Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Business Intelligence Analyst

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Job description
The Business Intelligence Analyst is a Business Intelligence professional who is expected to deliver new insight and lasting value by turning data and information into useful business tools by interfacing of relevant data in current Business Intelligence solutions (principally Microsoft Power BI).

Tasks

Collect and analyse disaggregated statistics within the Area of Responsibility (AoR) for the purpose of developing and refining the relevant policy of the Organization
Monitor, assess, and validate consistency and quality of data within the AoR to ensure suitability to generate country, regional and global analysis, metrics and results
Design data and technical architecture for the data warehouse and deploy data to the data warehouse
Provide input to the development of policies and procedures for the consolidation and analysis of data
Develop and implement new data analysis methodologies
Support consolidation and interoperability of data systems
Shape and deliver any ad-hoc reporting and analysis needs
Perform data profiling to identify and understand anomalies
Provide support to development and compliance with standard, norms and policies related to business intelligence tools

Analyse needs and capacities for data management activities and provide recommendations for bridging gaps
Improve data quality through field support, capacity building, monitoring and feedback

Requirements

Fluent English
Relevant work experience

Senior Customer Quality Coordinator

About our partner:

Our partner provides comprehensive technical support for the wiring harness manufacturing projects of its sister manufacturing companies and training services for external automotive partners. Become part of an international team of professionals. They combine practical experience in wire harness manufacturing with Innovation in the development and design of new projects.

Responsibilities:

Customer contact person responsible for addressing quality issues related to prototype, pre-series, and series products.
Coordinating a team of approximately 11 employees of product inspection at the customer’s production line, claim management and sampling process.
Processing and analysing claims, implementing technical modifications based on the findings.
Reworking wire harnesses in accordance with the technical documentation

Requirements:

3 years’ experience in the automotive industry, in the production of wire harnesses – in the field of production, quality assurance or engineering.
An advanced level of proficiency in English, German, and Hungarian language.
Category B driving license

What we can offer:

Opportunity to spend the first year in Germany
Full-time permanent contract
Multinational environment

Medior projektvezető

Kedves Medior Projektvezető!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi medior projektvezető kollégáját.

A nukleáris ipar egyik vezető gyártója. Nemzetközi szakértelmének, a folyamatosan magas minőségnek és az innovatív technológiáknak köszönhetően a vállalat évek óta kiváló hírnévnek örvend, és a megbízhatóságot, a kiváló teljesítményt képviseli. Partnerünk leányvállalata, a magyar nukleáris és folyamatautomatizálási piac ügyfeleinek kínál megoldásokat. A tevékenységeik közé tartoznak az atomerőművek és kutatóreaktorok biztonsági és nem-biztonsági irányítórendszereinek mérnöki szolgáltatásai, a vegyipar, a cellulóz- és papíripar folyamatautomatizálási rendszerei, valamint az energiaelosztás automatizálása.

 

Feladataid:

Közepes és nagy volumenű projektek vezetése
A projekt céloknak megfelelő kommunikáció biztosítása megrendelői, vállalati menedzsment, projekt tagok, külső érdekeltek viszonylatában
Projekt csapat munkájának megszervezése, konfliktusok feloldása
Ajánlati munka összefogása, ajánlatok előkészítése belső jóváhagyásra
A projekt tervek összeállítása (scope, ütemezés, költségek, minőség, kockázatok, beszerzés, erőforrások, érdekeltek kezelése, kommunikáció)
Projektmegvalósítás összefogása, változáskezelés, kockázatkezelés, műszaki és üzleti problémák feloldása, szerződés menedzsment.
Projekt tervek aktualizálása, előkészítése belső jóváhagyásra
A projekt és a vállalat képviselete a Megrendelő, az alvállalkozók és a hatóságok viszonylatában
A projekt terv alapján az előrehaladás monitorozása, beszámolás
Változási igények kezelése, eszkalációk elbírálásának előkészítése
Belső és külső konfliktusok feloldása
Projekt dokumentációk kezelése, kezelésének megszervezése
Együttműködés a vállalat magyarországi szervezeti egységeivel
Projektek minőségi lebonyolítása az idő- és költséghatároknak megfelelően
Teljesítésigazolások műszaki- és pénzügyi kontrollja

 

Elvárások:

Mérnöki diploma (villamosmérnöki vagy megfeleltethető) Legalább 1 éves, projektvezetőként, projektmérnökként, fejlesztőként szerzett folyamatirányítási (PLC, SCADA) gyakorlat.
Jó kommunikációs készségek, empátia, fejlett érzelmi intelligencia, stressztűrő képesség, nagyfokú rugalmasság, önálló felelősségvállalás
Műszaki tárgyalási szintű angol nyelvismeret (írásban és szóban)
MS Office termékek magas szintű ismerete
MS Project vagy hasonló ütemtervező tool legalább alapfokú ismerete
Utazási hajlandóság (Magyarországon belül)
B-típusú gépjárművezetői engedély

 

Előny:

PMI vagy IPMA vagy hasonló projekt management megközelítés gyakorlati alkalmazásában szerzett gyakorlat
Siemens S7-1500 / S7-1200 / PCS7 fejlesztői tapasztalat
SCADA fejlesztői tapasztalat

Kompenzációs csomag:

Szenioritás alapú bér
Cafeteria

Munkavégzés helye:

Budapest

Szenior projektvezető

Kedves Szenior Projektvezető!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi szenior projektvezető kollégáját.

