Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Call Center munkatárs

Partnerünkről:
Partnerünk Európa piacvezető biztosítási és pénzügyi szolgáltató csoportja, mely a világ többi részén is a legjelentősebb társaságok közé tartozik, több mint 70 országban tevékenykedik. Most budapesti irodájukba keresnek call center munkatársat.

Feladatok:

Hívások fogadása (gépjármű asszisztencia)
Telefonos tanácsadás és segítségnyújtás ügyfeleinknek
A kezdeményezett intézkedések számítógépes dokumentálása
Kommunikáció a szolgáltatókkal világszerte

Elvárás:

Teljesített képzés és tapasztalat az ügyfélszolgálat vagy a call center területén
Angol nyelvtudás
Jó földrajzi ismeretek és nagyfokú tanulási hajlandóság
Nappali munkavégzés, valamint rugalmasság és hajlandóság a későbbiekben több műszakban történő munkavégzésre
Az abszolút szolgáltatásorientáltságot természetesnek veszed

Amit kínálunk:

Modern irodai környezet
Különböző szociális juttatások
Hibrid munkavégzés
Folyamatos fejlődési lehetőség, Oktatás, Továbbképzés

 

Senior Accounts Receivable Specialist

Saját pénzügyi csapatunkba keresünk Senior Accounts Receivable Specialist kollégát, budapesti irodánkba.

A Manpower globális vezető szerepet tölt be a munkaerő-közvetítés és a munkaerő-kölcsönzés területén, és minden méretű szervezet számára folyamatos munkaerő-közvetítési megoldásokat kínál az üzleti agilitás és versenyképesség fokozása érdekében.Szellemi és fizikai munkakörökre, belépő szintű pozícióktól kezdve egészen felsővezetőkig, speciális szaktudást igénylő állások kapcsán, iparágtól függetlenül minden területen nyújtunk toborzási szolgáltatást.
 
Feladatok:
• Napi kommunikáció az ügyfeleinkkel
• Részvétel a számlázási folyamatban
• A behajtási folyamat optimalizálása
• Lejárt követelések és a vevőegyenlegek folyamatos figyelése
• Számlázási problémák megoldása és ügyfélszámla-lekérdezések kezelése
• Rendszeres és ad hoc riportok készítése
 
Elvárások:
• Minimum 3 év tapasztalat AR Clerk/Credit Controller pozícióban vagy hasonló pénzügyi munkakörben
• Magabiztos számviteli és Excel ismeretek
• Folyékony angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
• Pénzügyi területen szerzett felsőfokú végzettség
• Precíz munkavégzés
• Problémamegoldó képesség
• Proaktív és következetes gondolkodás
 
Amit kínálunk:
• bónuszlehetőség
• pörgős, támogató csapat
• cafeteria
• céges laptop és mobiltelefon
• stabil vállalati háttér és hosszútávú munkalehetőség
• fejlődési, tanulási lehetőség

Front Office Munkatárs

Partnerünkről:
Szerinted is rend a lelke mindennek? Szívesen lennél egy folyamatosan nyüzsgő csapat segítő szelleme, aki rendszert visz a mindennapokba?

Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, közel 100 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít. Ez a csapat dolgozik azon, hogy a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve magas szintű szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területeken.  

Ha úgy érzed, hogy tudsz azonosulni partnerünkkel és az iroda „motorjaként” a mindennapok szervezettsége és ütemezhetőségének fenntartására rátermettnek érzed magad, akkor csatlakozz!

 

Feladatok:

Recepciós feladatok ellátása: telefon és kapucsengő kezelése, vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése
Üzenetek továbbítása, belső kommunikáció támogatása
Irodai működés általános felügyelete, hibabejelentések és kérések továbbítása az üzemeltető felé
Iroda, tárgyalók rendjének fenntartása
Általános beszerzési feladatok ellátása
Eszközök átadása és átvétele
Postázási feladatok ellátása
Irodához kapcsolódó parkolóhelyek felügyelete, nyilvántartások vezetése
Egyéb ad hoc jellegű feladatok

Elvárások:

Középfokú végzettség
Nagyfokú önállóság, rendszerszemlélet
Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
Határozott, magabiztos fellépés
Csapatjátékos hozzáállás
Jó problémamegoldó képesség
Pontos, proaktív munkavégzés
Igényesség, precizitás
Cég iránti elkötelezettség, lojalitás
gazdasági, pénzügyi tájékozottság
alapfokú angol nyelvtudás
műszaki / mérnöki területek iránti érdeklődés

Amit kínálnak:

aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
közvetlen vezetőség,
lelkes, támogató, fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet,
hosszútávú lehetőség, képességek és teljesítmény függvényében folyamatosan növekvő felelősséggel,
a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés,
próbaidőt végig kísérő mentorprogram.

