Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat

Regisztráció az adatbázisunkba

A ManpowerGroup a munkaerő-szervezési megoldások nemzetközi piacának egyik vezető szereplője. Évente több mint 3 000 000 munkavállalót helyezünk el, több mint 80 irodában világszerte. Működésünk középpontjában az emberek állnak, gondoskodunk róluk, és megértjük a munka szerepét az életükben. Ennek bizonyítéka, hogy a 14. éve folyamatosan elnyertük az Etisphere Intézet, a világ legetikusabb vállalataiank átadott elismerését.

A Manpower SEE a Délkelet-Európában található irodáival lehetőséget kínál arra, hogy Magyarországon állást találjon, vagy megtapasztalja a külföldi munkavégzést is. A legjobb munkáltatókat kapcsoljuk össze a legjobb jelöltekkel, így mindkét fél számára hozzáadott értéket nyújtunk vállalkozásaikhoz és szakmai életükhoz.

Annak ellenére, hogy lehet, hogy jelenleg nincs olyan állásajánlatunk, amely megfelelne az érdeklődésének vagy munkaképességének, arra ösztönözzük, hogy csatlakozzon az adatbázisunkhoz, töltse ki az jelentkezési űrlapot, és értesüljön az újonnan megjelenő álláslehetőségekről.

A BRIGHTER FUTURE IS HUMANLY POSSIBLE!

Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Egy globális vállalat leányvállalataként partnerünk magyarországi fióktelepe erős és stratégiai pozíciót tölt be a magyar kenőanyag-piacon. Elkötelezett és motivált munkatársat keresnek back-office csapatukba az alábbi pozícióba.
Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Főbb feladatok:

Összekötő funkció a hazai társosztályok, külföldi pénzügyi osztály, valamint a hazai pénzügyi szolgáltató partnerek között
Értékesítő/beszerző kollégák munkájának támogatása
Napi adminisztratív feladatok ellátása
Rendszeres riportálási feladatok
Részvétel a havi zárásban
Kintlévőség kezelés
Adatszolgáltatások elkészítésében való részvétel

Elvárások:

Pénzügyi-számviteli végzettség (közép-/ felsőfokú)
MS Office tapasztalat (kiemelten Excel)
Legalább középszintű angol nyelvismeret
SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
Rendszerszemléletű gondolkodás
Felelősségteljes, önálló munkavégzés
Kiváló kommunikációs készség, határozott fellépés, célorientált személyiség
Jó szervezőkészség

Amit kínálunk

Kihívást és fejlődést jelentő feladatok
Versenyképes juttatási csomag
Home Office lehetőség
A hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (mobiltelefon, laptop)
Hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budaörs
Amennyiben érdekli ez a lehetőség, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.

 

CNC esztergályos

Partnerünkről:

Partnerünk egy németországi központú, multinacionális cégcsoport tagja, amely a világ piacvezető műanyag zárókupakgyártó vállalatainak egyike. A cégcsoport gyártóegységeit három K+F központ támogatja, lehetővé téve a folyamatos innovációt, ahol a legmodernebb megmunkáló eszközökkel, minőségi alapanyagokból készülnek a cégcsoport világszínvonalú fröccsöntő szerszámai.

Feladatok:

•            Eszterga gépek beállítása műszaki rajz alapján
•            BÉTA vagy OKUMA gépek kezelése (NLX 2500 Mori seiki vagy DMG 1250 Béta / NEF 400 vagy Hardinge)
•            A szükséges minőségellenőrzés elvégzése mérőeszközök segítségével

Elvárások:

•            gépi és/vagy CNC forgácsoló szakmunkás vagy OKJ-s bizonyítvány
•            Siemens és/vagy Fanuc vezérlésben való jártasság
•            min. 2-3 év szakmai tapasztalat CNC esztergályosként
•            3 műszakos munkarend vállalása
•            műszaki rajz ismere, pontosság, precizitás

Előny:

•            Siemens és/vagy Fanuc vezérlésű gépek programozásában való jártasság
•            CAD/CAM programozásban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

•            13. havi fizetés
•            Teljesítmény alapú bónusz
•            Cafeteria
•            Bejárási támogatás
•            Stabil, hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budapest
 

Szervíztechnikus

Partnerünkről:

Partnerünk több mint 10 éve képviseli Magyarországon több más gyártó mellett a Perkins márkát. Mezőgazdasági és építőipari gépek, illetve áramfejlesztők és szivattyúk szervizelésével és karbantartásával foglalkoznak országszerte.

