Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Customer Service Representative -Polish speaking

About our partner:

Our partner is an American multinational company providing premium beauty and nutritional products in nearly 50 markets and with 5000 employees across the globe. The Budapest office has the largest customer service center in the whole region.

 

Tasks:

Answering the phone calls of Polish-speaking customers and distributors
Handle the possible issues by cooperating with other departments

 

Requirements:

To be fluent in Polish
To have at least an intermediate level (B2) of English and native Hungarian language knowledge

 

Advantage:

If you have user-level IT skills (Microsoft Office, SAP)
If you are interested in the beauty industry
To have experience in the customer service field

 

What they offer:

Home office – Option for work completely remotely -but if you prefer to work with colleagues, the office is open in the 12th district of Budapest
Home office contribution
Bonus
Travel compensation -in case of commuting
Training and team-building events
Employee discount on products
Discounted sports possibility
Extra Holidays

Senior fulfillment specialist

Senior Fulfillment Specialist

Our partner is engaged in the distribution and maintenance of packaging recycling equipment, which contributes to the development and operation of the domestic circular economy system.

Responsibilities:

Tracking and managing the order process for machines
Managing the procurement process
Supporting the fulfillment team (3-4 people)
Order management – Managing the automated machine operations
Keep contact with production
Monitoring and supporting delivery processes (international and domestic deliveries)
Supervision of stock management, monitoring stock levels, safety stocks
Management of external (3PL) – internal warehouses
Carrying out invoicing processes through company system
Customs related tasks (preparation, contacts)
Managing and amending cooperation contracts
Preparation of reports

Expectations:

Fluent spoken and written English
At least 3 years of experience in international procurement and warehousing processes
Relevant experience in enterprise systems management (SAP)
Experience in warehouse management and parts ordering/processing
User level knowledge of MS Office programs, in particular Excel
Accurate, precise and responsible work
Experience in team management

Advantages:

Experience in a similar role
Experience in logistics field
German language skills

What we offer:

Stable, long-term employment
Stable and stable job security
Competitive salary

Fuvarszervező

Partnerünkről: 

Partnerünk 16 éve tevékenykedik Magyarországon közúti-, tengeri-, és légi szállítmányozás, raktárlogisztika , valamint gépjárműszállítás területen. A közúti szállítmányozási osztály keresi leendő Fuvarszervező munkatársát, hibrid munkavégzéssel a XI. kerületben!

Feladatok: 

Közúti szállítások (FTL/LTL) teljes körű megszervezése, lebonyolítása
Szállítményok nyomon követése
Részrakományok összehangolása
Versenytársak nyomon követése
Adminisztráció 
Új ügyfelek felkutatása, igényeinek felmérése 
Meglévő ügyfelek üzletfejlesztése
Kapcsolattartás
Árajánlatok összeállítása, kiadása

Elvárások: 

Minimum középfokú végzettség
Középfokú angol nyelvtudás (német előny)
Legalább 2-3 éves közúti szállítmányozási tapasztalat
Pontosság, precizitás 
Megbízhatóság 
Nyitott személyiség, jó kapcsolatteremtés

Juttatási csomag: 

Versenyképes fizetés
Cafeteria
Hibrid munkavégzés
Céges telefon, laptop 
Bejárási támogatás

Raktári koordinátor

Partnerünk egy japán tulajdonban lévő – Budapesttől 36 km-re – Ercsiben található autóalkatrész gyártó cég, melynek termékei kiemelt fontosságúak és minőségűek az autógyártásban.
Hozzájuk keressük a leendő logisztikai asszisztensüket Ercsibe!

Feladatok:

Papír alapú és digitális adminisztráció
Napi, heti, havi riportok készítése
Csomagolóanyagok beszerzése, könyvelése, nyilvántartása
Intrastat jelentés elkészítése SAP-ban
Szállítási feladatok napi, operatív szintű koordinálása
Szállítási dokumentumok elkészítése
Harmadik országbeli ki- és beszállítások vámkezelésének támogatása

Elvárások:

Gazdasági végzettség (felsőfok előny)
Logisztikai ismeretek (szállítmányozás, csomagolás)
Alapfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban)
Számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook, Power Point)
Problémamegoldó készség, határozottság
Rugalmasság, precizitás, önállóság és együttműködő készség

Előny:

SAP R3 verziójának ismerete (MM, WM modul)
Autóipari tapasztalat
Egyéb logisztikai ismeretek (raktározás, készletgazdálkodás)
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

Versenyképes bér
Teljesítményalapú bónusz
Cafeteria juttatás
Kedvezményes meleg étkezés
Változatos munka multinacionális vállalati környezetben
Munkaidő: 8:00-16:30
Munkába járási költségtérítés

Ügyfélszolgálatos munkatárs (Német nyelvű)

Partnerünkről:

Partnerünk a világ egyik legnagyobb globális technológiai vállalata. Több, mint 24 ezer munkatárssal együtt dolgozik Magyarországról, Romániából, Egyiptomból, Indiából, Albániából és Spanyolországból.
Csatlakozz partnerünkhöz Német nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba!

Feladatok

Eredményesen válaszolni az ügyfelek kérdéseire a rendelkezésre álló csatornákon keresztül (telefon, email, chat)
Hatékony kommunikációval megkönnyíteni a felmerülő problémák időben történő megoldását
Követni a szabályzatban foglalt folyamatokat az ügyfélkérdések megválaszolásához

 
Elvárások

C1-C2 szintű német nyelvtudás
Megbízható internetkapcsolat
Önálló munkavégzési képesség
Erős verbális kommunikációs készség
Magas problémamegoldó készség

 
Előnyök

Tapasztalat ügyfélszolgálati környezetben
Előny az MS Office alkalmazások használatában való jártasság

 
Amit kínálunk

Magas alapbér, plusz nyelvi pótlék
Cafeteria
Egészségbiztosítási csomag
Otthonról végezhető munka
Laptop, mobiltelefon (hívás- és adatkeret)

Lokáció:
Magyarországi munkavégzés



Megtekintés