Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Kereskedelmi és pénzügyi asszisztens

Kereskedelmi és pénzügyi asszisztens

Partnerünk keresi új kollégáját kereskedelmi és pénzügyi asszisztensi pozícióba.
Ha van 2-3 év tapasztalatod ezen a területen és az angol nyelvet is közép szinten beszéled jelentkezz hozzánk!

Munkavégzés helye: Bp, 11. Kerület

Kereskedelmi feladatok:

Árajánlatok készítése
Rendelések rögzítése, gyártásindítás
Kapcsolattartás külföldi beszállítókkal
Reklamációkezelés
Szerszám felújítások, élezések kezelése
Bejövő csomagok kezelése, fuvarszervezés

Pénzügyi feladatok:

Bejövő áru számlák könyvelése
Dokumentumok lefűzése

Elvárások:

Jó problémamegoldóképesség, önálló munkavégzés
Jó kommunikációs képesség
Excel magabiztos használata
Legalább alapszintű angolnyelv tudás

Előny:  

SAP tapasztalat

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Heti 2 nap Home Office

 

ABAP Developer

About the job

If you want to extend your expertise as an SAP developer, we invite you to join our partner to work as part of a worldwide team of experts. Our position is designed to provide you several opportunities for professional and personal development through more career paths, SAP trainings, and certifications.

As a developer, you can work with the most recent technologies and participate in SAP implementation, application maintenance, and migration projects from various segments of the market.

 
Task:

Complex programming, testing and debugging functions related to the implementation of SAP modules;
Understand requirements from provided functional designs and transform them into technical designs;
Keep contact with functional teams and designers, build professional relationships with clients.

 

Requirements:

SAP ABAP knowledge;
Understanding of SAP development concepts, guidelines and SAP architecture;
Good communication skills, ability to quickly adapt new technologies;
Advanced English knowledge (German is an advantage).

What we offer:

Salary ranges depends on seniority level
Participation in full-cycle and diverse international projects;
Chance to leading-edge functional and technical SAP trainings;
Access to a whole set of learning platforms, paid certifications;
Constant career development with personalized internal mentorship;
Flexible working conditions, home working is allowed.

Irodai Asszisztens

Budapesti, francia multinacionális partnercégünk megbízásából keresünk, motivált, talpraesett munkatársat Irodai Asszisztens munkakörbe! 

Feladatok:

Az értékesítők és támogató mérnökök napi munkájának aktív támogatása az irodából ellátható feladatokban – vevői kapcsolattartás, ajánlatok és műszaki anyagok kiküldése, kiadott ajánlatok adminisztrációja, árazó fájlok elkészítése
Értékesítési igazgató és operatív vezető munkájának napi támogatása, riportok és kimutatások készítése
A napi ügymenetet támogató struktúra kialakítása és fejlesztése
Riportok összeállítása és adatbázisok kezelése
A cég belső folyamatainak és rendszereinek kezelése – Salesforce, SAP, Coupa, Contract Tool stb.
Kereskedelmi szerződésekhez kapcsolódó feladatok ellátása, partner programok kezelése
Vevőtalálkozók és események szervezése együttműködve a különböző társszervezetekkel (marketing) és rendezvényszervező alvállalkozókkal
Prezentációs anyagok összeállítása, előkészítése és szerkesztése
Bejövő számlák adminisztrációja és kezelése, elszámolások indítása
Indirekt beszerzések kezelése, PO létrehozás, pénzügyi osztállyal való együttműködés

 
Elvárások:

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előnyt jelent
Minimum 1-2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat 
Pontos, precíz, gyors munkavégzés, önálló gondolkodás és képesség a belső folyamatok proaktív fejlesztésért
Olyan személyiséget keresünk aki nagy teherbírású, kedveli az adminisztrációt és nem retten el a kihívásoktól
Önmagára, a környezetére és a munkájára igényes személyiség akik képes és szeret csapatban dolgozni
Angol nyelv legalább alapfokú ismerete

Juttatási csomag: 

Versenyképes alapbér 
Bónusz 
Cafeteria 

Projekt Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, ATM Expanziós Projekt koordinátorral bővíteni csapatát!

Feladatok

ATM telepítések koordinálása

Felkutatott és leszerződött helyszínek státuszának ellenőrzése
Leszerződött helyszínek felmérésének koordinációja
Kivitelező partnerek irányítása, beszámoltatása
Belső banki területek (IT, Bankbiztonság) telepítéshez szükséges feladatainak nyomonkövetése

Szervezési feladatok ellátása, nyomonkövetése
Riportolás
Státusz menedzsment
Folyamatfejlesztés

Követelmények

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előny
Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
Döntési képesség, jó problémamegoldó készség, határozott fellépés 
Gyorsaság, pontosság, precizitás 
Kiváló ügyfélkezelés, ügyfélközpontúság 
Kimagasló kommunikációs készség 
Kiváló érdekérvényesítési készség, konfliktuskezelési képesség 
Együttműködési készség csoportban, csapatjátékosság 
Monotónia tűrés 
Folyamatszemlélet 
Angol nyelvismeret előnyt jelent 