Product Owner

Partnerünkről:

Mikoromobilitás infrastruktúra szolgáltató cég innovatív kerékpár- és rollerdokkolók állomásokat gyárt és üzemeltet valamint B+R létesítményeket illetve utcabútorokat tervez és épít. 2022 májusában helyezte üzembe Budapest első innovatív kerékpárdokk állomását. A Startup a világon az elsők között fejlesztett privát micromobilitási járműveknek szánt parkolási és töltési softwaret, formatervezési mintaoltalommal védett P2 termék pedig továbbra is egyedülálló a piacon.

Feladatok:

IT rendszer felülvizsgálata, véleményezés, közép- és hosszútávú kreatív fejlesztési javaslatok megfogalmazása,
App-on belüli B2C árazás és üzleti modell felülvizsgálata, véleményezése, fejlesztése, KPI alapú működés bevzetése,
Üzleti igényekből értékteremtő funkciók alkotása, konkrét fejlesztői feladatok delegálása, logikai folyamatok tervezése,
Legújabb technológiák ismerete, az IT rendszer naprakészen tartása, külföldi skálázódást is figyelembe vevő felépítése,
Zökkenőmentes felhasználói élmény létrehozása, a back-és frontend külsős fejlesztőcsapatok napi szintű irányítása,
Hazai és külföldi potenciális és meglévő ügyfelek IT jellegű kérdéseinek megválaszolása, support feladatok ellátása.

Elvárások:

Igényes, pontos kommunikáció magyarul és angolul, kreatívitás, elszántság, menedzsment szemlélet,
IT szakterületen szerzett felsőfokú diploma, esetleg vegyes (menedzsment+IT) képzés, programnyelvek ismerete,
Múltbéli számszerűsíthető sikerek, App fejlesztési és üzemeltetési területen szerzett min. 3 éves tapasztalat,
Felelősségteljes, hatékony és eredményorientált munkavégzés többnyire önállóan, a vakvágányokat időben felismerve,
Az iparág (micromobility/smart city IT Service) ismerete, tanulásra, önképzésre való nyitottság

Előny:

CRM szoftver (HubSpot vagy MiniCRM vagy hasonló) használata

Munkavégzés helye: Budapest
 
 

Sales Manager

Our partner is a global producer and supplier of different food products. They are the TOP three surimi processor in the world and one of the largest seafood producers in Europe. Along its core business, they are constantly expanding its business portfolio with logistics, sales, distribution, and constructions.
Full management of the production, logistics, distribution and sales chain enables the company to meet the highest quality standards and is therefore the main factor for its international success. They are highly aware of its impact on the environment, our partner puts into practice comprehensive CSR policy. Huge part of their environmental efforts, via digitization, investments into innovative production and transportation solutions enabling us to save thousands of trees and significantly curb the CO2 emissions each year.
They are looking for a SALES Manager to the Budapest office.
 
SALES manager (HoReCa)

Your responsibilities:

•        Initiate and lead negotiations with HoReCa sector clients (including HoReCa distributors), to develop relationships and achieve mutually agreed goals;
•        Supervise clients activities following agreed targets;
•        Build strong relationships with customers;
•        Develop and execute sales plans, forecasts;
•        New products launch;
•        Implement of promotions/ sales strategies;
•        Follow up competitor’s activities and market trend;
•        Prepare monthly sales plan/ reports;
•        Manage the orders and logistic process supervising;
•        Communication with central office;
•        Cooperate with 3PL company;
•        Implement marketing campains;
•        Other sales activities and reports.

Requirements:
•        2+ years of similar employment experience, preferably in FMCG sector;
•        Higher education (University or similar);
•        English language;
•        Initiative, responsibty, analytical thinking;
•        Good communication skills;
•        Strategic approach;
•        Selforganized person;
•        Open minded for innovations;
•        Ambition for personal improvement;
•        Good computer skills (MS Office, Outlook).

We offer:
•        All supplies to perform the duties;
•        Interesting job, personal and professional development opportunities.

 

Fuvarszervező

Partnerünkről: 

Partnerünk 16 éve tevékenykedik Magyarországon közúti-, tengeri-, és légi szállítmányozás, raktárlogisztika , valamint gépjárműszállítás területen. A közúti szállítmányozási osztály keresi leendő Fuvarszervező munkatársát, hibrid munkavégzéssel a XI. kerületben!

