Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Raktári koordinátor

Partnerünk egy japán tulajdonban lévő – Budapesttől 36 km-re – Ercsiben található autóalkatrész gyártó cég, melynek termékei kiemelt fontosságúak és minőségűek az autógyártásban.
Hozzájuk keressük a leendő logisztikai asszisztensüket Ercsibe!

Feladatok:

Papír alapú és digitális adminisztráció
Napi, heti, havi riportok készítése
Csomagolóanyagok beszerzése, könyvelése, nyilvántartása
Intrastat jelentés elkészítése SAP-ban
Szállítási feladatok napi, operatív szintű koordinálása
Szállítási dokumentumok elkészítése
Harmadik országbeli ki- és beszállítások vámkezelésének támogatása

Elvárások:

Gazdasági végzettség (felsőfok előny)
Logisztikai ismeretek (szállítmányozás, csomagolás)
Alapfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban)
Számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook, Power Point)
Problémamegoldó készség, határozottság
Rugalmasság, precizitás, önállóság és együttműködő készség

Előny:

SAP R3 verziójának ismerete (MM, WM modul)
Autóipari tapasztalat
Egyéb logisztikai ismeretek (raktározás, készletgazdálkodás)
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

Versenyképes bér
Teljesítményalapú bónusz
Cafeteria juttatás
Kedvezményes meleg étkezés
Változatos munka multinacionális vállalati környezetben
Munkaidő: 8:00-16:30
Munkába járási költségtérítés

Főkönyvelő

Kedves Főkönyvelő!

A Manpower edelényi Partneréhez keresi főkönyvelő kollégáját.

Partnerünk egy hollandiai csoport tagja. Ipari hőcserélőket épít, amelyeket a folyadékként, kriogén hőmérsékleten tárolt cseppfolyósított gázok visszagázosítására használnak. 

Munkaköri leírás:

Pénzügyi adminisztratív asszisztensként széles körben alkalmazható és felelős a pénzügyi adminisztráció, valamint a szerződés- és személyzeti adminisztráció különböző részeiért. Szorosan együttműködik majd a kontrollerrel, valamint az üzemeltetési és pénzügyi vezetővel.
A változatos, sokféle feladatot tartalmazó munka nem jelent problémát számodra. Élvezed, hogy sokféle feladatot vállalsz, és ezt magad felé húzod. Adminisztratív szempontból erős vagy, és könnyen tudsz váltani a különböző tevékenységek között. Az önálló munkavégzés nem jelent számodra problémát, és élvezed, hogy egy kis csapatban több feladatért vagy felelős.

Milyen feladatai vannak?
 

A munka hangsúlya a pénzügyi adminisztráció teljes körű irányításán, valamint némi HR munkán van.

A következő feladatokért leszel felelős:

Fizetendő számlák adminisztrációja: beleértve a beszerzési számlák rögzítését, az elsődleges szállítói adatok ellenőrzését és a heti kifizetési ajánlási lista elkészítését.

 

Adósok adminisztrációja: beleértve az értékesítési számlák létrehozását, az ügyfelek nyilvántartását és az elsődleges adatok ellenőrzését.

 

HR-támogatási feladatok: beleértve a munkaidő-nyilvántartások feldolgozását és felülvizsgálatát, a külső bérszámfejtő irodával való kommunikációt, valamint a beteg- és behajtási értesítések feldolgozását.

 

Kapcsolattartó pontként való fellépés; mind belsőleg a pénzügyi osztállyal, mind külsőleg a bérszámfejtő irodával, valamint a könyvvizsgáló könyvelővel.

 

Vezetői támogató munka; a vezérigazgatónak való jelentéstétel: a P&L havi jelentése, a személyzet munkaóráinak termelékenysége, a projektek bruttó árrés kimutatásai, az egyéb működési költségek havi ingadozása, Pénzforgalmi előrejelzés készítése. A tárgyi eszközök, befektetett eszközök nyilvántartásának vezetése

 

Elvárás:

Mérlegképes könyvelő végzettség
Kommunikációképes angol nyelvtudás

Kompenzációs csomag:

Szenioritás alapú bér
Karácsonyi bónusz
Munkába járás támogatás
Balesetbiztosítás

Lokáció:

Edelény



Megtekintés