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Business Support for Services Deals

In your role as a Business Support Specialist, you will be responsible for the execution of the end-to-end deal operational process. This is a central team acting as a deal support center for Services in the region. The Customer Business Support Team assist, and process deals within the CRM/Harmony system. Supported by your team members, you will guide deals through the quote-to-booking process. The team is expected to contribute to revenue growth and profitability by processing sales opportunities for both existing and net new customers and achieve order targets. The teams support Services Deals like Professional Services and Premium Engagement.
RESPONSIBILITIES

Responsible for execution of the end-to-end deal operational process / quote-to-cash process
Processing customer requests for deal offerings and completing the required inputs (Harmony/CRM Opportunities, Quotations).
Partnering with different roles like Services Account Executives, Delivery Partner, Commercial Finance, Centralized Deal Support (CDS) & Order-to-Invoice (O2I) Teams to support the sales process and facilitate deal closure.
Contract creation with automated tools and support the approval process for these.

REQUIREMENTS

Bachelor’s degree (preferred)
2-5 years of experience working in a Sales Operations or Deal Support capacity which can include legal, commercial or contracting background
A strong background in sales processes, quote-to-cash process & deal execution preferred
Experience in a fast-paced environment, ability to multitask, prioritize and solve problems
Extremely detailed-oriented, organized, and great communication skills (both oral and written)
Working experience within a cross country working environment (preferred)
Experience with MS Office (esp. Excel or Word)
Experience with Sales Tools like DocuSign, CPQ/CRM 
Flexibility to work varied business hours to ensure full Business Support coverage, especially at quarter and year-end

English language skills mandatory. Other European languages are beneficial, German language skills preferred.
 

Frontend Developer

About our Partner:

A multinational company based in the healthcare industry, focusing on digitalization.

 

Tasks:

Collaborate closely with UI/UX designers to implement the visual and interactive elements of the application interfaces.
Develop and maintain the front-end aspect of our applications using Flutter for mobile and React for web.
Utilize component development tools such as Storybook for React and Widgetbook for Flutter to build and test reusable components.
Contribute to the development and maintenance of our design system, ensuring consistency and efficiency across our projects.
Work with Figma to inspect designs and navigate between pages, applying these designs accurately in code.
Apply responsive design principles to ensure our applications are optimized for a variety of devices and screen sizes.
Participate in the testing process through the application of front-end testing frameworks, ensuring the reliability and performance of our applications.

 

Requirements:

Proven experience with Flutter and/or React;
Experience in using component development tools such as Storybook (React) or Widgetbook (Flutter) for building and documenting reusable components;
A solid understanding of and experience in working alongside UI/UX designers, with the ability to translate design concepts into functional application components;
Strong proficiency in responsive design principles, with the ability to create applications that adapt to various devices and screen sizes.

Senior .Net developer

.net Senior Developer
YOUR MISSION:
In this role and within an agile and interna0onal development team, you will independently
work on applica0ons and services, as well as integrate exis0ng modules throughout the
en0re development cycle.
Development of applica0ons in both the backend and frontend within a service-oriented
environment.
Involvement in the en0re development process, from analysis and concep0on to design,
implementa0on, and tes0ng.
Support the development team through the implementa0on of best prac0ces.
YOUR PROFILE:
• Several years of professional experience in so@ware development as a Senior
Developer.
• Excellent knowledge of the .NET Framework in conjunc0on with C#.
• Very good skills in SQL (MariaDB).
• Experience in working with Kubernetes and Docker.
• Experience in agile so@ware development and in the field of automated tes0ng (TDD,
BDD) is advantageous.
Details
• C# (+++)
• .net (+++) sowie .net framework (++)
• asp.net (+++)
• HTML/CSS/jQuery (++)
• En0ty Framework (++)
• SQL/MariaDB (+++)
• Ansible (+)

Internal Control Officer

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.

Tasks

Designing selected components of internal control framework, second line of defense control framework, fraud prevention and detection controls
Support staff participating in the development and implementation of selected components of the

internal control framework, second line of defense framework and fraud prevention and detection controls and their incorporation in the appropriate policies, procedures and guidance documents

Supporting the development of communication, awareness and training materials and activities related to risk management, internal control and fraud prevention and detection control processes and systems

Requirements

Fluent English
Relevant work experience

Business Intelligence Analyst

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Job description
The Business Intelligence Analyst is a Business Intelligence professional who is expected to deliver new insight and lasting value by turning data and information into useful business tools by interfacing of relevant data in current Business Intelligence solutions (principally Microsoft Power BI).

