product, process or system improvement such as Six-Sigma, Poka-Yoke (Error Proofing), and Measurement System Analysis
Manage and coordinate supplier PPM
Support and lead process improvement activities
Write reports and present progress at project meetings and to clients
Performs other duties as assigned

Requirements:

Bachelor's degree in Engineering
English language knowledge
IATF16949/ISO9001 knowledge

What we can offer:

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Projekt Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, ATM Expanziós Projekt koordinátorral bővíteni csapatát!

Feladatok

ATM telepítések koordinálása

Felkutatott és leszerződött helyszínek státuszának ellenőrzése
Leszerződött helyszínek felmérésének koordinációja
Kivitelező partnerek irányítása, beszámoltatása
Belső banki területek (IT, Bankbiztonság) telepítéshez szükséges feladatainak nyomonkövetése

Szervezési feladatok ellátása, nyomonkövetése
Riportolás
Státusz menedzsment
Folyamatfejlesztés

Követelmények

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előny
Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
Döntési képesség, jó problémamegoldó készség, határozott fellépés 
Gyorsaság, pontosság, precizitás 
Kiváló ügyfélkezelés, ügyfélközpontúság 
Kimagasló kommunikációs készség 
Kiváló érdekérvényesítési készség, konfliktuskezelési képesség 
Együttműködési készség csoportban, csapatjátékosság 
Monotónia tűrés 
Folyamatszemlélet 
Angol nyelvismeret előnyt jelent 

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Android fejlesztő

Partnerünkről:

Több mint 25 éve működnek nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
A hazai bankpiacon  közösségi bankként vannak jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartoznak.

Feladatok:

Mobilapplikációk tervezése és fejlesztése Android platformon
Javaslattétel, alternatív megoldások keresése fejlesztői feladatokkal kapcsolatban
Kód review-ban való részvétel
Clean code elvek betartása

Elvárások:

Min. 5 év tapasztalat Android fejlesztésben
Apple design guideline tapasztalat
Rendszerszemlélet és kezdeményezőkészség
Felelősségteljes munkavégzés, kreatív feladatok iránti nyitottság
Önálló munkavégzés és csapatmunkában való részvétel
Tapasztalat verziókövető rendszer használatában (GIT)
Magabiztos Java, Kotlin nyelv, és REST API ismeretek
MVVM architektúra ismeret
Code fejlesztői környezet ismerete (edited)
Tervezési minták és SOLID irányelvek ismerete
Felhasználói szintű SQL ismeretek
Unit teszt készítése

Amit kínálnak:

Home office lehetőség
Cafeteria
Élet- és egészségbiztosítás

IT Projektmenedzser

Partnerünkről:

Partnerünk közel 30 éve szerepel a hazai szoftverfejlesztő cégek listáján és jelenleg többek között IT infrastruktúra üzemeltetéssel, mobil applikáció fejlesztéssel és különböző integrált szoftverekkel foglalkoznak.

Feladatok:

• Pontos, részletes projektterv kidolgozása (erőforrásterv, microsoft project eszközök használatával);
• Üzleti és műszaki koncepció elkészítésénék menedzselése;
• Projekt szervezet definiálása;
• Projekt lebonyolításához szükséges eszközök felmérése;
• Scope egyeztetése szükség esetén védése az ügyféllel történő egyeztetések során;
• Projekttervben jóváhagyott mérföldkövek, folyamatok teljes megvalósításának koordinálása, lefolytatása;
• Folyamatos kapcsolattartás ügyféllel, valamint beszállítóival, és szervezetükben lévő kollégákkal;
• Projekt vezetése agilis vagy water-fall módszerrel;
• Szükséges dokumentációk elkészítése, aktualizálása;
• Projekt bevétel-költség figyelés, folyamatos tájékoztatás a management felé;
• Prezentációk készítése.

Követelmények:

• Legalább 5+ éves projektvezetési tapasztalat telco területén;
• Telco terület folyamatainak átfogó ismerete;
• Legalább 5+ éves szoftver fejlesztési projekt tapasztalat;
• 100 M Ft-ot meghaladó IT projektvezetésben szerzett minimum 5 éves tapasztalat mulinacionális cégnél.
 

