Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Call Center munkatárs

Partnerünkről:
Partnerünk Európa piacvezető biztosítási és pénzügyi szolgáltató csoportja, mely a világ többi részén is a legjelentősebb társaságok közé tartozik, több mint 70 országban tevékenykedik. Most budapesti irodájukba keresnek call center munkatársat.

Feladatok:

Hívások fogadása (gépjármű asszisztencia)
Telefonos tanácsadás és segítségnyújtás ügyfeleinknek
A kezdeményezett intézkedések számítógépes dokumentálása
Kommunikáció a szolgáltatókkal világszerte

Elvárás:

Teljesített képzés és tapasztalat az ügyfélszolgálat vagy a call center területén
Angol nyelvtudás
Jó földrajzi ismeretek és nagyfokú tanulási hajlandóság
Nappali munkavégzés, valamint rugalmasság és hajlandóság a későbbiekben több műszakban történő munkavégzésre
Az abszolút szolgáltatásorientáltságot természetesnek veszed

Amit kínálunk:

Modern irodai környezet
Különböző szociális juttatások
Hibrid munkavégzés
Folyamatos fejlődési lehetőség, Oktatás, Továbbképzés

 

Senior Accounts Receivable Specialist

Saját pénzügyi csapatunkba keresünk Senior Accounts Receivable Specialist kollégát, budapesti irodánkba.

A Manpower globális vezető szerepet tölt be a munkaerő-közvetítés és a munkaerő-kölcsönzés területén, és minden méretű szervezet számára folyamatos munkaerő-közvetítési megoldásokat kínál az üzleti agilitás és versenyképesség fokozása érdekében.Szellemi és fizikai munkakörökre, belépő szintű pozícióktól kezdve egészen felsővezetőkig, speciális szaktudást igénylő állások kapcsán, iparágtól függetlenül minden területen nyújtunk toborzási szolgáltatást.
 
Feladatok:
• Napi kommunikáció az ügyfeleinkkel
• Részvétel a számlázási folyamatban
• A behajtási folyamat optimalizálása
• Lejárt követelések és a vevőegyenlegek folyamatos figyelése
• Számlázási problémák megoldása és ügyfélszámla-lekérdezések kezelése
• Rendszeres és ad hoc riportok készítése
 
Elvárások:
• Minimum 3 év tapasztalat AR Clerk/Credit Controller pozícióban vagy hasonló pénzügyi munkakörben
• Magabiztos számviteli és Excel ismeretek
• Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
• Pénzügyi területen szerzett felsőfokú végzettség
• Precíz munkavégzés
• Problémamegoldó képesség
• Proaktív és következetes gondolkodás
 
Amit kínálunk:
• bónuszlehetőség
• pörgős, támogató csapat
• cafeteria
• céges laptop és mobiltelefon
• stabil vállalati háttér és hosszútávú munkalehetőség
• fejlődési, tanulási lehetőség

Front Office Munkatárs

Partnerünkről:
Szerinted is rend a lelke mindennek? Szívesen lennél egy folyamatosan nyüzsgő csapat segítő szelleme, aki rendszert visz a mindennapokba?

Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, közel 100 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít. Ez a csapat dolgozik azon, hogy a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve magas szintű szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területeken.  

Ha úgy érzed, hogy tudsz azonosulni partnerünkkel és az iroda „motorjaként” a mindennapok szervezettsége és ütemezhetőségének fenntartására rátermettnek érzed magad, akkor csatlakozz!

