Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat

Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Egy globális vállalat leányvállalataként partnerünk magyarországi fióktelepe erős és stratégiai pozíciót tölt be a magyar kenőanyag-piacon. Elkötelezett és motivált munkatársat keresnek back-office csapatukba az alábbi pozícióba.
Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Főbb feladatok:

Összekötő funkció a hazai társosztályok, külföldi pénzügyi osztály, valamint a hazai pénzügyi szolgáltató partnerek között
Értékesítő/beszerző kollégák munkájának támogatása
Napi adminisztratív feladatok ellátása
Rendszeres riportálási feladatok
Részvétel a havi zárásban
Kintlévőség kezelés
Adatszolgáltatások elkészítésében való részvétel

Elvárások:

Pénzügyi-számviteli végzettség (közép-/ felsőfokú)
MS Office tapasztalat (kiemelten Excel)
Legalább középszintű angol nyelvismeret
SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
Rendszerszemléletű gondolkodás
Felelősségteljes, önálló munkavégzés
Kiváló kommunikációs készség, határozott fellépés, célorientált személyiség
Jó szervezőkészség

Amit kínálunk

Kihívást és fejlődést jelentő feladatok
Versenyképes juttatási csomag
Home Office lehetőség
A hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (mobiltelefon, laptop)
Hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budaörs
Amennyiben érdekli ez a lehetőség, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.

 

Accounting Specialist

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Tasks

Process assigned transactions and maintain financial records accurately
Provide technical support to Field Offices, Regional Bureaux and HQ divisions
Monitor compliance by users in different entities with the relevant financial rules, regulations and procedures.
Prepare ad-hoc and recurring reports, analyses and reconciliations on assigned accounts/areas of responsibility
Verify that the financial transactions are correct.
Monitor and follow-up on open items, variances, errors and other issues identified.
Carry out month-end and year-end closing activities
Gather information and documentation requested by auditors and propose responses to audit queries.

Requirements
 

Fluent English
At least 2 years relevant experience
Experience with ERP financial modules (PeopleSoft, Oracle or SAP).

Preferable
 

Experience with MSRP Finance applications
Experience with accrual accounting (IPSAS, IFRS or similar).

Senior Accounts Receivable Specialist

Saját pénzügyi csapatunkba keresünk Senior Accounts Receivable Specialist kollégát, budapesti irodánkba.

A Manpower globális vezető szerepet tölt be a munkaerő-közvetítés és a munkaerő-kölcsönzés területén, és minden méretű szervezet számára folyamatos munkaerő-közvetítési megoldásokat kínál az üzleti agilitás és versenyképesség fokozása érdekében.Szellemi és fizikai munkakörökre, belépő szintű pozícióktól kezdve egészen felsővezetőkig, speciális szaktudást igénylő állások kapcsán, iparágtól függetlenül minden területen nyújtunk toborzási szolgáltatást.
 
Feladatok:
• Napi kommunikáció az ügyfeleinkkel
• Részvétel a számlázási folyamatban
• A behajtási folyamat optimalizálása
• Lejárt követelések és a vevőegyenlegek folyamatos figyelése
• Számlázási problémák megoldása és ügyfélszámla-lekérdezések kezelése
• Rendszeres és ad hoc riportok készítése
 
Elvárások:
• Minimum 3 év tapasztalat AR Clerk/Credit Controller pozícióban vagy hasonló pénzügyi munkakörben
• Magabiztos számviteli és Excel ismeretek
• Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
• Pénzügyi területen szerzett felsőfokú végzettség
• Precíz munkavégzés
• Problémamegoldó képesség
• Proaktív és következetes gondolkodás
 
Amit kínálunk:
• bónuszlehetőség
• pörgős, támogató csapat
• cafeteria
• céges laptop és mobiltelefon
• stabil vállalati háttér és hosszútávú munkalehetőség
• fejlődési, tanulási lehetőség

Főkönyvelő

Kedves Főkönyvelő!

A Manpower edelényi Partneréhez keresi főkönyvelő kollégáját.

