Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Electric Vehicle Technical Consultant with Dutch

Partnerünkről:
Partnercégünk az autóipar üzleti megoldásainak vezető globális szolgáltatója. Hozzájuk keresünk német vagy holland nyelvtudással rendekező kollégákat Elektromos járművek műszaki tanácsadója pozícióban.
Feladatok:

Információkat, műszaki tanácsokat és megoldásokat nyújtása
Garanciális igények értékelése az intelligens kiskereskedők számára, elsősorban a kiskereskedő helyi nyelvén működő jegyrendszer segítségével
A kiskereskedők megkereséseinek kezelése az ügyek felelősségvállalásán keresztül a végső megoldásig vagy eszkalációig a meghatározott átfutási időn belül
Kapcsolattartás a kiskereskedők személyzetével minden szinten, valamint az egyértelmű és helyes kommunikáció biztosítása.
Kérések elemzése, kiváltó okok azonosítása
A kiskereskedők elektronikus úton benyújtott jótállási igényeinek és előengedélyezéseinek értékelése, kezelése és nyomon követése
Kapcsolattartás a smart IT-vel a rendszerproblémák megoldása érdekében az eszkalációs folyamatnak megfelelően

Elvárások:

Releváns végzettséggel rendelkezel autóipari, mérnöki vagy elektromos területen
Folyékonyan beszélsz hollandul és közép szinten beszélsz angolul (bármely további nyelv előny)
Kényelmesen bánsz a műszaki dokumentációval és eszközökkel
Erős oknyomozó és elemző készséggel rendelkezel

Előnyök:

Nagy előnyt jelent, ha rendelkezel tapasztalattal az elektromos járműplatformok, a hibrid technológia, az értékesítés utáni értékesítés, a garanciamenedzsment, az IT vagy a folyamatmenedzsment területén

Amit kínálunk:

Budapesten található modern iroda
Professzionális, de nyugodt munkakörnyezet, egy barátságos és sokszínű csapat részeként
Heti 3-4 nap Home Office munkavégzési lehetőség

Lokáció:

Budapest

Electric Vehicle Technical Consultant with German

Partnerünkről:
Partnercégünk az autóipar üzleti megoldásainak vezető globális szolgáltatója. Hozzájuk keresünk német vagy holland nyelvtudással rendekező kollégákat Elektromos járművek műszaki tanácsadója pozícióban.
Feladatok:

Információkat, műszaki tanácsokat és megoldásokat nyújtása
Garanciális igények értékelése az intelligens kiskereskedők számára, elsősorban a kiskereskedő helyi nyelvén működő jegyrendszer segítségével
A kiskereskedők megkereséseinek kezelése az ügyek felelősségvállalásán keresztül a végső megoldásig vagy eszkalációig a meghatározott átfutási időn belül
Kapcsolattartás a kiskereskedők személyzetével minden szinten, valamint az egyértelmű és helyes kommunikáció biztosítása.
Kérések elemzése, kiváltó okok azonosítása
A kiskereskedők elektronikus úton benyújtott jótállási igényeinek és előengedélyezéseinek értékelése, kezelése és nyomon követése
Kapcsolattartás a smart IT-vel a rendszerproblémák megoldása érdekében az eszkalációs folyamatnak megfelelően

Elvárások:

Releváns végzettséggel rendelkezel autóipari, mérnöki vagy elektromos területen
Folyékonyan beszélsz németül és közép szinten beszélsz angolul (bármely további nyelv előny)
Kényelmesen bánsz a műszaki dokumentációval és eszközökkel
Erős oknyomozó és elemző készséggel rendelkezel

Előnyök:

Nagy előnyt jelent, ha rendelkezel tapasztalattal az elektromos járműplatformok, a hibrid technológia, az értékesítés utáni értékesítés, a garanciamenedzsment, az IT vagy a folyamatmenedzsment területén

Amit kínálunk:

Budapesten található modern iroda
Professzionális, de nyugodt munkakörnyezet, egy barátságos és sokszínű csapat részeként
Heti 3-4 nap Home Office munkavégzési lehetőség

Lokáció:

Budapest

Senior fulfillment specialist

Senior Fulfillment Specialist

Our partner is engaged in the distribution and maintenance of packaging recycling equipment, which contributes to the development and operation of the domestic circular economy system.

