Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat

Android Developer

About our Partner:

A multinational company based in the healthcare industry, focusing on digitalization.

Tasks:

You will be developing new features in a challenging database-driven Android app for

one of the largest providers in an exciting domain. You will be involved in the entire

development process, from analysis and conception to design, implementation, and testing.

You will work within a self-organized team following SCRUM.

Requirements:

• You have excellent knowledge of Kotlin or Java.

• You have several years of experience in creating native Android apps.

• Ideally, you have some experience with Test-Driven Development and/or test

automation.

• Your structured work approach enables you to build robust and long-lasting

architectures quickly.

• You hold a degree in computer science or have a comparable education.

• You are a team player, work independently, agile, and enjoy contributing your ideas.

• You possess good communication skills in both German and English for effective team

communication.

• Ideally, you also have experience with SpringBoot, React, TypeScript, Docker, and SQL.

Operational buyer

Partnerünk egy olyan kereskedelmi vállalat, amely teljes körű szolgáltatást kínál ügyfeleinek, mint ellátási lánc partner a C-alkatrészek beszerzése, minőségellenőrzése és logisztikája terén.
Feladatok:

A megrendelések nyomonkövetése a beérkezésig, esetleges problémák megoldása, a beszállítókkal, szállítmányozókkal való kapcsolattartás
A beszerzéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
Együttműködés a társosztályokkal (sales, raktár, minőségbiztosítás)
Új termék bevezetés támogatása, mintaalkatrészek megrendelése
Raktárkészlet folyamatos ellenőrzése, optimális készletszint biztosítása a gyártási igények figyelembevételével
Beszállításokhoz kapcsolódó számlák, bizonylatok ellenőrzése

Elvárások

Angol tárgyalóképes nyelvtudás
Precíz munkavégzés
Minimum főiskolai végzettség
2 – 3 éves tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Bónusz
Cafeteria
Modern munkakörnyezet
Nemzetközi karrierlehetőség

Elektromos összeszerelő

Partnerünkről 
Fóti partnerünk, akik egyedi vezérléstechnikai és gépfelügyeleti berendezéseket terveznek és gyártanak, új kollégát keresnek Elektromos összeszerelő munkakörbe, 2 műszakos munkavégzéssel! 

Munkakör leírása:
Irányítástechnikai és diagnosztikai szekrények mechanikus és elektromos összeszerelése a megfelelő dokumentációk, rajzok, specifikációk, vevői követelmények és munkautasítások alapján

Feladatok:

Alkatrészek, rajzok, eljárások, cikkszámok méretek beazonosítása vizsgálata
Mechanikus és elektromos rajzok, dokumentációk munkautasítások értelmezése
Alapvető kéziszerszámok használata (csavarhúzó, villáskulcs, fúrógép, saruzó/érvéghüvelyező fogók használata)
Alapvető mérőeszközök használata
Gépek, mozgatható kocsik használata
Kommunikáció és együttműködés a szervezet különböző funkcióival
Általános eljárások, szabályzatok követése/betartása, beleértve a KEM szabályokat is
ISO és CE szábályozók támogatása
Alapvető számítógépes rendszerek használata (Microsoft Windows, Office)
LEAN tevékenységek aktív támogatása

Gyártásra vonatkozó ” Best practice” és munkautasítások használata
Ismeri a szervezet felépítését
Egyéb, e munkaköri leírásban nem szereplő feladatok ellátása, amivel a közvetlen munkahelyi vezetője szóban, vagy írásban megbízza.

Elvárások:

Középfokú végzettség – villanyszerelő elektrotechnikai műszerész,
2-3 éves műszaki területen szerzett tapasztalat
Legalább alapfokú számítógépes ismeretek
A szervezeti felépítés ismerete
Csapatjátékos hozzáállás
Képesség önálló munkavégzésre
Jó probléma megoldó, hiba felismerési és kommunikációs készségek
Rugalmasság

Angol nyelv alapszintű ismerete
Alapszintű SAP ismeretek

 

Amit kínálunk: 

2 műszak – 6:00-14:00, 14:00 – 22:00
Heti váltásban
30 perces szünet
Túlóra lehetőség – önkéntes alapu 150%
Éjszakai – 190%, hétvégi 200%
Céges buszok – Kőbánya kispest, Örs, Bosnyák tér, Újpest városkapu, Újpest városközpont, Fót, Szada, Veresegyház, Gödöllő, Rákoskeresztúr
Cafeteria
Üzemanyag támogatás – 30 FT/km
Union egészségbiztosítás
Támogatott étkezés a kantinban
Napi levásárolható kredit a belépőkártyán
Edzőterem, irodai tornák,
Munkaruha, védőeszközök
Tiszta biztonságos környezet

SAP SD Consultant

Corporate Functions Domain
SAP Solution Consultant SD BTP
Summary of Job Description:
As an SAP SD Consultant specializing in BTP Integration and Data Migration Projects, you will play a crucial role in aligning our SAP Sales and Distribution (SD) module with the SAP Business Technology Platform (BTP). This position involves enhancing SAP SD processes, orchestrating successful data migration projects, and leveraging BTP integration capabilities for optimized sales operations and data management.
Tasks & Responsibilities:

Lead the enhancement and optimization of SAP SD processes, focusing on BTP integration.

