Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Kereskedelmi és pénzügyi asszisztens

Kereskedelmi és pénzügyi asszisztens

Partnerünk keresi új kollégáját kereskedelmi és pénzügyi asszisztensi pozícióba.
Ha van 2-3 év tapasztalatod ezen a területen és az angol nyelvet is közép szinten beszéled jelentkezz hozzánk!

Munkavégzés helye: Bp, 11. Kerület

Kereskedelmi feladatok:

Árajánlatok készítése
Rendelések rögzítése, gyártásindítás
Kapcsolattartás külföldi beszállítókkal
Reklamációkezelés
Szerszám felújítások, élezések kezelése
Bejövő csomagok kezelése, fuvarszervezés

Pénzügyi feladatok:

Bejövő áru számlák könyvelése
Dokumentumok lefűzése

Elvárások:

Jó problémamegoldóképesség, önálló munkavégzés
Jó kommunikációs képesség
Excel magabiztos használata
Legalább alapszintű angolnyelv tudás

Előny:  

SAP tapasztalat

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Heti 2 nap Home Office

 

Minőségbiztosítási munkatárs

Minőségbiztosítási munkatárs

Partnerünk Magyarország dinamikusan fejlődő, magánegészségügyi szektorban elhelyezkedő gyógyszeripari szereplője, amely országosan 7 plazmaadományozó központot működtet. Csatlakozz hozzájuk és légy részese fejlődésüknek!

Feladatok:

A Plazmaferezis Központ minőségbiztosítási rendszerének működtetése a vonatkozó hazai és nemzetközi szakmai szabályozások, valamint a GMP irányelveinek megfelelően.
A gyártási tevékenység ellenőrzése, igazolása, értékelése
Deviációk, változtatások, reklamációk kezelése
A vásárolt anyagok minősítése,
Eszközök, műszerek, berendezések kvalifikálásának, karbantartásának szervezése,
Minőségbiztosítási dokumentációk készítése, kezelése, ellenőrzése
Oktatások megtartása, oktatási dokumentációk kezelése, ellenőrzése
Hatósági szabályozások és irányelvek követése

Elvárások:

Legalább főiskolai (BSc) természettudományos végzettség
Precíz munkavégzés
Kiváló kommunikációs készség
Képesség az önálló és csapatban történő hatékony munkavégzésre
Rendszerszemlélet
Probléma-megoldó képesség
Proaktivitás
Középfokú angol nyelvismeret
MS Office ismeret

Előny:

GMP területen szerzett legalább 2 éves (prefereáltan minőségbiztosítási, minőségellenőrzési, termelési) tapasztalat
Egyetemi (MSc) szintű természettudományos végzettség

Amit kínálunk:

Határozatlan idejű szerződés
Cafeteria juttatás
Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
Bónusz
Medicover egészségbiztosítási csomag
Széles körű szakmai fejlődési lehetőség
Stabil, megbízható vállalati háttér

Munkavégzés helye: 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.

 

Projekt Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, ATM Expanziós Projekt koordinátorral bővíteni csapatát!

Feladatok

ATM telepítések koordinálása

Felkutatott és leszerződött helyszínek státuszának ellenőrzése
Leszerződött helyszínek felmérésének koordinációja
Kivitelező partnerek irányítása, beszámoltatása
Belső banki területek (IT, Bankbiztonság) telepítéshez szükséges feladatainak nyomonkövetése

Szervezési feladatok ellátása, nyomonkövetése
Riportolás
Státusz menedzsment
Folyamatfejlesztés

Követelmények

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előny
Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
Döntési képesség, jó problémamegoldó készség, határozott fellépés 
Gyorsaság, pontosság, precizitás 
Kiváló ügyfélkezelés, ügyfélközpontúság 
Kimagasló kommunikációs készség 
Kiváló érdekérvényesítési készség, konfliktuskezelési képesség 
Együttműködési készség csoportban, csapatjátékosság 
Monotónia tűrés 
Folyamatszemlélet 
Angol nyelvismeret előnyt jelent 

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Administrative Assistant

Asszisztens francia nyelvtudással

A leendő kolléga feladata, hogy a belső és külső forrásokból származó információk koordinálásával, szoros együttműködéssel segítse a Vezetőket az időgazdálkodásuk optimalizálásában.
 