Responsibilities:

Tracking and managing the order process for machines
Managing the procurement process
Supporting the fulfillment team (3-4 people)
Order management – Managing the automated machine operations
Keep contact with production
Monitoring and supporting delivery processes (international and domestic deliveries)
Supervision of stock management, monitoring stock levels, safety stocks
Management of external (3PL) – internal warehouses
Carrying out invoicing processes through company system
Customs related tasks (preparation, contacts)
Managing and amending cooperation contracts
Preparation of reports

Expectations:

Fluent spoken and written English
At least 3 years of experience in international procurement and warehousing processes
Relevant experience in enterprise systems management (SAP)
Experience in warehouse management and parts ordering/processing
User level knowledge of MS Office programs, in particular Excel
Accurate, precise and responsible work
Experience in team management

Advantages:

Experience in a similar role
Experience in logistics field
German language skills

What we offer:

Stable, long-term employment
Stable and stable job security
Competitive salary

Dializáló ápoló

Partnervállaltunk az egyik vezető egészségügyi szolgáltató, amely magas színvonalú hemodialízis- és nefrológiai ellátást nyújt a vesebetegségben szenvedők számára, hozzájárulva az életminőség javításához és a betegek egészségének megőrzéséhez.
Budapestre keressük az új munkatársat dializáló ápoló munkakörben!

Feladatok:

A betegek előírás szerinti dialízis kezelésének elvégzése
A betegek felvilágosítása, tájékoztatása – az orvos utasítása szerint – vesebetegségükkel, diétájukkal és gyógyszeres kezelésükkel kapcsolatban
Részvétel az ápolási munka fejlesztésében és a betegek egészségnevelésében

Elvárások:

OKJ 52,54,55 ápoló, szakápoló, diplomás ápoló végzettség
Önálló, lelkiismeretes munkavégzés
Türelmes, törödő attitüd

Előny:

Dialízisben szerzett tapasztalat
Nephrológiai szakápoló végzettség előnyt jelent

Amit kínálunk:

Műszakpótlék átalány
Cafeteria
Bejárási támogatás
Munkavégzéshez szükséges ruházat bíztosítása
Ingyenes parkolási lehetőség
Képzések és továbbtanulási támogatás
Rugalmas műszakbeosztás
Munkafolyamataik előre tervezhetők, kiszámíthatók
Színvonalas, jól felszerelt munkakörülmények
Szükség esetén szálláslehetőséget is biztosítunk

Munkavégzés helye:
Budapest X. és IX. kerület

IT Üzleti Elemző – mobilbank

Partnerünkről:

Partnerünk több, mint 25 éve működik nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként és a hazai bankpiacon – egyedülálló módon – közösségi bankként vannak jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozva.

Feladatok:
 

Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az üzleti és felhasználói területekkel, külső szállítókkal,
Projektekben való részvétel, ütem- és feladatterv szerinti kivitelezés,
Üzleti területektől érkező termék- és folyamatfejlesztési igények alapján részletes IT specifikációk készítése,
Együttműködés a kapcsolódó rendszerek fejlesztőivel,
IT funkcionális és technikai specifikációk, folyamatleírások, user stroy-k, teszt tervek készítése,
Fejlesztések átvétele a szállítóktól,
Szervezői tesztelések előkészítése, tesztdokumentáció készítése, tesztelés,
Fejlesztési feladatok nyilvántartásának naprakész vezetése.

Elvárások:
 

Felsőfokú végzettség informatikai, gazdasági vagy műszaki területen,
Minimum 3 éves mobilbankolással kapcsolatos tapasztalat,
Product Owner vagy Senior BA tapasztalat releváns területen.

Előnyt jelent:
 

Analitikus és strukturáltság, önállóság és proakivitás,
Agilis módszertannal tapasztalat,
Rendszerintegrációs projekteken való részétel,
Teszteléssel kapcsolatos tapasztalatok,
SQL nyelv felhasználói szintű ismerete.