Feladatok: 

Közúti szállítások (FTL/LTL) teljes körű megszervezése, lebonyolítása
Szállítményok nyomon követése
Részrakományok összehangolása
Versenytársak nyomon követése
Adminisztráció 
Új ügyfelek felkutatása, igényeinek felmérése 
Meglévő ügyfelek üzletfejlesztése
Kapcsolattartás
Árajánlatok összeállítása, kiadása

Elvárások: 

Minimum középfokú végzettség
Középfokú angol nyelvtudás (német előny)
Legalább 2-3 éves közúti szállítmányozási tapasztalat
Pontosság, precizitás 
Megbízhatóság 
Nyitott személyiség, jó kapcsolatteremtés

Juttatási csomag: 

Versenyképes fizetés
Cafeteria
Hibrid munkavégzés
Céges telefon, laptop 
Bejárási támogatás

Junior könyvelő

Nagyteljesítményű és stabilitású elektrolitokat gyártó és forgalmazó partnercégünk részére keresünk pénzügyi asszisztens pozícióba kollégát.

Feladatok:

Együttműködés a külsős könyvelő céggel; közvetít a könyvelés és a külföldi vezetőség között
Beérkező és kimenő számlák feldolgozása és rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
Számlák jóváhagyási folyamatának koordinálása
Átutalási megbízásokat rögzít a bank weboldalán
Banki utalásokkal kapcsolatos riportok készítése
Egyes vállalati kiadások nyomon követése
Közreműködés a havi és éves zárásokban
Egyéb, kapcsolódó adminisztráció (ERP, Excel)
Egyéb, a területéhez kapcsolódó kimutatásokat készít a helyi és a külföldi vezetőség részére
Elvárások:

 pénzügyi vagy számviteli végzettség (folyamatban lévő tanulmányok, szakmai gyakorlat esetén)
1-3 év releváns tapasztalat
Erős MS Excel ismeret
SAP tudás előny
aktív középfokú angol nyelvtudás
precíz, proaktív munkavégzés
rugalmasság, nyitottság feladatokkal kapcsolatban
Amit kínálunk:

Cafeteria juttatás
13. havi fizetés
Szakmai fejlődést inspiráló, nívós nemzetközi munkakörnyezet
 

Senior Customer Quality Coordinator

About our partner:

Our partner provides comprehensive technical support for the wiring harness manufacturing projects of its sister manufacturing companies and training services for external automotive partners. Become part of an international team of professionals. They combine practical experience in wire harness manufacturing with Innovation in the development and design of new projects.

Responsibilities:

Customer contact person responsible for addressing quality issues related to prototype, pre-series, and series products.
Coordinating a team of approximately 11 employees of product inspection at the customer’s production line, claim management and sampling process.
Processing and analysing claims, implementing technical modifications based on the findings.
Reworking wire harnesses in accordance with the technical documentation

Requirements:

3 years’ experience in the automotive industry, in the production of wire harnesses – in the field of production, quality assurance or engineering.
An advanced level of proficiency in English, German, and Hungarian language.
Category B driving license

What we can offer:

Opportunity to spend the first year in Germany
Full-time permanent contract
Multinational environment

Raktári koordinátor

Partnerünk egy japán tulajdonban lévő – Budapesttől 36 km-re – Ercsiben található autóalkatrész gyártó cég, melynek termékei kiemelt fontosságúak és minőségűek az autógyártásban.
Hozzájuk keressük a leendő logisztikai asszisztensüket Ercsibe!

Feladatok:

Papír alapú és digitális adminisztráció
Napi, heti, havi riportok készítése
Csomagolóanyagok beszerzése, könyvelése, nyilvántartása
Intrastat jelentés elkészítése SAP-ban
Szállítási feladatok napi, operatív szintű koordinálása
Szállítási dokumentumok elkészítése
Harmadik országbeli ki- és beszállítások vámkezelésének támogatása

Elvárások:

Gazdasági végzettség (felsőfok előny)
Logisztikai ismeretek (szállítmányozás, csomagolás)
Alapfokú angol nyelvtudás (szóban és írásban)
Számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook, Power Point)
Problémamegoldó készség, határozottság
Rugalmasság, precizitás, önállóság és együttműködő készség

Előny:

SAP R3 verziójának ismerete (MM, WM modul)
Autóipari tapasztalat
Egyéb logisztikai ismeretek (raktározás, készletgazdálkodás)
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

Versenyképes bér
Teljesítményalapú bónusz
Cafeteria juttatás
Kedvezményes meleg étkezés
Változatos munka multinacionális vállalati környezetben
Munkaidő: 8:00-16:30
Munkába járási költségtérítés