Feladatok:

Területi munkavégzés, sóskúti indulással és érkezéssel
Számítógépes diagnosztika
Hiba megállapítása elektronikai, illetve mechanikai oldalról
Karbantartás
Motorjavítás, motorépítés, telepítés

Elvárások:

Középfokú műszaki vagy technikusi végzettség
Diagnosztikai ismeretek
Motorok összeépítésében való jártasság
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

Angol nyelvtudás (nem feltétel)

Amit kínálunk:

Megbízható, hosszútávú munkalehetőség
Folyamatos szakmai támogatás
Hétfőtől-péntekig tartó munkavégzés

Munkavégzés helye: Sóskút

Retail Sales Expert

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Retail Sales Specialist kollégáját!

 

Partnerünk a munkahelyi biztonságot és kényelemet szem előtt tartva, széles palettát kínál a munkavédelmi eszközök területén.

 

Feladatok

Biztosítja Pertnerünk termékkörének eredményes és hatékony értékesítését a DIY üzletláncok, Hipermarketek, Online kereskedők vonatkozásában, valamint minden olyan hálózatban, ahol a termék eladása releváns.
Jó munkakapcsolatot épít ki és ápol a vevőkkel, és figyelemmel kíséri üzleti tevékenységüket
A cégvezetés informálása a termékek piacával kapcsolatos folyamatokról, versenytársakról, versenytárs termékekről.
A beosztottak vezetése, motiválása, ellenőrzése.
A vállalati retail marketing tervezésben és tevékenységben való aktív részvétel.

 

Elvárások

Műszaki vagy kereskedelmi végzettség.
Legalább 5 év ipari termékkörbe tartozó termékek értékesítése a célpiacon, -kiskereskedelmi (retail) üzletláncokban.
Magyar, valamint kiváló, gyakorlati angol nyelvtudás.

 

Training and Medical Manager

 
A Manpower budapesti Partneréhez keresi Training és Medical Manager kollégáját!

Partnerünk Magyarországon több mint 20 éve van jelen a prémium kozmetikai márkáival, melyek mára már az egyik legismertebb dermokozmetikai szereplők. Az ökobiológiai alapokon és klinikai kutatások alapján fejlesztett termékeik mindennapi segítséget nyújtanak abban, hogy a bőr visszanyerje egyensúlyi állapotát, ragyogó és egészséges legyen.

Elvárások:

Releváns tapasztalat és kapcsolatok a dermokozmetikumok területén.
Tárgyalóképes, aktív angol nyelvtudás.
Motivált, proaktív, lendületes személyiség.

Feladatok:         

A márka, termékportfólió, tudományos szakértelem és ökobiológia képviselete, létrehozása és megalapozása Partnerünk globális stratégia és iránymutatása alapján.
Belső és külső érdekelt felek képzése, beleértve a B2B vagy B2C rendezvényeken való előadásokat a releváns szakmai témákban.
Képzési és medikális stratégia kidolgozása a vállalat irányvonalával összhangban, havi képzési ütemterv készítése.
Orvosi és kereskedelmi anyagok szakmai/tudományos kezelése.
Az adaptált anyagok felhasználása a B2B és B2C kommunikáció során, értékesítési ajánlatok készítése.
Medikális ajánlási programok/rendezvények támogatása az értékesítési csapat tagjaival együttműködve prezentációk készítésével.
A képzési igények azonosítása az fogyasztók és a partnerek igényei szerint.

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés.
Cafetéria.
Céges gépjármű.

 

Accountant

About our partner:

Our partner is selling into all market segments – from high-end restaurants and hotels to cafeterias and school canteens from the food service segment to retail chains and independent stores. Together they serve more than 24 000 customers in the food service segment and almost 12 000 retail stores including butcheries, bakeries, and seasonal stands.

 

Responsibilities:

Executing day-to-day accounting tasks.
Managing day-to-day financial operations.
Running reports and preparing regular analyses.
Preparing financial statements.
Assisting in financial planning.
Collaborating with cross-functional teams to drive financial strategies.
Ensuring compliance with regulatory standards.
Contributing to the development of financial policies and procedures.
Communicating and working together with external and internal auditors.