 

Senior Java fejlesztő

Partnerünkről:

Partnerünk több, mint 25 éve működik nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként és a hazai bankpiacon – egyedülálló módon – közösségi bankként vannak jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozva.

Feladatok:
 

Fejlesztési igények/feladatok megértése, tervezése, megoldása, dokumentálása;
A megoldásban résztvevő fejlesztők munkájának koordinálása;
A feladatok időben történő leszállítása, határidők nyomon követése;
Szoros együttműködés a termékmenedzserrel, IT biztonság és az üzemeltetési területtel a szoftverfejlesztési életciklus minden szakaszában;
Fejlesztési módszertanok, eljárások és alkalmazott technológiák naprakész ismerete, követése, alkalmazása;
Code review lefolytatása és javaslatok tétele a kód átalakítására;
Junior kollégák tanítása, mentorálasa.

Követelmények:
 

Felsőfokú informatikai végzettség;
Java EE technológiák átfogó ismerete;
Egyéb technológiák: EJB, Alkalmazás szerver ismerete (JBOSS/Wildfly, Payara), JFS (PrimeFaces), JMS;
Egyéb programok ismerete: Idea, PrimeFaces, MAVEN3, Jenkins;
Alapos adatbázis kezelési ismeretek (PostgreSQL);
GIT vagy más verziókezelő magas szintű ismerete;
Ticketing rendszer ismerete;
SCRUM agilis SW-fejlesztői módszertan ismerete;
Gyakorlati tapasztalat fejlesztői csapat vezetésében;
5+ éves releváns szakmai tapasztalat.

Előny:
 

Architektúra-tervezés módszertanok ismerete;
IT stratégia, alapelvek kialakításában szerzett tapasztalat;
Ismeri a vonatkozó törvények és rendeletek hatását a banki informatikai rendszerekre;
Tapasztalattal rendelkezik az Informatikai területen és / vagy a bankszektorban.

Amit kínálunk:

Home office lehetőség;
Személyre szabható cafeteria juttatás;
Élet- és balesetbiztosítás;
Teljesítmény alapú bónusz;
Dolgozói ajánlási program;
Munkavállalói résztulajdonosi program.

ABAP Developer

About the job

If you want to extend your expertise as an SAP developer, we invite you to join our partner to work as part of a worldwide team of experts. Our position is designed to provide you several opportunities for professional and personal development through more career paths, SAP trainings, and certifications.

As a developer, you can work with the most recent technologies and participate in SAP implementation, application maintenance, and migration projects from various segments of the market.

 
Task:

Complex programming, testing and debugging functions related to the implementation of SAP modules;
Understand requirements from provided functional designs and transform them into technical designs;
Keep contact with functional teams and designers, build professional relationships with clients.

 

Requirements:

SAP ABAP knowledge;
Understanding of SAP development concepts, guidelines and SAP architecture;
Good communication skills, ability to quickly adapt new technologies;
Advanced English knowledge (German is an advantage).

What we offer:

Salary ranges depends on seniority level
Participation in full-cycle and diverse international projects;
Chance to leading-edge functional and technical SAP trainings;
Access to a whole set of learning platforms, paid certifications;
Constant career development with personalized internal mentorship;
Flexible working conditions, home working is allowed.

Senior iOS fejlesztő

Senior iOS fejlesztő

Partnerünk több, mint 25 éve működik nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként. A hazai bankpiacon – egyedülálló módon – közösségi bankként van jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozik.

Feladatkör:

Mobilapplikációk tervezése és fejlesztése iOS platformon
Fejlesztéssel kapcsolatos problémák kiküszöbölése, szűk keresztmetszet és hatékonyság vizsgálata
Javaslattétel, alternatív megoldások keresése fejlesztői feladatokkal kapcsolatban
Code review-ban való részvétel
Clean code elvek betartása

Elvárások:

Min. 5 év tapasztalat IOS fejlesztésben
Apple design guideline tapasztalat
Rendszerszemlélet és kezdeményezőkészség
Felelősségteljes munkavégzés, kreatív feladatok iránti nyitottság
Önálló munkavégzés és csapatmunkában való részvétel
CocoaPods
Tapasztalat verziókövető rendszer használatában (GIT)
Magabiztos Swift nyelv, és REST API ismeretek
Keretrendszerek ismerete: UIKit, Factory, SnapKit, Combine + MVC, MVI
Code fejlesztői környezet ismerete (edited)
Tervezési minták és SOLID irányelvek ismerete
Felhasználói szintű SQL ismeretek
Unit teszt készítése

Előnyt jelent:

Android fejlesztésben szerzett tapasztalat (Kotlin, Java)
Automata tesztek írása és karbantartása

Amit partnerünk kínál:

Barátságos légkör, elkötelezett csapat
Lehetőség otthoni munkavégzésre
Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet
Kellemes, kulturált munkakörnyezet
Határozatlan idejű munkaviszony (3 hónapos próbaidő)
Személyre szabható cafeteria juttatás a belépés napjától
Csatlakozási lehetőség mobiltelefon flottába
Céges programok és csapatépítő rendezvények
Minden hónapban egyszer közös reggeli
Dolgozói ajánlási program
Élet- és balesetbiztosítás
Munkavállalói résztulajdonosi program

Csaláskezelési monitoring szakértő

Csaláskezelési monitoring szakértő

Partnerünk:
Több, mint 25 éve nyereségesen működői hazai pénzintézet, többszörös Év társadalmilag felelős bankja kitüntetés nyertese. Főbb céljai közé tartozik az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás és a pénzügyi tudatosság nevelése. Bővülő csapatunkba most Csaláskezelési monitoring szakértőt keresnek.

Feladatok:

Fraud monitoring rendszer működtetése, a rendszer által generált riasztások kezelése, kivizsgálása.
Szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel.
Ügyfelek átutalási megbízásainak és bankkártyás tranzakcióinak ellenőrzése.
Kivizsgálások eredményéinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása.
A rendelkezésre álló információk ellenőrzése az esetleges gyanús tevékenységek felderítése, megelőzése érdekében.
Részvétel a csalásmegelőzési jogszabályoknak-, belső banki szabályzatoknak és a felügyeleti elvárásoknak való megfelelés biztosításában és ennek ellenőrzésében.
Az első védelmi vonaltól – elsősorban a telefonos ügyfélszolgálattól – érkező csalásgyanús bejelentések kezelése.
Kapcsolattartás a bank más szervezeti egységeivel, csalásmegelőzési szempontú ellenőrzések támogatása.

Elvárások:

Motivál, hogy a csaláskezelés területének sikeres működtetésében részt vegyél,
Középfokú végzettséggel rendelkezel,
Minimum 1 éves tapasztalatod van pénzintézeti munkában,
Csalás, incidenskezelési területen szerzett legalább 1 éves tapasztalattal bírsz,
Önállóság, alaposság, felelősségtudatosság jellemez;
Birtoklod az alábbi jellemvonásokat:
Kockázatérzékenység, proaktív problémamegoldó képesség;
Kiváló konfliktuskezelési készség, lényeglátás;
Elemzői szemléletmód;
Nagyfokú pontosság, precizitás;
Kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent:
 

7/24 munkarendben szerzett tapasztalat,
Ügyfélkapcsolat tartáshoz szükséges angol nyelvtudás (szóban és írásban).

Amit kínálunk:

Otthonról végezhető munka
Béren felüli kiemelkedő juttatások
Cafetéria, Élet-és balesetbiztosítás
Családias környezet

Munkaidő: folyamatos munkarend, műszakbeosztás szerint
 

Irodai Asszisztens

Budapesti, francia multinacionális partnercégünk megbízásából keresünk, motivált, talpraesett munkatársat Irodai Asszisztens munkakörbe! 