 

Feladatok:

Recepciós feladatok ellátása: telefon és kapucsengő kezelése, vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése
Üzenetek továbbítása, belső kommunikáció támogatása
Irodai működés általános felügyelete, hibabejelentések és kérések továbbítása az üzemeltető felé
Iroda, tárgyalók rendjének fenntartása
Általános beszerzési feladatok ellátása
Eszközök átadása és átvétele
Postázási feladatok ellátása
Irodához kapcsolódó parkolóhelyek felügyelete, nyilvántartások vezetése
Egyéb ad hoc jellegű feladatok

Elvárások:

Középfokú végzettség
Nagyfokú önállóság, rendszerszemlélet
Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
Határozott, magabiztos fellépés
Csapatjátékos hozzáállás
Jó problémamegoldó képesség
Pontos, proaktív munkavégzés
Igényesség, precizitás
Cég iránti elkötelezettség, lojalitás
gazdasági, pénzügyi tájékozottság
alapfokú angol nyelvtudás
műszaki / mérnöki területek iránti érdeklődés

Amit kínálnak:

aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
közvetlen vezetőség,
lelkes, támogató, fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet,
hosszútávú lehetőség, képességek és teljesítmény függvényében folyamatosan növekvő felelősséggel,
a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés,
próbaidőt végig kísérő mentorprogram.

Sales Manager

Our partner is a global producer and supplier of different food products. They are the TOP three surimi processor in the world and one of the largest seafood producers in Europe. Along its core business, they are constantly expanding its business portfolio with logistics, sales, distribution, and constructions.
Full management of the production, logistics, distribution and sales chain enables the company to meet the highest quality standards and is therefore the main factor for its international success. They are highly aware of its impact on the environment, our partner puts into practice comprehensive CSR policy. Huge part of their environmental efforts, via digitization, investments into innovative production and transportation solutions enabling us to save thousands of trees and significantly curb the CO2 emissions each year.
They are looking for a SALES Manager to the Budapest office.
 
SALES manager (HoReCa)

Your responsibilities:

•        Initiate and lead negotiations with HoReCa sector clients (including HoReCa distributors), to develop relationships and achieve mutually agreed goals;
•        Supervise clients activities following agreed targets;
•        Build strong relationships with customers;
•        Develop and execute sales plans, forecasts;
•        New products launch;
•        Implement of promotions/ sales strategies;
•        Follow up competitor’s activities and market trend;
•        Prepare monthly sales plan/ reports;
•        Manage the orders and logistic process supervising;
•        Communication with central office;
•        Cooperate with 3PL company;
•        Implement marketing campains;
•        Other sales activities and reports.

Requirements:
•        2+ years of similar employment experience, preferably in FMCG sector;
•        Higher education (University or similar);
•        English language;
•        Initiative, responsibty, analytical thinking;
•        Good communication skills;
•        Strategic approach;
•        Selforganized person;
•        Open minded for innovations;
•        Ambition for personal improvement;
•        Good computer skills (MS Office, Outlook).

We offer:
•        All supplies to perform the duties;
•        Interesting job, personal and professional development opportunities.

 

Fuvarszervező

Partnerünkről: 

Partnerünk 16 éve tevékenykedik Magyarországon közúti-, tengeri-, és légi szállítmányozás, raktárlogisztika , valamint gépjárműszállítás területen. A közúti szállítmányozási osztály keresi leendő Fuvarszervező munkatársát, hibrid munkavégzéssel a XI. kerületben!

Feladatok: 

Közúti szállítások (FTL/LTL) teljes körű megszervezése, lebonyolítása
Szállítményok nyomon követése
Részrakományok összehangolása
Versenytársak nyomon követése
Adminisztráció 
Új ügyfelek felkutatása, igényeinek felmérése 
Meglévő ügyfelek üzletfejlesztése
Kapcsolattartás
Árajánlatok összeállítása, kiadása

Elvárások: 

Minimum középfokú végzettség
Középfokú angol nyelvtudás (német előny)
Legalább 2-3 éves közúti szállítmányozási tapasztalat
Pontosság, precizitás 
Megbízhatóság 
Nyitott személyiség, jó kapcsolatteremtés

Juttatási csomag: 

Versenyképes fizetés
Cafeteria
Hibrid munkavégzés
Céges telefon, laptop 
Bejárási támogatás

Technical Project Support Specialist

About our partner:
Our partner’s Product Support Organization is actively seeking a Technical Project Support Specialist to assist in the entire process of creating tools and integrations for their Internal browser-like tool, the Integrated Support Environment (ISE). This role involves a range of responsibilities, including software requirements gathering, assisting developers in meeting release timelines, conducting test cycles, creating support documentation, contributing to marketing and enablement efforts, and resolving release and user issues. 