Vezető előkészítő

Partnerünkről:
Partnerünk egy közel 100 fős, generálkivitelezésre, ingatlanpiaci projektmenedzsmentre és mérnöki szolgáltatásokra specializálódott, erős növekedési pályán lévő szervezet.  A legmagasabb elvárásokkal rendelkező, elsősorban nemzetközi Megbízóinkat magasan képzett, a szakma élvonalát képviselő csapatunkkal szolgáljuk, az egyedi üzleti igényekre testreszabott megoldásokat nyújtva.  Aktív projekt portfoliók elsősorban a kereskedelmi, iroda, ipari és logisztikai szektorokba tartozó megbízásokból áll össze.
Feladatok:

munkafeladatok megtervezése, szervezése és csoporton belüli munkamegosztása (erőforrás allokáció),
feladatok kiadása / delegálása és annak ellenőrzése, 
belső kommunikáció a csapattagokkal, számonkérés,
az elérendő eredmények mérőszámainak kitalálása, folyamatos mérése és ellenőrzése,
a munkatársak rendszeres értékelése, motiválása, visszajelzések megfogalmazása,
humán erőforrás kiválasztási folyamatában részvétel, szakmai támogatás
rendszeres (heti) megbeszélések lebonyolítása az Előkészítő csapattal és a Projektigazgatókkal,
szabadságok engedélyezése, 
mentor kijelölése az új munkatársak támogatására.

Elvárások:

felsőfokú végzettség
nagyfokú önállóság, rendszerszemlélet
jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
határozott, magabiztos fellépés
innovatív gondolkodásmód és nyitottság az újdonságokra
konfliktus kezelés, problémamegoldó készség
csapatjátékos hozzáállás
jó problémamegoldó képesség
pontos, proaktív munkavégzés
igényesség, precizitás 
cég iránti elkötelezettség, lojalitás

Amit kínálnak:

aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
közvetlen vezetőség,
lelkes, támogató, fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet,
hosszú távú lehetőség, képességek és teljesítmény függvényében folyamatosan növekvő felelősséggel,
a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés,
próbaidőt végig kísérő mentorprogram.

Roll out koordinátor

ANGOLUL BESZÉLŐ koordinátor kollégákat keresünk, akik a partnerünk által forgalmazott italcsomagolás visszaváltó berendezések telepítését, karbantartását és a hozzátartozó munkafolyamatok megszervezését irányítják!

Partnerünk új fejezetet nyit Magyarországon. A feladatuk, hogy támogatást nyújtsanak a meglévő és jövőbeli ügyfeleiknek az italcsomagolásokhoz használt betétdíjas visszaváltási rendszer (DRS) kiépítésére való felkészülésben és üzemeltetésben.

Munkavégzés helye: Budapest 11. kerület

Feladatok:

Telepítéshez szükséges feltételek biztosítása (helyszín, alkatrészek, csapat)
kapcsolattartás az érintett felekkel, a telepítés előkészítése
Telepítés technikai paramétereinek egyeztetése az ügyfelekkel
Technikai kérdésekben segítségnyújtás

Elvárások:

Angol nyelvtudás
Műszaki végzettség (elektronikai vagy mechanikai tanulmányok)
Kommunikációs és szervező készség
Konfliktuskezelési és problémamegoldó készség
Irodai jelenlét

Előny:

Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Informatikai ismeretek
Géptelepítésben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

Céges laptop
Céges telefon
Stabil, hosszútávú álláslehetőség

Tömbös, huzalos szikraforgácsoló

Partnerünk konyhai és fürdőszobai csaptelepek kerámiabetéteinek gyártásában és értékesítésében nemzetközi szinten meghatározó, piacvezető nagyvállalat.
Szerszámüzemükbe keressük a leendő munkatársukat.
Munkavégzés helye: Sóskút

Feladatok:

A megmunkálandó alkatrészek rajz szerinti elkészítése
A megmunkált alkatrészek méretének ellenőrzése
Rajztól való eltérések azonnali jelzése az üzemvezetés felé
Gépek alapvető napi karbantartása
Folyamatos közreműködés a szerszámkészítőkkel és a CAM programozókkal

Elvárások:

Legalább középfokú szakirányú végzettség (forgácsoló, fémmegmunkálási gyakorlat)
Műszaki rajz olvasási és méréstechnikai ismeretek,
Igényesség,
Precizitás, pontosság,
Önállóság,
Megbízható, igényes és lelkiismeretes munkavégzés.

Amit kínálunk:

Stabil, hosszútávú, megbízható munkahely
1 műszakos munkarend jelenleg, de a későbbiekben 2 műszak lesz DÉLELŐTT-DÉLUTÁN heti váltásban (hétfőtől péntekig 6:00-14:20 és 13:40-22:00)
Cafeteria
Munkába járás támogatása
Céges busz

Munkavégzés helye:
Sóskút

 



Megtekintés