Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Customer Service Representative -Polish speaking

About our partner:

Our partner is an American multinational company providing premium beauty and nutritional products in nearly 50 markets and with 5000 employees across the globe. The Budapest office has the largest customer service center in the whole region.

 

Tasks:

Answering the phone calls of Polish-speaking customers and distributors
Handle the possible issues by cooperating with other departments

 

Requirements:

To be fluent in Polish
To have at least an intermediate level (B2) of English and native Hungarian language knowledge

 

Advantage:

If you have user-level IT skills (Microsoft Office, SAP)
If you are interested in the beauty industry
To have experience in the customer service field

 

What they offer:

Home office – Option for work completely remotely -but if you prefer to work with colleagues, the office is open in the 12th district of Budapest
Home office contribution
Bonus
Travel compensation -in case of commuting
Training and team-building events
Employee discount on products
Discounted sports possibility
Extra Holidays

Kereskedelmi és pénzügyi asszisztens

Kereskedelmi és pénzügyi asszisztens

Partnerünk keresi új kollégáját kereskedelmi és pénzügyi asszisztensi pozícióba.
Ha van 2-3 év tapasztalatod ezen a területen és az angol nyelvet is közép szinten beszéled jelentkezz hozzánk!

Munkavégzés helye: Bp, 11. Kerület

Kereskedelmi feladatok:

Árajánlatok készítése
Rendelések rögzítése, gyártásindítás
Kapcsolattartás külföldi beszállítókkal
Reklamációkezelés
Szerszám felújítások, élezések kezelése
Bejövő csomagok kezelése, fuvarszervezés

Pénzügyi feladatok:

Bejövő áru számlák könyvelése
Dokumentumok lefűzése

Elvárások:

Jó problémamegoldóképesség, önálló munkavégzés
Jó kommunikációs képesség
Excel magabiztos használata
Legalább alapszintű angolnyelv tudás

Előny:  

SAP tapasztalat

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Heti 2 nap Home Office

 

Administrative Assistant

Asszisztens francia nyelvtudással

A leendő kolléga feladata, hogy a belső és külső forrásokból származó információk koordinálásával, szoros együttműködéssel segítse a Vezetőket az időgazdálkodásuk optimalizálásában.
 
Fő feladatok:

Naptár meghívások kezelése (konfliktusok megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása)
Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső)
Utazási ügyintézés
Nemzetközi kiküldetések szervezése
Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése
Utánkövetés, iktatás a belső rendszerek használatával (elektronikus/papíralapú nyilvántartások vezetése, információk rendszerezése)
A bejövő és kimenő levelezés kezelése és rangsorolása, Outlook e-mailek, levelek fogadása és szűrése
Csomagok kezelése külföld/belföldre

 

Szükséges kompetenciák:
 

Legalább kétéves korábbi tapasztalat felsővezető vagy csapat támogatásában nemzetközi környezetben
Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség francia és angol nyelven
Kiváló szervezési és időgazdálkodási készség
Képesség összetett, időbeosztásos napirendek kezelésére
Megbízható ítélőképesség, prioritások felállításának és döntések meghozatalának képessége.
Részletekre való odafigyelés
Szervezési készség
Előny az alapdiploma

 

Amit adunk:

Versenyképes fizetés
Teljes otthoni munkavégzés

Executive Asszisztens

Partnercégünk:
Partnerünk egy piacvezető vállalat a biztosítási szegmensben.
A munkakör célja Támogatja a vezérigazgatót különböző üzleti és szervezeti ügyekben. Feladatai közé tartozik az igazgatósági szintű döntések támogatása és folyamatos fejlesztése. Irányítja az üzleti tervek kidolgozását, együttműködik a vállalat stratégiai és politikai fejlesztésében. A különböző osztályok közötti kapcsolat fenntartása és az együttműködés hatékony koordinálása is a feladatai közé tartozik.
Feladatok
• Vezetői támogatás nyújtása a vezérigazgatónak a vállalat napi tevékenységeiben, annak érdekében, hogy segítse a hatékony irányítást és vezetést.
• Az igazgatóság rendszeres üléseinek támogatása, magában foglalva az ülés napirendjének összeállítását, jegyzőkönyv és határozati lista elkészítését.
• Részvétel a stratégia kidolgozásában és a Boardal kapcsolatos szabályzatok támogatása az MTvel összhangban.
• Felelősség a vezérigazgató által kért vezetői jelentések és prezentációk elkészítéséért.
• Együttműködés az ügyvezető asszisztenssel a vezérigazgatói iroda zökkenőmentes és hatékony működésének biztosítása érdekében, beleértve a vezérigazgató elsődleges kapcsolattartó pontjaként való funkcionálást és a más üzleti egységekkel való kapcsolattartást.
• Stratégiai tervezés támogatása, ideértve a társterületek stratégiáinak összehangolását és az osztályvezetőknek nyújtott segítséget az operatív tervek kidolgozásában és nyomon követésében, a vállalati célkitűzések és a megvalósítás összhangjának biztosítása érdekében.
Elvárások
• Iskolai végzettség: Egyetem/ Főiskola
• Specializáció: Közgazdaságtan
• Nyelvtudás: Angol
• Nyelvtudás szintje: középfok/ felsőfok
• Munkatapasztalat: 1-2 év hasonló pozícióban
Amit kínálnak
• Cafeteria támogatás
• Hybrid munkavégzés
• Bónusz lehetőségek
• Balesete biztosítás
• Támogató közeg

Export-import vámügyintéző

Partnerünkről:
Van már tapasztalatod vámügyintézésben?
Ha szeretnél  olyan céghez csatlakozni, ahol  családias hangulatban telnek a mindennapok, itt nyugodt munkád lehet  támogató és befogadó könyezetben, jelentkezz!
Parnerünk 25 éve élen jár a folyadékok és gázok elosztására és szabályozására szolgáló, legkorszerűbb integrált csőhálózati rendszerek fejlesztésében, így egy hosszútávon sikeres cég tagja lehetsz.

Feladatok:

Export és import ügyintézés: szállítások megszervezése, kapcsolattartás a különböző szállítmányozó cégekkel, kamionok megrendelése, kiscsomag szállítások szervezése
Beérkező vevői rendelések ellenőrzése és rögzítése a vállalat irányírási rendszerben, rendelés visszaigazolások küldése
Kapcsolattartás a vevőkkel a várható szállításokkal kapcsolatban
Az export és import szállítások előírt vám dokumentumainak kezelése
Környezet védelmi díj (KVD) nyilvántartás vezetése importra és vám árura
Reexport és vám visszaigénylés ügyintézése
Auditok és ellenőrzések során dokumentumok kezelése
Nyilvántartások kezelése, és adminisztratív jellegű feladatok elvégzése (pl. EKAER)

Elvárások:

Vámügyintéző képesítés
Vámügyintézés területén szerzett 3 év tapasztalat
Angol középfokú nyelvtudás (szóban és írásban)
MS Excel magabiztos használata
Önálló, precíz munkavégzés
Jó problémamegoldó képesség
Kreativitás, határozottság
Jó kommunikációs és együttműködési készség

Amit kínálunk:

Hosszútávú munkalehetőség
Versenyképes fizetés
Cafeteria
Éves bónusz
Bejárási támogatás
Képzések
Családias hangulat
Befogadó, támogató szakmai környezet
Fejlődési lehetőség
Lendületes, fiatalos csapat
Elérhető, nyitott, közvetlen vezetői csapat
Ingyen kávé
Céges rendezvények, csapatépítők

 

Sales Support

Partnerünk:

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

Feladatok:

Az értékesítési folyamatok teljes körű segítése és támogatása szoros együttműködésben az értékesítési csapattal és más részlegekkel, ideértve, de nem kizárólagosan a beszerzést és a projektmenedzsmentet
Ajánlatok készítése Excelben és/vagy CRM szoftverben
Árlisták előkészítése az ajánlatokhoz
Megrendelések feldolgozása a beszállítókkal
Professzionális kapcsolattartás az ügyfelekkel és a partnerekkel
Rendelés visszaigazolások kezelése, és azok összehasonlítása az árlistákkal
Tender anyagok gyűjtése, azok bekérése a beszállítóktól
Az értékesítési adatok és egyéb releváns információk adatbeviteli feladatainak elvégzése, valamint egy rendezett és hozzáférhető iratrendszer fenntartása
Részvétel a piackutatásban, vevőgenerálásban és egyéb marketing feladatokban az értékesítési csapattal vagy önállóan
Magyar és angol nyelvű dokumentumfordítás
Szerződések véleményezése és kitárgyalásában való aktív részvétel