 

Requirements:

Financial and/or accounting degree is a must.
Responsible working, precise, problem-solving approach.
Understanding of the whole financial statement.
Understanding of all aspects of accounting.
Proficiency in Hungarian and intermediate English skills
Responsible working, precise problem-solving approach.
Smart, energetic, proactive attitude.
Willingness to learn and grow within the company.
Career entrants are also welcome.

 

What we can offer:

Fast-paced environment with ample room for career advancement and higher future earnings.
International team with members who have experience and mindset of living abroad.
Comprehensive training provided for career entrants.
Other trainings and opportunity for development. We will help you with personal and professional development.
Opportunity to purchase company products at wholesale prices (heavily discounted).

Ügyfélszolgálati munkatárs

Partnerünk egy elektronikai alkatrészgyártó vállalat, amely a mágneses technológia területén vezető szerepet tölt be a világon. Most budapesti irodájukba keresnek új kollégát. Ha szeretnéd kipróbálni magad multinacionális környezetben, ez egy kiváló lehetőség a számodra!
Feladatok:

Vevői megrendelések bevitele, ellenőrzése, feloldása
Üzenetek ellenőrzése
SAP-ban különböző tranzakciók használata
Visszaigazolások készítése, ellenőrzése
Kapcsolattartás a vevőkkel és gyárakkal visszaigazolásokkal, szállítási ütemezésekkel kapcsolatban
Sürgős esetek priorizálása, azonnali kezelése és megoldása
SAP riportok lehúzása, letöltések kezelése
Árregisztrációk ellenőrzése
Vevői cikkszámok rögzítése a rendszerbe
Belső adatbázisok használata

 
Elvárások:

1-3 év tapasztalat ügyfélszolgálati munkakörben
Minimum középfokú angol nyelvtudás
Pontosság, precizitás, megbízhatóság, problémamegoldó képesség, türelem
Csapatjátékos
Monotonitás tűrés: A munka 70 % SAP –ben történő munkavégzés, visszaigazolások, rendelés bevitel, riportok stb….
PC ismeretek erős felhasználói szinten (Outlook,Office 365)
Kitűnő tanulóképesség

 
Előnyök:

SAP gyakorlat
Tapasztalat multinacionális környezetben

Executive Assistant

About our partner:

Our partner is selling into all market segments – from high-end restaurants and hotels to cafeterias and school canteens from the food service segment to retail chains and independent stores. Together they serve more than 24 000 customers in the food service segment and almost 12 000 retail stores including butcheries, bakeries, and seasonal stands.

Responsibilities:

Coordinate schedules, meetings for the managing director
Serve as a primary point of contact, manage emails, and screen inquiries.
Organize meetings, prepare agendas, and take minutes as needed.
Arrange domestic and international travel, and prepare detailed itineraries.
Prepare and edit documents, presentations, and reports.
Handle sensitive information with discretion and maintain confidentiality.
Provide administrative support for special projects.
Build and maintain positive relationships with stakeholders.
Provide general administrative support, including answering phones and filing documents.

Requirements:

Bachelor's degree or equivalent.
Experience supporting directors, and executives.
Strong organizational and communication skills.
Discreet, trustworthy personality
Proficiency in Microsoft Office.
Ability to work independently and in a team.

What we can offer:

Motivating salary: base salary + additional monthly bonus
The background of the second-largest food service company in the world and an enthusiastic team
Long-term opportunity
Trainings, opportunity for development
Possibility to work in 30 hours or 40 hours per week

Android Developer

About our Partner:

A multinational company based in the healthcare industry, focusing on digitalization.

Tasks:

You will be developing new features in a challenging database-driven Android app for

one of the largest providers in an exciting domain. You will be involved in the entire

development process, from analysis and conception to design, implementation, and testing.

You will work within a self-organized team following SCRUM.

Requirements:

• You have excellent knowledge of Kotlin or Java.

• You have several years of experience in creating native Android apps.

• Ideally, you have some experience with Test-Driven Development and/or test

automation.

• Your structured work approach enables you to build robust and long-lasting

architectures quickly.

• You hold a degree in computer science or have a comparable education.

• You are a team player, work independently, agile, and enjoy contributing your ideas.

• You possess good communication skills in both German and English for effective team

communication.

• Ideally, you also have experience with SpringBoot, React, TypeScript, Docker, and SQL.

