Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Csaláskezelési monitoring szakértő

Csaláskezelési monitoring szakértő

Partnerünk:
Több, mint 25 éve nyereségesen működői hazai pénzintézet, többszörös Év társadalmilag felelős bankja kitüntetés nyertese. Főbb céljai közé tartozik az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás és a pénzügyi tudatosság nevelése. Bővülő csapatunkba most Csaláskezelési monitoring szakértőt keresnek.

Feladatok:

Fraud monitoring rendszer működtetése, a rendszer által generált riasztások kezelése, kivizsgálása.
Szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel.
Ügyfelek átutalási megbízásainak és bankkártyás tranzakcióinak ellenőrzése.
Kivizsgálások eredményéinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása.
A rendelkezésre álló információk ellenőrzése az esetleges gyanús tevékenységek felderítése, megelőzése érdekében.
Részvétel a csalásmegelőzési jogszabályoknak-, belső banki szabályzatoknak és a felügyeleti elvárásoknak való megfelelés biztosításában és ennek ellenőrzésében.
Az első védelmi vonaltól – elsősorban a telefonos ügyfélszolgálattól – érkező csalásgyanús bejelentések kezelése.
Kapcsolattartás a bank más szervezeti egységeivel, csalásmegelőzési szempontú ellenőrzések támogatása.

Elvárások:

Motivál, hogy a csaláskezelés területének sikeres működtetésében részt vegyél,
Középfokú végzettséggel rendelkezel,
Minimum 1 éves tapasztalatod van pénzintézeti munkában,
Csalás, incidenskezelési területen szerzett legalább 1 éves tapasztalattal bírsz,
Önállóság, alaposság, felelősségtudatosság jellemez;
Birtoklod az alábbi jellemvonásokat:
Kockázatérzékenység, proaktív problémamegoldó képesség;
Kiváló konfliktuskezelési készség, lényeglátás;
Elemzői szemléletmód;
Nagyfokú pontosság, precizitás;
Kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent:
 

7/24 munkarendben szerzett tapasztalat,
Ügyfélkapcsolat tartáshoz szükséges angol nyelvtudás (szóban és írásban).

Amit kínálunk:

Otthonról végezhető munka
Béren felüli kiemelkedő juttatások
Cafetéria, Élet-és balesetbiztosítás
Családias környezet

Munkaidő: folyamatos munkarend, műszakbeosztás szerint
 

Internal Control Officer

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.

Tasks

Designing selected components of internal control framework, second line of defense control framework, fraud prevention and detection controls
Support staff participating in the development and implementation of selected components of the

internal control framework, second line of defense framework and fraud prevention and detection controls and their incorporation in the appropriate policies, procedures and guidance documents

Supporting the development of communication, awareness and training materials and activities related to risk management, internal control and fraud prevention and detection control processes and systems

Requirements

Fluent English
Relevant work experience

Accounting Specialist

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Tasks

Process assigned transactions and maintain financial records accurately
Provide technical support to Field Offices, Regional Bureaux and HQ divisions
Monitor compliance by users in different entities with the relevant financial rules, regulations and procedures.
Prepare ad-hoc and recurring reports, analyses and reconciliations on assigned accounts/areas of responsibility
Verify that the financial transactions are correct.
Monitor and follow-up on open items, variances, errors and other issues identified.
Carry out month-end and year-end closing activities
Gather information and documentation requested by auditors and propose responses to audit queries.

Requirements
 

Fluent English
At least 2 years relevant experience
Experience with ERP financial modules (PeopleSoft, Oracle or SAP).

Preferable
 

Experience with MSRP Finance applications
Experience with accrual accounting (IPSAS, IFRS or similar).

Senior Accounts Receivable Specialist

Saját pénzügyi csapatunkba keresünk Senior Accounts Receivable Specialist kollégát, budapesti irodánkba.

A Manpower globális vezető szerepet tölt be a munkaerő-közvetítés és a munkaerő-kölcsönzés területén, és minden méretű szervezet számára folyamatos munkaerő-közvetítési megoldásokat kínál az üzleti agilitás és versenyképesség fokozása érdekében.Szellemi és fizikai munkakörökre, belépő szintű pozícióktól kezdve egészen felsővezetőkig, speciális szaktudást igénylő állások kapcsán, iparágtól függetlenül minden területen nyújtunk toborzási szolgáltatást.
 
Feladatok:
• Napi kommunikáció az ügyfeleinkkel
• Részvétel a számlázási folyamatban
• A behajtási folyamat optimalizálása
• Lejárt követelések és a vevőegyenlegek folyamatos figyelése
• Számlázási problémák megoldása és ügyfélszámla-lekérdezések kezelése
• Rendszeres és ad hoc riportok készítése
 
Elvárások:
• Minimum 3 év tapasztalat AR Clerk/Credit Controller pozícióban vagy hasonló pénzügyi munkakörben
• Magabiztos számviteli és Excel ismeretek
• Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
• Pénzügyi területen szerzett felsőfokú végzettség
• Precíz munkavégzés
• Problémamegoldó képesség
• Proaktív és következetes gondolkodás
 
Amit kínálunk:
• bónuszlehetőség
• pörgős, támogató csapat
• cafeteria
• céges laptop és mobiltelefon
• stabil vállalati háttér és hosszútávú munkalehetőség
• fejlődési, tanulási lehetőség

Könyvelő

Partnerünkrol:
 Partnerünk piacvezeto a könyvelési megoldások nyújtásában, több mint 500 multinacionális ügyfelük van és 40 országban jelen van.
Ha szélesköru tapasztalatokkal rendelkezel a pénzügyi és számviteli adminisztráció területén, szeretnéd összefoglalóan a pénzügyi és számviteli tevékenységeket felügyelni és javaslatokat tenni a hatékonyabb munkavégzésre akkor jelenztkezz!

Feladatok:

munkatervek kidolgozása a Managerrel együtt, a Partner utasítása szerint
teljeskörű könyvelés, adózás felügyelete, ellenőrzése
eseti zárásokra, könyvvizsgálatra való felkészülés, annak megszervezése
tanácsadás számviteli rendszerek bevezetésével kapcsolatban
adóbevallások készítése
végelszámolás felügyelete
kapcsolattartás az ügyfél kulcsfontosságú vezetoivel, könyvvizsgálójávala
feladatok kijelölése, a prioritások meghatározása az Asszisztensek részére
Gyakornokok és Asszisztensek mentorálása

Elvárások:

legalább 3 év multinacionális környezetben szerzett gyakorlat
felsofokú gazdasági végzettség (preferált szak: a pénzügy- számvitel vagy gazdálkodás és menedzsment)
középfokú angol nyelvtudás
Word- és Excel ismeret naprakész ismerete
nagy munkabírás
precizitás, logikus gondolkodás, monotonitás-turés
csapatban történo munkavégzés
szakmai fejlodési igény

Előnyök:

mérlegképes könyvelői regisztráció
nagyobb vállalatirányítási szoftverek ismerete
második idegen nyelv ismerete

Amit kínálunk:

multinacionális ügyfelek
piacvezeto vállalat
elore tervezheto karrierút
összetartó csapat
tréningsorozatban való részvétel
home office lehetoség és eszközök
5 nap bónusz szabadság
szakmai képzések (belso szakérto csapat támogatásával) és a változatos ügyfélportfólió biztosítja a gyors szakmai fejlodési lehetoséget
alapfizetésen felüli bónusz



Megtekintés