Partnerünk egy hollandiai csoport tagja. Ipari hőcserélőket épít, amelyeket a folyadékként, kriogén hőmérsékleten tárolt cseppfolyósított gázok visszagázosítására használnak. 

Munkaköri leírás:

Pénzügyi adminisztratív asszisztensként széles körben alkalmazható és felelős a pénzügyi adminisztráció, valamint a szerződés- és személyzeti adminisztráció különböző részeiért. Szorosan együttműködik majd a kontrollerrel, valamint az üzemeltetési és pénzügyi vezetővel.
A változatos, sokféle feladatot tartalmazó munka nem jelent problémát számodra. Élvezed, hogy sokféle feladatot vállalsz, és ezt magad felé húzod. Adminisztratív szempontból erős vagy, és könnyen tudsz váltani a különböző tevékenységek között. Az önálló munkavégzés nem jelent számodra problémát, és élvezed, hogy egy kis csapatban több feladatért vagy felelős.

Milyen feladatai vannak?
 

A munka hangsúlya a pénzügyi adminisztráció teljes körű irányításán, valamint némi HR munkán van.

A következő feladatokért leszel felelős:

Fizetendő számlák adminisztrációja: beleértve a beszerzési számlák rögzítését, az elsődleges szállítói adatok ellenőrzését és a heti kifizetési ajánlási lista elkészítését.

 

Adósok adminisztrációja: beleértve az értékesítési számlák létrehozását, az ügyfelek nyilvántartását és az elsődleges adatok ellenőrzését.

 

HR-támogatási feladatok: beleértve a munkaidő-nyilvántartások feldolgozását és felülvizsgálatát, a külső bérszámfejtő irodával való kommunikációt, valamint a beteg- és behajtási értesítések feldolgozását.

 

Kapcsolattartó pontként való fellépés; mind belsőleg a pénzügyi osztállyal, mind külsőleg a bérszámfejtő irodával, valamint a könyvvizsgáló könyvelővel.

 

Vezetői támogató munka; a vezérigazgatónak való jelentéstétel: a P&L havi jelentése, a személyzet munkaóráinak termelékenysége, a projektek bruttó árrés kimutatásai, az egyéb működési költségek havi ingadozása, Pénzforgalmi előrejelzés készítése. A tárgyi eszközök, befektetett eszközök nyilvántartásának vezetése

 

Elvárás:

Mérlegképes könyvelő végzettség
Kommunikációképes angol nyelvtudás

Kompenzációs csomag:

Szenioritás alapú bér
Karácsonyi bónusz
Munkába járás támogatás
Balesetbiztosítás

Lokáció:

Edelény

Junior Aktuárius

Partnerünkről:

Partnerünk 11 országban van jelen, Európában és Japánban egyaránt a piac vezető szereplői közé tartozik. A több mint 175 éves múltra visszatekintő vállalat Hollandiából indult, és jelenleg több mint 15 000 munkatársával világszerte mintegy 18 millió ügyfele számára nyújt megbízható pénzügyi szolgáltatásokat. Mindössze 6 év alatt piacvezetők lettek és továbbra is meghatározó szereplői a magyar életbiztosítási piacnak.

 

Feladataid:

Biztosítástechnikai tartalékok számítása,
Az SII tartalékok számításához használt feltételezések karbantartása;
Kár- és egyéb statisztikai elemzések készítése, az aktuárius előrejelző modellek dokumentálása;
Felügyeleti jelentések készítése, audit eljárások kiszolgálása a szükséges aktuáriusi adatokkal;
IT fejlesztések tesztelése.

 

Elvárások:

Releváns felsőfokú végzettség;
Pályakezdő, vagy 1-2 éves aktuáriusi munkakörben szerzett tapasztalat;
Középfokú angol nyelvtudás;
Magabiztos excel tudás;
Analitikus gondolkodásmód;
Proaktív hozzáállás;
Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség.