Key Account Manager

Partnerünkről:
Key Account Manager álláslehetőség piacvezető francia tulajdonú kozmetikai cégnél!
Számos juttatást, termékvásárlási kedvezményt, céges profit részesedést, céges autót, hibrid munkavégzést biztosítanak. Mindemellett szakmai fejlődési lehetőség és ötletekre nyitott rugalmas, támogató környezet vár!
Legfontosabb szereped a közvetlen kapcsolattartás lesz a kijelölt Key Account partnerek és a cég között, a leghatékonyabb üzleti kapcsolat kialakítása érdekében.

Feladatok:

A stratégia alapján meghatározott értékesítési célok megvalósítása
Key Account Partnerekkel való kapcsolattartás
Éves partner tervezés és éves megállapodások lebonyolítása
Üzletfejlesztési javaslatok kidolgozása, végrehajtása
Sales forcast, investment és aktivitások tervezése
Tervek és eredmények prezentálása
Termékinnovációk stratégia szerinti megjelenítése
Instore megjelenések koordinálása

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
2-3 év FMCG értékesítési területen szerzett tapasztalat
Felsőfokú  angol nyelvtudás
Elemző készség
Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő és meggyőző képesség
Jó probléma megoldó készség, time-management, komplexitás kezelése
Kezdeményezőkészség
MS Office magabiztos kezelése

Előnyök:

Multinacionális környezetben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

Tapasztalathoz igazított bérezés
Céges autó
Bónusz
Céges profit részesedés
Hibrid munkavégzési: Heti 2 nap Home Office lehetőség
Cafeteria- Szép kártya
Élet és balesetbiztosítás
Egészségbiztosítás
Önkéntes Nyudíjpénztári hozzájárulás
Szakmai fejlődési lehetőség
Tanfolyamok, képzések
Rugalmas munkavégzési lehetőség
Stabil hátterű nemzetközi vállalati környezet
Barátságos csapat, modern munkakörnyezet, támogató légkör
Kedvezményes termékvásárlási lehetőség
Hosszútávú munkahely biztosítása

 

Értékesítési Képviselő (NYUGAT-MAGYAROSZRÁG)

ÉRTÉKESÍTÉSI KÉPVISELŐ
Nyugat-Magyarország

Partnerünk:
Partnerünk vezető prémium szeszes italokat gyártó cége, amely a világ kedvenc italmárkáit szolgálja fel több mint 160 országban. Most keresik új képviselőjüket Győr-Moson-Sopron (Győr), Veszprém (Veszprém, Várpalota) megyéből (a Balaton északi része).
Ha érdekel az értékesítés világa, és szeretnél egy fiatalos-lendületes csapat tagja lenni várjuk jelentkezésed.
Feladatok:

A meglévő partnerbázis folyamatos növelése
Az üzleti lehetőségek felkutatása a HoReCa szektorban
Partnerre szabott, egyedi ajánlatok kidolgozása, ajánlat készítés, ajánlatok nyomon követése
Partnerkör önálló kezelése, vevői igények nyomon követése
Céges márka forgalmának a növelése a partnereknél
Marketing aktivitások szervezése a fentiek elérése érdekében
Edukációs és kóstoltató programok szervezése
Precíz adminisztráció

Elvárások:

Középfokú végzettség
Vendéglátásban és/vagy értékesítésben szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány
Kiváló kommunikációs készség, lendületes karakter

Amit kínálunk:

Havi és éves bónuszok
Céges gépjármű (korlátlan használatra)
Telefon, Laptop, Tablet
Folyamatos fejlődési lehetőségek, tréningek
Élet-, baleset-, és egészség biztosítás
Dolgozói kedvezmények

Hygene Product Manager

Kedves Hygene Product Manager!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Hygene Product Manager kollégáját.

Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok

Folyamatos kapcsolattartás az anyacéggel és a higéniai üzletág vezetőivel Csehországban (angol üzleti nyelven)
Részt vesz a külföldi oktatásokon
Árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása, project management
A cégcsoport higéniai termékeinek ismerete, oktatása a területi képviselők részére
Prezentációkat készít és előad
Közös látogatások a területi képviselőkkel, egyéni látogatások a meglévő ügyfeleknél
Új ügyfelek akvirálása
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi riportok, beszámolók készítése,
A társosztályokkal folyamatos kapcsolattartás
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Higiénia területen szerzett értékesítési tapasztalat (min. 3 év)
Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
Felsőfokú végzettség
Jó kommunikációs és prezentációs készség.
Sales attitűd
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Központi hely Budapest, munkavégzés helye országos



Megtekintés