Elvárások:

Erős szóbeli, írásbeli és személyes kommunikációs készségek
Kiváló időgazdálkodás
Kiemelkedő analitikai készségek
Multitasking és gyors adaptáció képessége
Elhivatottság, céltudatosság és precizitás
Részletorientáltság
Irodai Office programok magas szintű ismerete

Amit kínálunk:

Kiemelkedő bérezés és éves bónuszrendszer
Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
Fejlődési lehetőség
Karrier út

Front Office Munkatárs

Partnerünkről:
Szerinted is rend a lelke mindennek? Szívesen lennél egy folyamatosan nyüzsgő csapat segítő szelleme, aki rendszert visz a mindennapokba?

Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, közel 100 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít. Ez a csapat dolgozik azon, hogy a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve magas szintű szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területeken.  

Ha úgy érzed, hogy tudsz azonosulni partnerünkkel és az iroda „motorjaként” a mindennapok szervezettsége és ütemezhetőségének fenntartására rátermettnek érzed magad, akkor csatlakozz!

 

Feladatok:

Recepciós feladatok ellátása: telefon és kapucsengő kezelése, vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése
Üzenetek továbbítása, belső kommunikáció támogatása
Irodai működés általános felügyelete, hibabejelentések és kérések továbbítása az üzemeltető felé
Iroda, tárgyalók rendjének fenntartása
Általános beszerzési feladatok ellátása
Eszközök átadása és átvétele
Postázási feladatok ellátása
Irodához kapcsolódó parkolóhelyek felügyelete, nyilvántartások vezetése
Egyéb ad hoc jellegű feladatok

Elvárások:

Középfokú végzettség
Nagyfokú önállóság, rendszerszemlélet
Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
Határozott, magabiztos fellépés
Csapatjátékos hozzáállás
Jó problémamegoldó képesség
Pontos, proaktív munkavégzés
Igényesség, precizitás
Cég iránti elkötelezettség, lojalitás
gazdasági, pénzügyi tájékozottság
alapfokú angol nyelvtudás
műszaki / mérnöki területek iránti érdeklődés

Amit kínálnak:

aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
közvetlen vezetőség,
lelkes, támogató, fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet,
hosszútávú lehetőség, képességek és teljesítmény függvényében folyamatosan növekvő felelősséggel,
a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés,
próbaidőt végig kísérő mentorprogram.

Ügyfélszolgálatos munkatárs (Német nyelvű)

Partnerünkről:

Partnerünk a világ egyik legnagyobb globális technológiai vállalata. Több, mint 24 ezer munkatárssal együtt dolgozik Magyarországról, Romániából, Egyiptomból, Indiából, Albániából és Spanyolországból.
Csatlakozz partnerünkhöz Német nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba!

Feladatok

Eredményesen válaszolni az ügyfelek kérdéseire a rendelkezésre álló csatornákon keresztül (telefon, email, chat)
Hatékony kommunikációval megkönnyíteni a felmerülő problémák időben történő megoldását
Követni a szabályzatban foglalt folyamatokat az ügyfélkérdések megválaszolásához

 
Elvárások

C1-C2 szintű német nyelvtudás
Megbízható internetkapcsolat
Önálló munkavégzési képesség
Erős verbális kommunikációs készség
Magas problémamegoldó készség

 
Előnyök

Tapasztalat ügyfélszolgálati környezetben
Előny az MS Office alkalmazások használatában való jártasság

 
Amit kínálunk

Magas alapbér, plusz nyelvi pótlék
Cafeteria
Egészségbiztosítási csomag
Otthonról végezhető munka
Laptop, mobiltelefon (hívás- és adatkeret)

Lokáció:
Magyarországi munkavégzés



Megtekintés