Collaborate with cross-functional teams to translate business requirements into effective SAP SD configurations.

Utilize the SAP Integration Suite for establishing robust SAP landscape integrations.

Design and implement interfaces to external systems, adapting to BTP integration best practices.

Understand and maintain ABAP programs to tailor SAP SD functionalities in line with BTP requirements.

Explore innovative BTP capabilities and applications in collaboration with development teams.

Plan and execute data migration projects related to SAP SD with BTP, ensuring accuracy and timeliness.
Skills & Experiences:
Required:

Proven expertise as an SAP SD Consultant with a focus on BTP integration and data migration projects.

Reliable knowledge of SAP BTP, including its integration and data migration capabilities.

Understanding of the SAP Integration Suite for seamless SAP module integration.

Flexibility and willingness to adapt to emerging technologies.

Experience in ABAP programming language (advantageous but not mandatory).

Knowledge of SAP Business Technology Platform (BTP) and its application in SAP SD.

Experience in successfully leading and executing data migration projects.

Strong analytical and problem-solving skills.

Excellent communication and collaboration skills for effective teamwork.
Nice to have:

Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field.

SAP SD certification (highly desirable).

Minimum of 5 years of experience in SAP SD consulting, with a focus on BTP integration and data migration.

Software Test Engineer (STE)

SOFTWARE TEST ENGINEER – Video Games
At Experis Game Solutions, we partner with developers and publishers of video games on all platforms to improve testing coverage using the latest technology.  We are looking for a Software Test Engineer to join our growing team where you will utilize the resources provided to us by world-class publishers and technology leaders to build an environment that keeps skillful people happy through challenge and work-life balance. Let's test smarter!!
Responsibilities of the role include but are not limited to the following:

Ownership of one or more game areas and features
Applies appropriate testing methodologies for areas of ownership
Create test cases, plan test coverage and identify risks
Create and perform manual and automated test scripts
Communicate with developer or production regarding areas of ownership, bugs or build deliveries
Use data to analyze and drive test coverage
Train and mentor Test Associates
Review work done by Test Associates to ensure accuracy and consistency
Solve problems independently and shares solutions with across teams
Proactively escalates risks, concerns, or larger problems appropriately to Test Lead
May present training, process improvements or postmortems.

 
Qualifications and Education Requirements:

Strong knowledge of personal computers, applications software, and operating systems
Ownership of features or areas of a product
Experience leading, coaching and mentoring junior STE’s and Test Associates
3+ years of experience in software test in the gaming industry
Preferred experience in the gaming industry or a video game enthusiast
Proficient with word processing and spreadsheet applications
Demonstrated investigative and problem-solving skills
Familiarity with software development product lifecycle
Must have the ability to learn new information quickly
Ability to thrive in a high-pressure environment
Technical training certification, Associate degree, or equivalent work experience/training

 
Preferred Skills:

Data analysis software
Microsoft Office Suite
Bachelor's degree

 
We are an equal opportunity employer and value diversity, especially at our company. Our wide range of backgrounds brings diverse thinking, which, in-turn, crafts better video games through improved test coverage. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

 

Test Lead

Responsibilities
• Author comprehensive test plans
• Execute staffing plans
• Develop and execute staffing schedule to meet project demands
• Contribute to budget planning
• Execute on defined test schedule road map
• Identify Risks to budget planning, project schedule
• Develop mitigation strategies to identified risks • Maintain ownership of bug reporting database and proactive in monitoring quality of bug entry, bugs assigned for regression or additional information, and integrity of resolutions • Maintain ownership of test case management solutions and proactive in monitoring the quality of test cases to ensure complete coverage and comprehensive coverage reporting
Requirements
• Knowledge of, and experience in, black box software testing principles, testing best practices
• Knowledgeable of advanced test metrics and reports
• Capable of identify bug trends and gaps in test coverage
• Proactive in identifying areas requiring additional testing through product specification reviews
• Consistent in adhering to, defining, and improving upon best practices in reporting and visual representation of data
• Perform advanced problem diagnosis • Can solve advanced problems independently
• Knowledgeable of certification processes and proven ability to interpret and apply requirements across various styles of gameplay • Knowledgeable of tools/software required for certification testing • Partner with Development and Production to request waivers to certification bugs • Analyze and communicate the severity of certification bugs and provide recommended solutions
What we offer