Fő feladatok:

Naptár meghívások kezelése (konfliktusok megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása)
Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső)
Utazási ügyintézés
Nemzetközi kiküldetések szervezése
Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése
Utánkövetés, iktatás a belső rendszerek használatával (elektronikus/papíralapú nyilvántartások vezetése, információk rendszerezése)
A bejövő és kimenő levelezés kezelése és rangsorolása, Outlook e-mailek, levelek fogadása és szűrése
Csomagok kezelése külföld/belföldre

 

Szükséges kompetenciák:
 

Legalább kétéves korábbi tapasztalat felsővezető vagy csapat támogatásában nemzetközi környezetben
Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség francia és angol nyelven
Kiváló szervezési és időgazdálkodási készség
Képesség összetett, időbeosztásos napirendek kezelésére
Megbízható ítélőképesség, prioritások felállításának és döntések meghozatalának képessége.
Részletekre való odafigyelés
Szervezési készség
Előny az alapdiploma

 

Amit adunk:

Versenyképes fizetés
Teljes otthoni munkavégzés

Executive Asszisztens

Partnercégünk:
Partnerünk egy piacvezető vállalat a biztosítási szegmensben.
A munkakör célja Támogatja a vezérigazgatót különböző üzleti és szervezeti ügyekben. Feladatai közé tartozik az igazgatósági szintű döntések támogatása és folyamatos fejlesztése. Irányítja az üzleti tervek kidolgozását, együttműködik a vállalat stratégiai és politikai fejlesztésében. A különböző osztályok közötti kapcsolat fenntartása és az együttműködés hatékony koordinálása is a feladatai közé tartozik.
Feladatok
• Vezetői támogatás nyújtása a vezérigazgatónak a vállalat napi tevékenységeiben, annak érdekében, hogy segítse a hatékony irányítást és vezetést.
• Az igazgatóság rendszeres üléseinek támogatása, magában foglalva az ülés napirendjének összeállítását, jegyzőkönyv és határozati lista elkészítését.
• Részvétel a stratégia kidolgozásában és a Boardal kapcsolatos szabályzatok támogatása az MTvel összhangban.
• Felelősség a vezérigazgató által kért vezetői jelentések és prezentációk elkészítéséért.
• Együttműködés az ügyvezető asszisztenssel a vezérigazgatói iroda zökkenőmentes és hatékony működésének biztosítása érdekében, beleértve a vezérigazgató elsődleges kapcsolattartó pontjaként való funkcionálást és a más üzleti egységekkel való kapcsolattartást.
• Stratégiai tervezés támogatása, ideértve a társterületek stratégiáinak összehangolását és az osztályvezetőknek nyújtott segítséget az operatív tervek kidolgozásában és nyomon követésében, a vállalati célkitűzések és a megvalósítás összhangjának biztosítása érdekében.
Elvárások
• Iskolai végzettség: Egyetem/ Főiskola
• Specializáció: Közgazdaságtan
• Nyelvtudás: Angol
• Nyelvtudás szintje: középfok/ felsőfok
• Munkatapasztalat: 1-2 év hasonló pozícióban
Amit kínálnak
• Cafeteria támogatás
• Hybrid munkavégzés
• Bónusz lehetőségek
• Balesete biztosítás
• Támogató közeg

Export-import vámügyintéző

Partnerünkről:
Van már tapasztalatod vámügyintézésben?
Ha szeretnél  olyan céghez csatlakozni, ahol  családias hangulatban telnek a mindennapok, itt nyugodt munkád lehet  támogató és befogadó könyezetben, jelentkezz!
Parnerünk 25 éve élen jár a folyadékok és gázok elosztására és szabályozására szolgáló, legkorszerűbb integrált csőhálózati rendszerek fejlesztésében, így egy hosszútávon sikeres cég tagja lehetsz.

