Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 



Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat

Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Egy globális vállalat leányvállalataként partnerünk magyarországi fióktelepe erős és stratégiai pozíciót tölt be a magyar kenőanyag-piacon. Elkötelezett és motivált munkatársat keresnek back-office csapatukba az alábbi pozícióba.
Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Főbb feladatok:

Összekötő funkció a hazai társosztályok, külföldi pénzügyi osztály, valamint a hazai pénzügyi szolgáltató partnerek között
Értékesítő/beszerző kollégák munkájának támogatása
Napi adminisztratív feladatok ellátása
Rendszeres riportálási feladatok
Részvétel a havi zárásban
Kintlévőség kezelés
Adatszolgáltatások elkészítésében való részvétel

Elvárások:

Pénzügyi-számviteli végzettség (közép-/ felsőfokú)
MS Office tapasztalat (kiemelten Excel)
Legalább középszintű angol nyelvismeret
SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
Rendszerszemléletű gondolkodás
Felelősségteljes, önálló munkavégzés
Kiváló kommunikációs készség, határozott fellépés, célorientált személyiség
Jó szervezőkészség

Amit kínálunk

Kihívást és fejlődést jelentő feladatok
Versenyképes juttatási csomag
Home Office lehetőség
A hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (mobiltelefon, laptop)
Hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budaörs
Amennyiben érdekli ez a lehetőség, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.

 

Operational buyer

Partnerünk egy olyan kereskedelmi vállalat, amely teljes körű szolgáltatást kínál ügyfeleinek, mint ellátási lánc partner a C-alkatrészek beszerzése, minőségellenőrzése és logisztikája terén.
Feladatok:

A megrendelések nyomonkövetése a beérkezésig, esetleges problémák megoldása, a beszállítókkal, szállítmányozókkal való kapcsolattartás
A beszerzéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
Együttműködés a társosztályokkal (sales, raktár, minőségbiztosítás)
Új termék bevezetés támogatása, mintaalkatrészek megrendelése
Raktárkészlet folyamatos ellenőrzése, optimális készletszint biztosítása a gyártási igények figyelembevételével
Beszállításokhoz kapcsolódó számlák, bizonylatok ellenőrzése

Elvárások

Angol tárgyalóképes nyelvtudás
Precíz munkavégzés
Minimum főiskolai végzettség
2 – 3 éves tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Bónusz
Cafeteria
Modern munkakörnyezet
Nemzetközi karrierlehetőség

Sales representative

About our Partner:
Our Partner was founded on January 22, 1993 in Zagreb. From the very beginning, they have been focused on the import, distribution and sale of household appliances and today they are specialists. The Manpower is looking for a Sales Representative.

Tasks:

cooperation and contacts with customers on a daily basis – maintaining good relationship with existing customers and searching for new customers (contacting, presentations, negotiations);
research and market analysis;
sales plan/action preparation, reports related to sale
proposes and organizes sales promotions
introduces and promotes all new products to buyers
makes contacts and agreements
maintains correspondence between buyers and Commercial department
takes care of accurate and timely invoicing of the sold goods and of AR collection

Requirements:

at least high school degree
specific experience in home appliances
strong intermediate English knowledge – in spoken and written
determined personality
excellent communication skill

Advantages:

university degree
Croatian language skill

What we offer:

office with showroom
training opportunity in Croatia
company car also for private usage



Megtekintés