 

Amit kínálunk:

Rugalmas munkarend, akár heti 30 órás, részmunkaidős munkarend
Hybrid munkavégzési forma
Cafetieria
Egészségbiztosítás
Teljesítmény alapú bónusz
Szakmai továbbképzések
Agilis munkakörnyezet

Senior Könyvelő

Partnerünkről: 
A magyar IT-piacon több mint 20 éve jelen lévő, dinamikusan fejlődő 1995-ben alapított, 70 fős, 100%-ban magyar tulajdonú infokommunikációs cég csapatának bővítéséhez Könyvelő munkatársat keres.

Feladatok:

napi könyvelési feladatok önálló elvégzése: vevő, szállító számlák, bank, pénztár, vegyes tételek, tárgyi eszközök könyvelése, analitikus nyilvántartások ellenőrzése, egyeztetése,
adóbevallások, jelentések, ellenőrző és összesítő kimutatások készítése,
projektelszámolások ellenőrzése,
kapcsolattartás adóhatósággal, külső szolgáltatókkal,
éves és évközi számviteli zárás előkészítése, elkészítése, a számviteli törvény szerinti beszámoló és a kapcsolódó adóbevallások összeállítása, továbbítása a hatóságok felé,
statisztikai jelentések készítése,
banki utalások előkészítése, kapcsolattartás a számlavezető pénzintézettel,
időszakos tervek összeállítása, a terv-tény adatok összehasonlítása, elemzése,
szerződések véleményezése számviteli, adózási szempontból,
jogszabályoknak történő megfelelés folyamatos követése.

Elvárások:

felsőfokú pénzügyi-számviteli végzettség, mérlegképes könyvelői regisztráció kötelező
hasonló területen, teljeskörű könyvelési, valamint beszámolókészítési feladatokban szerzett min. 5 éves tapasztalat
magabiztos MS Office használat
Jó kommunikációs- és problémamegoldó készség
csapattagként történő munkavégzés képessége
kommunikációképes angol nyelvismeret

Amit kínálunk: 

Stabil vállalati háttér,
Szakmai fejlődési lehetőség,
Hosszú távú munkalehetőség, teljes munkaidős, határozatlan idejű szerződéssel,
Modern, könnyen megközelíthető iroda,
Házon belül angol nyelvi képzés, 
Egészségtámogatási program-a próbaidő letelte után, házon belüli sportolási és gyógymasszázs lehetőség
A munkavégzéshez minden irodai eszköz biztosított

Könyvelő

Partnerünkről: 
A magyar IT-piacon több mint 20 éve jelen lévő, dinamikusan fejlődő 1995-ben alapított, 70 fős, 100%-ban magyar tulajdonú infokommunikációs cég csapatának bővítéséhez Könyvelő munkatársat keres.

Feladatok:

Napi könyvelési feladatokban aktív részvétel
Vevő, szállító számlák, bank, pénztár, vegyes tételek könyvelése
Tárgyi eszköz könyvelések
Analitikus könyvelés, és könyvelés ellenőrzése
Adóbevallások, jelentések, beszámolók összeállítása,
Ellenőrző és összesítő kimutatások elkészítése,
Zárási folyamatban való részvétel, havi, negyedéves és éves zárások elkészítése.

Elvárások:

Legalább 3 év hazai könyvelésben szerzett tapasztalatod van
Alapszintű angol tudással bírsz,
Alapos, aktív számviteli, adózási ismeretekkel rendelkezel,
A Microsoft Office-t magabiztosan használod,
Közép – vagy felsőfokú pénzügyi-számviteli, vagy mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezel (regisztráció nem feltétel, de előnyt jelent),
Csapatjátékos vagy,
Önállóan, precízen végzed a munkád.

Amit kínálunk: 

Stabil vállalati háttér,
Szakmai fejlődési lehetőség,
Hosszú távú munkalehetőség, teljes munkaidős, határozatlan idejű szerződéssel,
Modern, könnyen megközelíthető iroda,
Házon belül angol nyelvi képzés, 
Egészségtámogatási program-a próbaidő letelte után, házon belüli sportolási és gyógymasszázs lehetőség
A munkavégzéshez minden irodai eszköz biztosított



Megtekintés