Feladatok:

Export és import ügyintézés: szállítások megszervezése, kapcsolattartás a különböző szállítmányozó cégekkel, kamionok megrendelése, kiscsomag szállítások szervezése
Beérkező vevői rendelések ellenőrzése és rögzítése a vállalat irányírási rendszerben, rendelés visszaigazolások küldése
Kapcsolattartás a vevőkkel a várható szállításokkal kapcsolatban
Az export és import szállítások előírt vám dokumentumainak kezelése
Környezet védelmi díj (KVD) nyilvántartás vezetése importra és vám árura
Reexport és vám visszaigénylés ügyintézése
Auditok és ellenőrzések során dokumentumok kezelése
Nyilvántartások kezelése, és adminisztratív jellegű feladatok elvégzése (pl. EKAER)

Elvárások:

Vámügyintéző képesítés
Vámügyintézés területén szerzett 3 év tapasztalat
Angol középfokú nyelvtudás (szóban és írásban)
MS Excel magabiztos használata
Önálló, precíz munkavégzés
Jó problémamegoldó képesség
Kreativitás, határozottság
Jó kommunikációs és együttműködési készség

Amit kínálunk:

Hosszútávú munkalehetőség
Versenyképes fizetés
Cafeteria
Éves bónusz
Bejárási támogatás
Képzések
Családias hangulat
Befogadó, támogató szakmai környezet
Fejlődési lehetőség
Lendületes, fiatalos csapat
Elérhető, nyitott, közvetlen vezetői csapat
Ingyen kávé
Céges rendezvények, csapatépítők

 

Business Intelligence Analyst

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.
Job description
The Business Intelligence Analyst is a Business Intelligence professional who is expected to deliver new insight and lasting value by turning data and information into useful business tools by interfacing of relevant data in current Business Intelligence solutions (principally Microsoft Power BI).

Tasks

Collect and analyse disaggregated statistics within the Area of Responsibility (AoR) for the purpose of developing and refining the relevant policy of the Organization
Monitor, assess, and validate consistency and quality of data within the AoR to ensure suitability to generate country, regional and global analysis, metrics and results
Design data and technical architecture for the data warehouse and deploy data to the data warehouse
Provide input to the development of policies and procedures for the consolidation and analysis of data
Develop and implement new data analysis methodologies
Support consolidation and interoperability of data systems
Shape and deliver any ad-hoc reporting and analysis needs
Perform data profiling to identify and understand anomalies
Provide support to development and compliance with standard, norms and policies related to business intelligence tools

Analyse needs and capacities for data management activities and provide recommendations for bridging gaps
Improve data quality through field support, capacity building, monitoring and feedback

Requirements

Fluent English
Relevant work experience

Sales Support

Partnerünk:

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

Feladatok:

Az értékesítési folyamatok teljes körű segítése és támogatása szoros együttműködésben az értékesítési csapattal és más részlegekkel, ideértve, de nem kizárólagosan a beszerzést és a projektmenedzsmentet
Ajánlatok készítése Excelben és/vagy CRM szoftverben
Árlisták előkészítése az ajánlatokhoz
Megrendelések feldolgozása a beszállítókkal
Professzionális kapcsolattartás az ügyfelekkel és a partnerekkel
Rendelés visszaigazolások kezelése, és azok összehasonlítása az árlistákkal
Tender anyagok gyűjtése, azok bekérése a beszállítóktól
Az értékesítési adatok és egyéb releváns információk adatbeviteli feladatainak elvégzése, valamint egy rendezett és hozzáférhető iratrendszer fenntartása
Részvétel a piackutatásban, vevőgenerálásban és egyéb marketing feladatokban az értékesítési csapattal vagy önállóan
Magyar és angol nyelvű dokumentumfordítás
Szerződések véleményezése és kitárgyalásában való aktív részvétel

Elvárások:

Erős szóbeli, írásbeli és személyes kommunikációs készségek
Kiváló időgazdálkodás
Kiemelkedő analitikai készségek
Multitasking és gyors adaptáció képessége
Elhivatottság, céltudatosság és precizitás
Részletorientáltság
Irodai Office programok magas szintű ismerete

Amit kínálunk:

Kiemelkedő bérezés és éves bónuszrendszer
Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
Fejlődési lehetőség
Karrier út

Front Office Munkatárs

Partnerünkről:
Szerinted is rend a lelke mindennek? Szívesen lennél egy folyamatosan nyüzsgő csapat segítő szelleme, aki rendszert visz a mindennapokba?

Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, közel 100 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít. Ez a csapat dolgozik azon, hogy a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve magas szintű szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területeken.  

Ha úgy érzed, hogy tudsz azonosulni partnerünkkel és az iroda „motorjaként” a mindennapok szervezettsége és ütemezhetőségének fenntartására rátermettnek érzed magad, akkor csatlakozz!

 

Feladatok:

Recepciós feladatok ellátása: telefon és kapucsengő kezelése, vendégek fogadása, tárgyalások megszervezése, időpontok egyeztetése
Üzenetek továbbítása, belső kommunikáció támogatása
Irodai működés általános felügyelete, hibabejelentések és kérések továbbítása az üzemeltető felé
Iroda, tárgyalók rendjének fenntartása
Általános beszerzési feladatok ellátása
Eszközök átadása és átvétele
Postázási feladatok ellátása
Irodához kapcsolódó parkolóhelyek felügyelete, nyilvántartások vezetése
Egyéb ad hoc jellegű feladatok

Elvárások:

Középfokú végzettség
Nagyfokú önállóság, rendszerszemlélet
Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
Határozott, magabiztos fellépés
Csapatjátékos hozzáállás
Jó problémamegoldó képesség
Pontos, proaktív munkavégzés
Igényesség, precizitás
Cég iránti elkötelezettség, lojalitás
gazdasági, pénzügyi tájékozottság
alapfokú angol nyelvtudás
műszaki / mérnöki területek iránti érdeklődés

Amit kínálnak:

aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
közvetlen vezetőség,
lelkes, támogató, fiatalos csapat, igényes munkakörnyezet,
hosszútávú lehetőség, képességek és teljesítmény függvényében folyamatosan növekvő felelősséggel,
a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés,
próbaidőt végig kísérő mentorprogram.

Senior Customer Quality Coordinator

About our partner:

Our partner provides comprehensive technical support for the wiring harness manufacturing projects of its sister manufacturing companies and training services for external automotive partners. Become part of an international team of professionals. They combine practical experience in wire harness manufacturing with Innovation in the development and design of new projects.

Responsibilities:

Customer contact person responsible for addressing quality issues related to prototype, pre-series, and series products.
Coordinating a team of approximately 11 employees of product inspection at the customer’s production line, claim management and sampling process.
Processing and analysing claims, implementing technical modifications based on the findings.
Reworking wire harnesses in accordance with the technical documentation

Requirements:

3 years’ experience in the automotive industry, in the production of wire harnesses – in the field of production, quality assurance or engineering.
An advanced level of proficiency in English, German, and Hungarian language.
Category B driving license

What we can offer:

Opportunity to spend the first year in Germany
Full-time permanent contract
Multinational environment

Medior projektvezető

Kedves Medior Projektvezető!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi medior projektvezető kollégáját.

A nukleáris ipar egyik vezető gyártója. Nemzetközi szakértelmének, a folyamatosan magas minőségnek és az innovatív technológiáknak köszönhetően a vállalat évek óta kiváló hírnévnek örvend, és a megbízhatóságot, a kiváló teljesítményt képviseli. Partnerünk leányvállalata, a magyar nukleáris és folyamatautomatizálási piac ügyfeleinek kínál megoldásokat. A tevékenységeik közé tartoznak az atomerőművek és kutatóreaktorok biztonsági és nem-biztonsági irányítórendszereinek mérnöki szolgáltatásai, a vegyipar, a cellulóz- és papíripar folyamatautomatizálási rendszerei, valamint az energiaelosztás automatizálása.