Monday to Friday working hours in Budapest office
On site
Cafeteria

Accounting Specialist

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Tasks

Process assigned transactions and maintain financial records accurately
Provide technical support to Field Offices, Regional Bureaux and HQ divisions
Monitor compliance by users in different entities with the relevant financial rules, regulations and procedures.
Prepare ad-hoc and recurring reports, analyses and reconciliations on assigned accounts/areas of responsibility
Verify that the financial transactions are correct.
Monitor and follow-up on open items, variances, errors and other issues identified.
Carry out month-end and year-end closing activities
Gather information and documentation requested by auditors and propose responses to audit queries.

Requirements
 

Fluent English
At least 2 years relevant experience
Experience with ERP financial modules (PeopleSoft, Oracle or SAP).

Preferable
 

Experience with MSRP Finance applications
Experience with accrual accounting (IPSAS, IFRS or similar).

Technical Project Support Specialist

About our partner:
Our partner’s Product Support Organization is actively seeking a Technical Project Support Specialist to assist in the entire process of creating tools and integrations for their Internal browser-like tool, the Integrated Support Environment (ISE). This role involves a range of responsibilities, including software requirements gathering, assisting developers in meeting release timelines, conducting test cycles, creating support documentation, contributing to marketing and enablement efforts, and resolving release and user issues. 

To be considered for the position, the ideal candidate should have experience with software release cycles and a sincere passion for improving user productivity through the development of cutting-edge tools and technologies. 

Tasks:
•       Support tools and prioritizing issue handling
•       Gathering feedback, clarifying use cases, and formulating requirement details
•       Developing test scripts and running test cycles for new features.
•       Assist in developing user documentation and enablement materials (videos, blogs, etc.)
•       Help with the communication of the new features
Ideally, a candidate will have:
•       A background in Software support and testing.
•       Excellent written and verbal English communication skills, particularly technical 
•       Ability to work independently and collaboratively as part of a team and prioritize tasks effectively in a fast-paced environment.
•       Strong organizational and documentation skills.

Requirements:
•       Six months working in a technical support role.
•       Participated in documenting processes and/or how-to materials for coworkers and/or customers. 

Nice to haves:
•       Assisted in the communication of releases of software
•       Any programming experience, especially with JavaScript
•       Project Management experience
•       Understand Product Life cycles
•       An understanding of AI and LLM and how they can be leveraged

 

Kereskedelmi képzési képviselő

Partnerünkről: 

Nemzetközi partnercégünk részére keresünk Kereskedelmi képzési képviselőt Debrecenben! 

Feladatok: 

BŐVÜLÉS: megvalósítod a bővülési stratégiánkhoz kapcsolódó feladatokat (tantermi képzés, boltindítás helyszíni támogatása). Biztosítod, hogy a képzéseket követően a kereskedelmi partnerek elérjék a termékkategóriával kapcsolatos elvárt tudásszintet és hatékonyan alkalmazzák azt az értékesítések és kommunikáció során
KÉPZÉS: tantermi illetve bolti helyszíni képzést tartasz. Felelős vagy ezen képzések lebonyolításáért, az elsajátított ismeretek tudásszintjének ellenőrzéséért. Tudásfelmérés eredményei alapján tudásismétlő alkalmakat szervezel. Ellenőrzöd a termékértékesítés feltételeit, illetve új dolgozói képzéseket tartasz
KAPCSOLATTARTÁS: összegyűjtöd a kereskedelmi tevékenységeink hatékonyságával kapcsolatos információkat és kommunikálod azokat vállalaton belül

Elvárások: 

• Minimum középfokú végzettséged van (érettségi)
• Szívesen és könnyedén adsz át új információt másoknak
• Hasonló területen szereztél már tapasztalatot (képzés, kereskedelem)
• Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel
• Közel állnak hozzád a kreatív, digitális megoldások
• B kategóriás jogosítvánnyal és gépjármű vezetési tapasztalattal rendelkezel
• Határozottan és jól kommunikálsz
• Eredményorientált vagy és proaktív szemlélet jellemez

Juttatási csomag: 

A versenyképes fizetés és cafeteria csomag mellett a következőket kínáljuk:
Önkéntes nyugdíjpénztár
Magán egészségbiztosítás
Céges gépjármű
13.havi fizetés
Fizetett szülői szabadság
Különböző céges egészségmegőrző és szabadidős programok
Tanulási és fejlődési lehetőség