Egészségügyi asszisztens – Budapest

Partnerünk Magyarország dinamikusan fejlődő, magánegészségügyi szektorban elhelyezkedő gyógyszeripari szereplője, amely országosan 7 plazmaadományozó központot működtet. Csatlakozz hozzájuk és légy részese fejlődésüknek! 

Feladatok:

Donorok fogadása, regisztrációja, tájékoztatása
Plazmaferezis kivitelezése aferezis készülékkel
Informatikai – és egyéb eszközök, berendezések működtetése
Dokumentációs feladatok

Ehhez szeretnénk, hogy a jelölt rendelkezzen:

Középfokú egészségügyi szakképesítéssel (OKJ 54-55 ápoló, szakápoló)
Érvényes működési engedéllyel és MESZK kártyával
Felhasználói szintű számítógépes ismerettel
Vénaszúrási tapasztalattal
Kiváló kommunikációs képességgel
Csapatmunkára való képességgel

Előnyként értékeljük:

Munkájára igényes, pontos, precíz munkavégzést
Kiemelkedő empátiát
Rugalmasságot

Amiért érdemes hozzánk csatlakozni:

Stabil, megbízható vállalati hátteret
Kiváló munkakörülmények
Cafeteria juttatást
Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulást
Bónuszrendszert
Munkába járás támogatást
Munkaruhát
Munka és magánélet egyensúlya, rendszeres és kiszámítható munkaidővel, éjszakai és vasárnapi munka nélkül

Egyéb információk:

Teljes munkaidőben történő munkavégzés
2 műszakban történő munkavégzés

Munkavégzés helye:

Budapest, 1051.

Sales Support Specialist

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítési Támogató Szakember pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Ügyfélkapcsolatok ápolásában, szerződés megújításokban, módosításokban való közreműködés;
Egyszerűbb megrendelői szerződések megkötésének lebonyolítása
A folyamatban lévő ajánlatok és szerződések naprakész követése, rövid határidővel történő lezárása,
Értékesítési adatbázisok folyamatos frissítése, kezelése,
Vállalati ügyfélkezelő-rendszer kezelése
Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
Áremelések adminisztratív lebonyolításában történő aktív részvétel
Egyszerűbb értékesítési kimutatások elkészítése, kezelése

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
1-2 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel, Word, Levelező-rendszerek és Internet magabiztos használata)
Vállalati ügyfélkezelő-rendszerek (CRM) használatában szerzett gyakorlat 
Nyitottság a műszaki dolgok irányában
Értékesítői attitüd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség és éves bónusz lehetőség
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

 

Folyamatfejlesztési Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, Folyamatfejlesztési koordinátorral bővíteni csapatát 2024 év végéig!

Feladatok

Access alapú megoldások tervezése és fejlesztése
Üzleti és működési folyamatok felmérése
Access megoldások karbantartása és hibajavítás
Dokumentációs rend betartása és azok naprakészen tartása
Cég működésének, üzletpolitikájának, stratégiájának és céljainak ismerete, azok támogatása
Felelős a rábízott szakmai feladatainak hiánytalan, határidőben történő ellátásáért
A banki szabályzatok és compliance előírások betartása
Felelős a rábízott alkalmi feladatainak hiánytalan, határidőben történő ellátásáért
 Operatív, műszaki vagy adminisztratív feladatokat képes ellátni
Önállóan nyújt szakmai támogatást egy nagyobb szervezeti egység számára
Problémamegoldó, fogékony, önálló
Szakmai útmutatást ad át kevésbé tapasztalt kollegáknak

Követelmények

Szakmai középfokú végzettség és 4-5 éves munkatapasztalat szükséges / felsőfokú végzettség és 0,5 – 1 éves tapasztalat
Nyelvtudás előny
Magas szintű Access, SQL, VBA ismeretek
PL/SQL tapasztalat

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés



Megtekintés