To be considered for the position, the ideal candidate should have experience with software release cycles and a sincere passion for improving user productivity through the development of cutting-edge tools and technologies. 

Tasks:
•       Support tools and prioritizing issue handling
•       Gathering feedback, clarifying use cases, and formulating requirement details
•       Developing test scripts and running test cycles for new features.
•       Assist in developing user documentation and enablement materials (videos, blogs, etc.)
•       Help with the communication of the new features
Ideally, a candidate will have:
•       A background in Software support and testing.
•       Excellent written and verbal English communication skills, particularly technical 
•       Ability to work independently and collaboratively as part of a team and prioritize tasks effectively in a fast-paced environment.
•       Strong organizational and documentation skills.

Requirements:
•       Six months working in a technical support role.
•       Participated in documenting processes and/or how-to materials for coworkers and/or customers. 

Nice to haves:
•       Assisted in the communication of releases of software
•       Any programming experience, especially with JavaScript
•       Project Management experience
•       Understand Product Life cycles
•       An understanding of AI and LLM and how they can be leveraged

 

Kereskedelmi képzési képviselő

Partnerünkről: 

Nemzetközi partnercégünk részére keresünk Kereskedelmi képzési képviselőt Debrecenben! 

Feladatok: 

BŐVÜLÉS: megvalósítod a bővülési stratégiánkhoz kapcsolódó feladatokat (tantermi képzés, boltindítás helyszíni támogatása). Biztosítod, hogy a képzéseket követően a kereskedelmi partnerek elérjék a termékkategóriával kapcsolatos elvárt tudásszintet és hatékonyan alkalmazzák azt az értékesítések és kommunikáció során
KÉPZÉS: tantermi illetve bolti helyszíni képzést tartasz. Felelős vagy ezen képzések lebonyolításáért, az elsajátított ismeretek tudásszintjének ellenőrzéséért. Tudásfelmérés eredményei alapján tudásismétlő alkalmakat szervezel. Ellenőrzöd a termékértékesítés feltételeit, illetve új dolgozói képzéseket tartasz
KAPCSOLATTARTÁS: összegyűjtöd a kereskedelmi tevékenységeink hatékonyságával kapcsolatos információkat és kommunikálod azokat vállalaton belül

Elvárások: 

• Minimum középfokú végzettséged van (érettségi)
• Szívesen és könnyedén adsz át új információt másoknak
• Hasonló területen szereztél már tapasztalatot (képzés, kereskedelem)
• Felhasználói szintű MS Office ismeretekkel rendelkezel
• Közel állnak hozzád a kreatív, digitális megoldások
• B kategóriás jogosítvánnyal és gépjármű vezetési tapasztalattal rendelkezel
• Határozottan és jól kommunikálsz
• Eredményorientált vagy és proaktív szemlélet jellemez

Juttatási csomag: 

A versenyképes fizetés és cafeteria csomag mellett a következőket kínáljuk:
Önkéntes nyugdíjpénztár
Magán egészségbiztosítás
Céges gépjármű
13.havi fizetés
Fizetett szülői szabadság
Különböző céges egészségmegőrző és szabadidős programok
Tanulási és fejlődési lehetőség

Junior könyvelő

Nagyteljesítményű és stabilitású elektrolitokat gyártó és forgalmazó partnercégünk részére keresünk pénzügyi asszisztens pozícióba kollégát.