Tasks

Collect and analyse disaggregated statistics within the Area of Responsibility (AoR) for the purpose of developing and refining the relevant policy of the Organization
Monitor, assess, and validate consistency and quality of data within the AoR to ensure suitability to generate country, regional and global analysis, metrics and results
Design data and technical architecture for the data warehouse and deploy data to the data warehouse
Provide input to the development of policies and procedures for the consolidation and analysis of data
Develop and implement new data analysis methodologies
Support consolidation and interoperability of data systems
Shape and deliver any ad-hoc reporting and analysis needs
Perform data profiling to identify and understand anomalies
Provide support to development and compliance with standard, norms and policies related to business intelligence tools

Analyse needs and capacities for data management activities and provide recommendations for bridging gaps
Improve data quality through field support, capacity building, monitoring and feedback

Requirements

Fluent English
Relevant work experience

Software Test Engineer (STE)

SOFTWARE TEST ENGINEER – Video Games
At Experis Game Solutions, we partner with developers and publishers of video games on all platforms to improve testing coverage using the latest technology.  We are looking for a Software Test Engineer to join our growing team where you will utilize the resources provided to us by world-class publishers and technology leaders to build an environment that keeps skillful people happy through challenge and work-life balance. Let's test smarter!!
Responsibilities of the role include but are not limited to the following:

Ownership of one or more game areas and features
Applies appropriate testing methodologies for areas of ownership
Create test cases, plan test coverage and identify risks
Create and perform manual and automated test scripts
Communicate with developer or production regarding areas of ownership, bugs or build deliveries
Use data to analyze and drive test coverage
Train and mentor Test Associates
Review work done by Test Associates to ensure accuracy and consistency
Solve problems independently and shares solutions with across teams
Proactively escalates risks, concerns, or larger problems appropriately to Test Lead
May present training, process improvements or postmortems.

 
Qualifications and Education Requirements:

Strong knowledge of personal computers, applications software, and operating systems
Ownership of features or areas of a product
Experience leading, coaching and mentoring junior STE’s and Test Associates
3+ years of experience in software test in the gaming industry
Preferred experience in the gaming industry or a video game enthusiast
Proficient with word processing and spreadsheet applications
Demonstrated investigative and problem-solving skills
Familiarity with software development product lifecycle
Must have the ability to learn new information quickly
Ability to thrive in a high-pressure environment
Technical training certification, Associate degree, or equivalent work experience/training

 
Preferred Skills:

Data analysis software
Microsoft Office Suite
Bachelor's degree

 
We are an equal opportunity employer and value diversity, especially at our company. Our wide range of backgrounds brings diverse thinking, which, in-turn, crafts better video games through improved test coverage. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, or disability status.

 

Accounting Specialist

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Tasks

Process assigned transactions and maintain financial records accurately
Provide technical support to Field Offices, Regional Bureaux and HQ divisions
Monitor compliance by users in different entities with the relevant financial rules, regulations and procedures.
Prepare ad-hoc and recurring reports, analyses and reconciliations on assigned accounts/areas of responsibility
Verify that the financial transactions are correct.
Monitor and follow-up on open items, variances, errors and other issues identified.
Carry out month-end and year-end closing activities
Gather information and documentation requested by auditors and propose responses to audit queries.

Requirements
 

Fluent English
At least 2 years relevant experience
Experience with ERP financial modules (PeopleSoft, Oracle or SAP).

Preferable
 

Experience with MSRP Finance applications
Experience with accrual accounting (IPSAS, IFRS or similar).

Fogyasztói Kapcsolatok Képviselő

Fogyasztói kapcsolatok képviselő
Fogyasztói kapcsolatok képviselői munkakörbe keresünk új kollégákat a Philip Morris Magyarország Kft-hez meghatározott megyékbe.
Ebben a munkakörben a feladataid közé tartozik majd a fogyasztók gyors és hatékony támogatása és a helyszíni segítségnyújtás.
Feladatok
Fogyasztókkal történő gyors és hatékony kapcsolattartás, majd személyes látogatás és segítségnyújtás Magyarország meghatározott területén, megyéjében.
Füstmentes termékeinket használó fogyasztók teljes körű, magas minőségű tájékoztatása, kérdéseinek megválaszolása, termékhasználati ismereteik bővítése a megfelelő jogi korlátozások figyelembe vételével
Kereskedői támogatás, segítségnyújtás
Prémium szolgáltatások által magas fogyasztói elégedettség elérése és megőrzése
Adminisztrációs tevékenységek pontos elvégzése (fogyasztói interakciók adminisztrálása, terméknyilvántartó rendszer kezelése)
Téged keresünk, ha
Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel (érettségi)
Ügyfelekkel, fogyasztókkal szereztél már 1-2 év tapasztalatot (ügyfélszolgálat, értékesítés)
B kategóriás vezetői engedéllyel, valamint minimum 2 év gépjárművezetési tapasztalattal rendelkezel
Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel
Rugalmas és mobilis vagy (a pozíció betöltéséhez elengedhetetlen)
Fogyasztóközpontú a gondolkodásod
Kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel; határozottan kommunikálsz és könnyen megtalálod a hangot másokkal
Eredményorientáltság jellemez
Angol nyelvtudás előnyt jelent
Mit nyújtunk a pozícióhoz
A versenyképes fizetés és cafeteria csomag mellett a következőket kínáljuk:
Önkéntes nyugdíjpénztár
Magán egészségbiztosítás
13. havi fizetés
Céges gépjármű
Fizetett szülői szabadság
Különböző céges egészségmegőrző és szabadidős programok
Tanulási és fejlődési lehetőség

 



Megtekintés