Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Product Owner

Partnerünkről:

Mikoromobilitás infrastruktúra szolgáltató cég innovatív kerékpár- és rollerdokkolók állomásokat gyárt és üzemeltet valamint B+R létesítményeket illetve utcabútorokat tervez és épít. 2022 májusában helyezte üzembe Budapest első innovatív kerékpárdokk állomását. A Startup a világon az elsők között fejlesztett privát micromobilitási járműveknek szánt parkolási és töltési softwaret, formatervezési mintaoltalommal védett P2 termék pedig továbbra is egyedülálló a piacon.

Feladatok:

IT rendszer felülvizsgálata, véleményezés, közép- és hosszútávú kreatív fejlesztési javaslatok megfogalmazása,
App-on belüli B2C árazás és üzleti modell felülvizsgálata, véleményezése, fejlesztése, KPI alapú működés bevzetése,
Üzleti igényekből értékteremtő funkciók alkotása, konkrét fejlesztői feladatok delegálása, logikai folyamatok tervezése,
Legújabb technológiák ismerete, az IT rendszer naprakészen tartása, külföldi skálázódást is figyelembe vevő felépítése,
Zökkenőmentes felhasználói élmény létrehozása, a back-és frontend külsős fejlesztőcsapatok napi szintű irányítása,
Hazai és külföldi potenciális és meglévő ügyfelek IT jellegű kérdéseinek megválaszolása, support feladatok ellátása.

Elvárások:

Igényes, pontos kommunikáció magyarul és angolul, kreatívitás, elszántság, menedzsment szemlélet,
IT szakterületen szerzett felsőfokú diploma, esetleg vegyes (menedzsment+IT) képzés, programnyelvek ismerete,
Múltbéli számszerűsíthető sikerek, App fejlesztési és üzemeltetési területen szerzett min. 3 éves tapasztalat,
Felelősségteljes, hatékony és eredményorientált munkavégzés többnyire önállóan, a vakvágányokat időben felismerve,
Az iparág (micromobility/smart city IT Service) ismerete, tanulásra, önképzésre való nyitottság

Előny:

CRM szoftver (HubSpot vagy MiniCRM vagy hasonló) használata

Munkavégzés helye: Budapest
 
 

Raktári koordinátor

Partnerünk egy japán tulajdonban lévő – Budapesttől 36 km-re – Ercsiben található autóalkatrész gyártó cég, melynek termékei kiemelt fontosságúak és minőségűek az autógyártásban.
Hozzájuk keressük a leendő logisztikai asszisztensüket Ercsibe!

Feladatok:

Papír alapú és digitális adminisztráció
Napi, heti, havi riportok készítése
Csomagolóanyagok beszerzése, könyvelése, nyilvántartása
Intrastat jelentés elkészítése SAP-ban
Szállítási feladatok napi, operatív szintű koordinálása
Szállítási dokumentumok elkészítése
Harmadik országbeli ki- és beszállítások vámkezelésének támogatása

Elvárások:

Gazdasági végzettség (felsőfok előny)
Logisztikai ismeretek (szállítmányozás, csomagolás)
Alapfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban)
Számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook, Power Point)
Problémamegoldó készség, határozottság
Rugalmasság, precizitás, önállóság és együttműködő készség

Előny:

SAP R3 verziójának ismerete (MM, WM modul)
Autóipari tapasztalat
Egyéb logisztikai ismeretek (raktározás, készletgazdálkodás)
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

Versenyképes bér
Teljesítményalapú bónusz
Cafeteria juttatás
Kedvezményes meleg étkezés
Változatos munka multinacionális vállalati környezetben
Munkaidő: 8:00-16:30
Munkába járási költségtérítés



Megtekintés