Feladatok:

Együttműködés a külsős könyvelő céggel; közvetít a könyvelés és a külföldi vezetőség között
Beérkező és kimenő számlák feldolgozása és rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
Számlák jóváhagyási folyamatának koordinálása
Átutalási megbízásokat rögzít a bank weboldalán
Banki utalásokkal kapcsolatos riportok készítése
Egyes vállalati kiadások nyomon követése
Közreműködés a havi és éves zárásokban
Egyéb, kapcsolódó adminisztráció (ERP, Excel)
Egyéb, a területéhez kapcsolódó kimutatásokat készít a helyi és a külföldi vezetőség részére
Elvárások:

 pénzügyi vagy számviteli végzettség (folyamatban lévő tanulmányok, szakmai gyakorlat esetén)
1-3 év releváns tapasztalat
Erős MS Excel ismeret
SAP tudás előny
aktív középfokú angol nyelvtudás
precíz, proaktív munkavégzés
rugalmasság, nyitottság feladatokkal kapcsolatban
Amit kínálunk:

Cafeteria juttatás
13. havi fizetés
Szakmai fejlődést inspiráló, nívós nemzetközi munkakörnyezet
 

Vezető előkészítő

Partnerünkről:
Partnerünk egy közel 100 fős, generálkivitelezésre, ingatlanpiaci projektmenedzsmentre és mérnöki szolgáltatásokra specializálódott, erős növekedési pályán lévő szervezet.  A legmagasabb elvárásokkal rendelkező, elsősorban nemzetközi Megbízóinkat magasan képzett, a szakma élvonalát képviselő csapatunkkal szolgáljuk, az egyedi üzleti igényekre testreszabott megoldásokat nyújtva.  Aktív projekt portfoliók elsősorban a kereskedelmi, iroda, ipari és logisztikai szektorokba tartozó megbízásokból áll össze.
Feladatok:

munkafeladatok megtervezése, szervezése és csoporton belüli munkamegosztása (erőforrás allokáció),
feladatok kiadása / delegálása és annak ellenőrzése, 
belső kommunikáció a csapattagokkal, számonkérés,
az elérendő eredmények mérőszámainak kitalálása, folyamatos mérése és ellenőrzése,
a munkatársak rendszeres értékelése, motiválása, visszajelzések megfogalmazása,
humán erőforrás kiválasztási folyamatában részvétel, szakmai támogatás
rendszeres (heti) megbeszélések lebonyolítása az Előkészítő csapattal és a Projektigazgatókkal,
szabadságok engedélyezése, 
mentor kijelölése az új munkatársak támogatására.

Elvárások:

felsőfokú végzettség
nagyfokú önállóság, rendszerszemlélet
jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
határozott, magabiztos fellépés
innovatív gondolkodásmód és nyitottság az újdonságokra
konfliktus kezelés, problémamegoldó készség
csapatjátékos hozzáállás
jó problémamegoldó képesség
pontos, proaktív munkavégzés
igényesség, precizitás 
cég iránti elkötelezettség, lojalitás

Amit kínálnak:

aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
közvetlen vezetőség,
lelkes, támogató, fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet,
hosszú távú lehetőség, képességek és teljesítmény függvényében folyamatosan növekvő felelősséggel,
a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés,
próbaidőt végig kísérő mentorprogram.

Roll out koordinátor

ANGOLUL BESZÉLŐ koordinátor kollégákat keresünk, akik a partnerünk által forgalmazott italcsomagolás visszaváltó berendezések telepítését, karbantartását és a hozzátartozó munkafolyamatok megszervezését irányítják!

Partnerünk új fejezetet nyit Magyarországon. A feladatuk, hogy támogatást nyújtsanak a meglévő és jövőbeli ügyfeleiknek az italcsomagolásokhoz használt betétdíjas visszaváltási rendszer (DRS) kiépítésére való felkészülésben és üzemeltetésben.

Munkavégzés helye: Budapest 11. kerület

Feladatok:

Telepítéshez szükséges feltételek biztosítása (helyszín, alkatrészek, csapat)
kapcsolattartás az érintett felekkel, a telepítés előkészítése
Telepítés technikai paramétereinek egyeztetése az ügyfelekkel
Technikai kérdésekben segítségnyújtás

Elvárások:

Angol nyelvtudás
Műszaki végzettség (elektronikai vagy mechanikai tanulmányok)
Kommunikációs és szervező készség
Konfliktuskezelési és problémamegoldó készség
Irodai jelenlét

Előny:

Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Informatikai ismeretek
Géptelepítésben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