Business Analysis Associate

Business Analysis Associate
Do you have experience in business analysis or IT systems?  Would you like to have a workplace full of opportunities? It’s time to challenge yourself to make something worthy.
About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Job description
The Business Analysis Associate normally functions under the direct supervision of a Business Analyst or IT Officer. The employees help ensuring the ongoing and overall end-to-end integration in the MSRP modules within the Area of Responsibility (AoR). System change requests are often in relation to policy changes or the re-engineering of procedures, or key initiatives. They support translating business requirements into specifications for IT developers.
Tasks

Assist in gathering requirements for MSRP change requests within the AoR
Assist in re-engineering/enhancement of business processes or current MSRP module/functionality
Interface with system design and development counterparts
Provide quality assurance of developed solutions
Assist in coordination of User Acceptance testing (UAT) 
Assist in process improvement discussions within the AoR
Provide post-change follow-up and user support to ensure successful stabilisation.
Perform other related duties as required

Requirements

3 years relevant work experience or 2 years relevant work experience with BA degree  
Fluent English
Advanced knowledge of Excel
Attention to details

Positive work attitude
Experience with IT systems, business analysis
Experience with ERP

Preferable

Experience with Power BI and Artificial Intelligence
Basic knowledge of Oracle SQL

Business Analysis Assistant

Have you just finished your studies? Would you like to have a workplace full of opportunities? It’s time to challenge yourself to make something worthy.
About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Job description
The Business Analysis Assistant normally functions under the direct supervision of a more senior business analyst or IT staff. The employees support the ongoing and overall end-to-end integration of ERP modules within the Area of Responsibility (AoR).
They support translating business requirements into specifications for IT developers. They will work closely with the supervisor and with colleagues from the respective Division towards enhancement and automation of business processes using technology.  

Tasks

Assist in gathering requirements within the AoR
Assist in re-engineering/enhancement of business processes or current ERP module/functionality within the AoR
Assist in coordination of user testing and perform testing
Assist in process improvement discussions within the AoR,
 Prepare end-user training materials
 Provide post-change follow-up and user support to ensure successful stabilisation
Perform other related duties as required

Requirements

Fluent English
Advanced knowledge of Excel
Attention to details
Positive work attitude
Relevant work experience or relevant studies (Business Administration or International Relations or Information Technology)

Preferable

Experience with IT systems, business analysis
Experience with ERP

Compliance Analyst

Partnerünkről:

Díj- és hitelkártyákat, ajándékkártyákat, jutalmakat, utazásokat, személyi megtakarításokat, üzleti szolgáltatásokat, biztosítást és még sok mást kínál partnerünk, akik remote mukavégzéssel keresnek részmunkaidős kollégát. 

Feladatok:

A megfelelő AML (pénzmosás)/CFT (terrorizmusfinanszírozás) megleőzés irányelvek és eljárások kidolgozásának elősegítése a vállalat által
Az ügynök tevékenységeinek felügyelete
A vállalat tájékoztatása minden feltárt AML/CTF megsértésről vagy megfelelési problémáról, valamint a megfelelő korrekciós intézkedések megtételének biztosítása
Biztosítani kell, hogy a harmadik fél alkalmazottai részt vegyenek a megfelelő AML/CTF képzésen
Képviseli őket a helyi szabályozó hatóságokkal folytatott kommunikációban vagy az azoktól érkező kérésekben, beleértve a helyi jelentéstételt is
Hozzáférés a céges kereskedőnek az ügynök által birtokolt információihoz és az ügynök helyszíni hatósági ellenőrzésének elősegítése
Potenciálisan válaszolhat a nemzeti pénzügyi hírszerző egység (FIU) kéréseire is, és szükség esetén figyelemmel kísérheti a tranzakciókat/gyanús tevékenységi jelentést (SAR-t).
Biztosítsák a cégnek az ügynökeik tevékenységéhez szükséges támogatást

Követelmények:
 

Minimum 3-5 év releváns tapasztalat az AML szabályozási megfelelőség területén, valamint az AML szabályozás mélyreható ismerete
Jó felsőoktatási végzettség megfelelőségi vagy jogi gyakorlattal előnyt jelent. Előnyben részesítik az ACAMS-t és a képesítéssel rendelkező személyeket
Képes logikusan gondolkodni és világosan és tömören dokumentálni
Erős problémamegoldó és elemző készség, beleértve azt a képességet, hogy az összetett problémákat megvalósítható feladatokra tudja felfogni és lebontani.
Kiváló angol nyelvű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség.
Képes önállóan, minimális felügyelettel elvégezni a feladatokat
Jó csapatjátékos, magas szintű feddhetetlenséggel

Amit ajánlunk:

Versenyképes fizetés
Hibrid munkalehetőség
Büfé

 



Megtekintés