Feladatok:

Az értékesítők és támogató mérnökök napi munkájának aktív támogatása az irodából ellátható feladatokban – vevői kapcsolattartás, ajánlatok és műszaki anyagok kiküldése, kiadott ajánlatok adminisztrációja, árazó fájlok elkészítése
Értékesítési igazgató és operatív vezető munkájának napi támogatása, riportok és kimutatások készítése
A napi ügymenetet támogató struktúra kialakítása és fejlesztése
Riportok összeállítása és adatbázisok kezelése
A cég belső folyamatainak és rendszereinek kezelése – Salesforce, SAP, Coupa, Contract Tool stb.
Kereskedelmi szerződésekhez kapcsolódó feladatok ellátása, partner programok kezelése
Vevőtalálkozók és események szervezése együttműködve a különböző társszervezetekkel (marketing) és rendezvényszervező alvállalkozókkal
Prezentációs anyagok összeállítása, előkészítése és szerkesztése
Bejövő számlák adminisztrációja és kezelése, elszámolások indítása
Indirekt beszerzések kezelése, PO létrehozás, pénzügyi osztállyal való együttműködés

 
Elvárások:

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előnyt jelent
Minimum 1-2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat 
Pontos, precíz, gyors munkavégzés, önálló gondolkodás és képesség a belső folyamatok proaktív fejlesztésért
Olyan személyiséget keresünk aki nagy teherbírású, kedveli az adminisztrációt és nem retten el a kihívásoktól
Önmagára, a környezetére és a munkájára igényes személyiség akik képes és szeret csapatban dolgozni
Angol nyelv legalább alapfokú ismerete

Juttatási csomag: 

Versenyképes alapbér 
Bónusz 
Cafeteria 

Android fejlesztő

Partnerünkről:

Több mint 25 éve működnek nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
A hazai bankpiacon  közösségi bankként vannak jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartoznak.

Feladatok:

Mobilapplikációk tervezése és fejlesztése Android platformon
Javaslattétel, alternatív megoldások keresése fejlesztői feladatokkal kapcsolatban
Kód review-ban való részvétel
Clean code elvek betartása

Elvárások:

Min. 5 év tapasztalat Android fejlesztésben
Apple design guideline tapasztalat
Rendszerszemlélet és kezdeményezőkészség
Felelősségteljes munkavégzés, kreatív feladatok iránti nyitottság
Önálló munkavégzés és csapatmunkában való részvétel
Tapasztalat verziókövető rendszer használatában (GIT)
Magabiztos Java, Kotlin nyelv, és REST API ismeretek
MVVM architektúra ismeret
Code fejlesztői környezet ismerete (edited)
Tervezési minták és SOLID irányelvek ismerete
Felhasználói szintű SQL ismeretek
Unit teszt készítése

Amit kínálnak:

Home office lehetőség
Cafeteria
Élet- és egészségbiztosítás

IT Projektmenedzser

Partnerünkről:

Partnerünk közel 30 éve szerepel a hazai szoftverfejlesztő cégek listáján és jelenleg többek között IT infrastruktúra üzemeltetéssel, mobil applikáció fejlesztéssel és különböző integrált szoftverekkel foglalkoznak.

Feladatok:

Pontos, részletes projektterv kidolgozása (erőforrásterv, microsoft project eszközök használatával);
Üzleti és műszaki koncepció elkészítésénék menedzselés;
Projekt szervezet definiálása;
Projekt lebonyolításához szükséges eszközök felmérése;
Scope egyeztetése szükség esetén védése az ügyféllel történő egyeztetések során;
Projekttervben jóváhagyott mérföldkövek, folyamatok teljes megvalósításának koordinálása, lefolytatása;
Folyamatos kapcsolattartás ügyféllel, valamint beszállítóival, és szervezetükben lévő kollégákkal;
Projekt vezetése agilis vagy water-fall módszerrel;
Szükséges dokumentációk elkészítése, aktualizálása;
Projekt bevétel-költség figyelés, folyamatos tájékoztatás a management felé;
Prezentációk készítése.

Követelmények:

Legalább 5+ éves projektvezetési tapasztalat telco területén;
Telco terület folyamatainak átfogó ismerete;
Legalább 5+ éves szoftver fejlesztési projekt tapasztalat;
100 M Ft-ot meghaladó IT projektvezetésben szerzett minimum 5 éves tapasztalat mulinacionális cégnél.

Amit kínálunk:

Home office lehetőség;
Cafeteria;
Egészségügyi csomag;
Bónuszrendszer;
Születésnapi extra szabadnap.



Megtekintés