Céges laptop
Céges telefon
Stabil, hosszútávú álláslehetőség

Tömbös, huzalos szikraforgácsoló

Partnerünk konyhai és fürdőszobai csaptelepek kerámiabetéteinek gyártásában és értékesítésében nemzetközi szinten meghatározó, piacvezető nagyvállalat.
Szerszámüzemükbe keressük a leendő munkatársukat.
Munkavégzés helye: Sóskút

Feladatok:

A megmunkálandó alkatrészek rajz szerinti elkészítése
A megmunkált alkatrészek méretének ellenőrzése
Rajztól való eltérések azonnali jelzése az üzemvezetés felé
Gépek alapvető napi karbantartása
Folyamatos közreműködés a szerszámkészítőkkel és a CAM programozókkal

Elvárások:

Legalább középfokú szakirányú végzettség (forgácsoló, fémmegmunkálási gyakorlat)
Műszaki rajz olvasási és méréstechnikai ismeretek,
Igényesség,
Precizitás, pontosság,
Önállóság,
Megbízható, igényes és lelkiismeretes munkavégzés.

Amit kínálunk:

Stabil, hosszútávú, megbízható munkahely
1 műszakos munkarend jelenleg, de a későbbiekben 2 műszak lesz DÉLELŐTT-DÉLUTÁN heti váltásban (hétfőtől péntekig 6:00-14:20 és 13:40-22:00)
Cafeteria
Munkába járás támogatása
Céges busz

Munkavégzés helye:
Sóskút

 

Sales representative

Partnerünkről:
23 éve működő horvátországi vezető vállalat a biztonsági és védelmi iparágban, szoftverek forgalmazásában, tanácsadásában, gyártásában és integrálásában. Küldetésünk, hogy vezető szerepet töltsünk be Dél- és Délkelet-Európa műszaki biztonsági iparában az új ismeretek és technológiák állandó átvételével. Itt a lehetőség számodra, hogy profi és szenvedélyes emberekkel dolgozhass együtt, hogy részese lehess egy nemzetközi vállalatnak, amely 11 délkelet-európai országban rendelkezik kirendeltségekkel, nagy tapasztalattal és referenciákkal az új technológiák és innovációk terén. Biztonásgi kamerákkal foglalkoznak.
Feladatok:

biztonsági berendezések értékesítése;

optimális biztonsági megoldások kínálása;

forgalmazói hálózat fejlesztése;

együttműködés és kapcsolattartás az ügyfelekkel (rendszerintegrátorok, biztonsági berendezések telepítői) napi szinten.

a meglévő ügyfelekkel való jó kapcsolat fenntartása és új ügyfelek felkutatása (kapcsolatfelvétel, prezentációk, tárgyalások);

kutatás és piacelemzés;

értékesítési terv/akcióterv készítése, az értékesítéssel kapcsolatos jelentések;

az ügyfelek értékesítése és technikai támogatása;

részvétel marketing- és értékesítési projektekben.

Elvárások:

legalább 3 éves korábbi tapasztalat hasonló pozícióban a Security&Safety (műszaki védelmi) üzletágban;

ismeretek a videómegfigyelés, a behatolás, a beléptetés-ellenőrzés és a kaputelefonok területén;

gazdasági vagy műszaki területen szerzett egyetemi végzettség;

folyékony angol nyelvtudás (B2 szint);

jogosítvány;

MS Office és internet számítógépes ismeretek;

pénzügyi ismeretek és elemzőképesség;

üzleti utakra való rendelkezésre állás (üzleti partnerek meglátogatása);

kiváló értékesítési, kommunikációs, hallgatási, prezentációs és tárgyalási készség;

nagyfokú felelősségtudat, kitartás, rugalmasság és proaktivitás;

affinitás az új technológiákhoz és a vállalati célok megvalósításának képessége;

magas szintű munkaetika;

Amit kínálnak:

Teljesítményösztönzők, a vállalati és személyes eredményektől függően;

Szakmai fejlődési lehetőségek és állandó képzések;

Együttműködés egy professzionális és dinamikus csapattal;

Barátságos és együttműködő munkahelyi légkör.



Megtekintés