Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Administrative Assistant

Asszisztens francia nyelvtudással

A leendő kolléga feladata, hogy a belső és külső forrásokból származó információk koordinálásával, szoros együttműködéssel segítse a Vezetőket az időgazdálkodásuk optimalizálásában.
 
Fő feladatok:

Naptár meghívások kezelése (konfliktusok megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása)
Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső)
Utazási ügyintézés
Nemzetközi kiküldetések szervezése
Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése
Utánkövetés, iktatás a belső rendszerek használatával (elektronikus/papíralapú nyilvántartások vezetése, információk rendszerezése)
A bejövő és kimenő levelezés kezelése és rangsorolása, Outlook e-mailek, levelek fogadása és szűrése
Csomagok kezelése külföld/belföldre

 

Szükséges kompetenciák:
 

Legalább kétéves korábbi tapasztalat felsővezető vagy csapat támogatásában nemzetközi környezetben
Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség francia és angol nyelven
Kiváló szervezési és időgazdálkodási készség
Képesség összetett, időbeosztásos napirendek kezelésére
Megbízható ítélőképesség, prioritások felállításának és döntések meghozatalának képessége.
Részletekre való odafigyelés
Szervezési készség
Előny az alapdiploma

 

Amit adunk:

Versenyképes fizetés
Teljes otthoni munkavégzés

Compliance Analyst

Partnerünkről:

Díj- és hitelkártyákat, ajándékkártyákat, jutalmakat, utazásokat, személyi megtakarításokat, üzleti szolgáltatásokat, biztosítást és még sok mást kínál partnerünk, akik remote mukavégzéssel keresnek részmunkaidős kollégát. 

Feladatok:

A megfelelő AML (pénzmosás)/CFT (terrorizmusfinanszírozás) megleőzés irányelvek és eljárások kidolgozásának elősegítése a vállalat által
Az ügynök tevékenységeinek felügyelete
A vállalat tájékoztatása minden feltárt AML/CTF megsértésről vagy megfelelési problémáról, valamint a megfelelő korrekciós intézkedések megtételének biztosítása
Biztosítani kell, hogy a harmadik fél alkalmazottai részt vegyenek a megfelelő AML/CTF képzésen
Képviseli őket a helyi szabályozó hatóságokkal folytatott kommunikációban vagy az azoktól érkező kérésekben, beleértve a helyi jelentéstételt is
Hozzáférés a céges kereskedőnek az ügynök által birtokolt információihoz és az ügynök helyszíni hatósági ellenőrzésének elősegítése
Potenciálisan válaszolhat a nemzeti pénzügyi hírszerző egység (FIU) kéréseire is, és szükség esetén figyelemmel kísérheti a tranzakciókat/gyanús tevékenységi jelentést (SAR-t).
Biztosítsák a cégnek az ügynökeik tevékenységéhez szükséges támogatást

Követelmények:
 

Minimum 3-5 év releváns tapasztalat az AML szabályozási megfelelőség területén, valamint az AML szabályozás mélyreható ismerete
Jó felsőoktatási végzettség megfelelőségi vagy jogi gyakorlattal előnyt jelent. Előnyben részesítik az ACAMS-t és a képesítéssel rendelkező személyeket
Képes logikusan gondolkodni és világosan és tömören dokumentálni
Erős problémamegoldó és elemző készség, beleértve azt a képességet, hogy az összetett problémákat megvalósítható feladatokra tudja felfogni és lebontani.
Kiváló angol nyelvű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.
Képes önállóan, minimális felügyelettel elvégezni a feladatokat
Jó csapatjátékos, magas szintű feddhetetlenséggel

Amit ajánlunk:

Versenyképes fizetés
Hibrid munkalehetőség
Büfé

 



Megtekintés