A nukleáris ipar egyik vezető gyártója. Nemzetközi szakértelmének, a folyamatosan magas minőségnek és az innovatív technológiáknak köszönhetően a vállalat évek óta kiváló hírnévnek örvend, és a megbízhatóságot, a kiváló teljesítményt képviseli. Partnerünk leányvállalata, a magyar nukleáris és folyamatautomatizálási piac ügyfeleinek kínál megoldásokat. A tevékenységeik közé tartoznak az atomerőművek és kutatóreaktorok biztonsági és nem-biztonsági irányítórendszereinek mérnöki szolgáltatásai, a vegyipar, a cellulóz- és papíripar folyamatautomatizálási rendszerei, valamint az energiaelosztás automatizálása.

 

Feladataid:

Közepes és nagy volumenű projektek vezetése
A projekt céloknak megfelelő kommunikáció biztosítása megrendelői, vállalati menedzsment, projekt tagok, külső érdekeltek viszonylatában
Projekt csapat munkájának megszervezése, konfliktusok feloldása
Ajánlati munka összefogása, ajánlatok előkészítése belső jóváhagyásra
A projekt tervek összeállítása (scope, ütemezés, költségek, minőség, kockázatok, beszerzés, erőforrások, érdekeltek kezelése, kommunikáció)
Tender és beszerzési tárgyalásokon a cég képviselete
Szerződések előkészítése aláírásra
Projektmegvalósítás összefogása, változáskezelés, kockázatkezelés, műszaki és üzleti problémák feloldása, szerződés menedzsment.
Projekt tervek aktualizálása, előkészítése belső jóváhagyásra
Projekt csapat összeállítása
A projekt és a vállalat képviselete a Megrendelő, az alvállalkozók és a hatóságok viszonylatában
A projekt terv alapján az előrehaladás monitorozása, beszámolás
Változási igények kezelése, eszkalációk elbírálásának előkészítése
Belső és külső konfliktusok feloldása
Projekt dokumentációk kezelése, kezelésének megszervezése
Együttműködés a vállalat magyarországi és külföldi szervezeti egységeivel
Projektek minőségi lebonyolítása az idő- és költséghatároknak megfelelően Teljesítésigazolások műszaki- és pénzügyi kontrollja
Projekt mérettől függően a fenti feladatok elvégzése és/vagy elvégzésének megszervezése

 

Elvárások:

Műszaki mérnöki diploma (villamos-, gépész-, vegyészmérnöki, vagy megfeleltethető)
PMI vagy IPMA vagy hasonló végzettség
Legalább 3 éves, projektvezetőként, projektmérnökként szerzett gyakorlat ipari, energetikai projektek vállalkozói oldalon történő megvalósításában
Kiváló kommunikációs készségek, empátia készség, fejlett érzelmi intelligencia, stressztűrő képesség, nagyfokú rugalmasság, önálló felelősségvállalás
Szerződéses/műszaki tárgyalási szintű angol nyelvismeret (írásban és szóban)
MS Office termékek magas szintű ismerete
MS Project vagy hasonló ütemtervező tool ismerete
Utazási hajlandóság (Magyarországon belül, esetenként külföldre)
B-típusú gépjárművezetői engedély

 

Előny:

Nukleáris előírások ismerete
Minőségirányítási alapelvek ismerete

Kompenzációs csomag:

Szenioritás alapú bér
Cafeteria

Munkavégzés […]

Operational Manager

Our partner is part of a group of companies in a private healthcare sector, which is present in more than 30 countries. It has operated several Plasma Centers in Germany since 1993 and 7 in Hungary since 2021.
Now they are growing their team, join to them and be the new colleague in the Operational Manager position!

Tasks:

Responsibility for the organisation of the smooth running of the centres by the centre managers.
Responsibility for the preparation of the annual planning documents with the centre managers (e.g. donation figures, business and personnel plan, investment and maintenance plan).
Securing, monitoring and, if necessary, adjusting the planning data.
Responsibility for development and implementation of concepts to increase the volume of donations, expansion of the donor base, effectiveness of donor and fundraising, marketing measures in consultation with the marketing manager.
Lead the centres in the areas of business development, business analysis and planning, financial and asset management, human resources development and support in complying with applicable regulators and quality requirements.
Responsible management of the centres by the corporate strategy, and the requirements of corporate management and objectives.
Ensuring the profitability, process stability and quality of the blood donation centres
Development and implementation of personnel development plans of the subordinate centre managers
Annual performance of employee appraisals of the subordinate centre managers
Support of centre managers regarding employee related issues

You must have the following skills and capabilities:

College or University degree
At least 5 years of leadership experience
Ability to organise work and lead the team
Results-oriented and make decision
Project management skills
System approach and analytical skills
Problem-solving ability with conflict handling and assertiveness
Willingness of travel
Driving Licence
Intermediate English proficiency
MS Office knowledge

Advantages:

Managed and led healthcare departments or any stores organisation
Experience in digital marketing
Business finance knowledge

What we offer:

Stable, reliable corporate background
Wide range of professional development opportunities
Company car, laptop, mobile
Cafeteria allowance
Voluntary pension fund contributions
Competitive remuneration package
Bonus system



Megtekintés