 

Feladataid:

Közepes és nagy volumenű projektek vezetése
A projekt céloknak megfelelő kommunikáció biztosítása megrendelői, vállalati menedzsment, projekt tagok, külső érdekeltek viszonylatában
Projekt csapat munkájának megszervezése, konfliktusok feloldása
Ajánlati munka összefogása, ajánlatok előkészítése belső jóváhagyásra
A projekt tervek összeállítása (scope, ütemezés, költségek, minőség, kockázatok, beszerzés, erőforrások, érdekeltek kezelése, kommunikáció)
Projektmegvalósítás összefogása, változáskezelés, kockázatkezelés, műszaki és üzleti problémák feloldása, szerződés menedzsment.
Projekt tervek aktualizálása, előkészítése belső jóváhagyásra
A projekt és a vállalat képviselete a Megrendelő, az alvállalkozók és a hatóságok viszonylatában
A projekt terv alapján az előrehaladás monitorozása, beszámolás
Változási igények kezelése, eszkalációk elbírálásának előkészítése
Belső és külső konfliktusok feloldása
Projekt dokumentációk kezelése, kezelésének megszervezése
Együttműködés a vállalat magyarországi szervezeti egységeivel
Projektek minőségi lebonyolítása az idő- és költséghatároknak megfelelően
Teljesítésigazolások műszaki- és pénzügyi kontrollja

 

Elvárások:

Mérnöki diploma (villamosmérnöki vagy megfeleltethető) Legalább 1 éves, projektvezetőként, projektmérnökként, fejlesztőként szerzett folyamatirányítási (PLC, SCADA) gyakorlat.
Jó kommunikációs készségek, empátia, fejlett érzelmi intelligencia, stressztűrő képesség, nagyfokú rugalmasság, önálló felelősségvállalás
Műszaki tárgyalási szintű angol nyelvismeret (írásban és szóban)
MS Office termékek magas szintű ismerete
MS Project vagy hasonló ütemtervező tool legalább alapfokú ismerete
Utazási hajlandóság (Magyarországon belül)
B-típusú gépjárművezetői engedély

 

Előny:

PMI vagy IPMA vagy hasonló projekt management megközelítés gyakorlati alkalmazásában szerzett gyakorlat
Siemens S7-1500 / S7-1200 / PCS7 fejlesztői tapasztalat
SCADA fejlesztői tapasztalat

Kompenzációs csomag:

Szenioritás alapú bér
Cafeteria

Munkavégzés helye:

Budapest

Szenior projektvezető

Kedves Szenior Projektvezető!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi szenior projektvezető kollégáját.

A nukleáris ipar egyik vezető gyártója. Nemzetközi szakértelmének, a folyamatosan magas minőségnek és az innovatív technológiáknak köszönhetően a vállalat évek óta kiváló hírnévnek örvend, és a megbízhatóságot, a kiváló teljesítményt képviseli. Partnerünk leányvállalata, a magyar nukleáris és folyamatautomatizálási piac ügyfeleinek kínál megoldásokat. A tevékenységeik közé tartoznak az atomerőművek és kutatóreaktorok biztonsági és nem-biztonsági irányítórendszereinek mérnöki szolgáltatásai, a vegyipar, a cellulóz- és papíripar folyamatautomatizálási rendszerei, valamint az energiaelosztás automatizálása.

 

Feladataid:

Közepes és nagy volumenű projektek vezetése
A projekt céloknak megfelelő kommunikáció biztosítása megrendelői, vállalati menedzsment, projekt tagok, külső érdekeltek viszonylatában
Projekt csapat munkájának megszervezése, konfliktusok feloldása
Ajánlati munka összefogása, ajánlatok előkészítése belső jóváhagyásra
A projekt tervek összeállítása (scope, ütemezés, költségek, minőség, kockázatok, beszerzés, erőforrások, érdekeltek kezelése, kommunikáció)
Tender és beszerzési tárgyalásokon a cég képviselete
Szerződések előkészítése aláírásra
Projektmegvalósítás összefogása, változáskezelés, kockázatkezelés, műszaki és üzleti problémák feloldása, szerződés menedzsment.
Projekt tervek aktualizálása, előkészítése belső jóváhagyásra
Projekt csapat összeállítása
A projekt és a vállalat képviselete a Megrendelő, az alvállalkozók és a hatóságok viszonylatában
A projekt terv alapján az előrehaladás monitorozása, beszámolás
Változási igények kezelése, eszkalációk elbírálásának előkészítése
Belső és külső konfliktusok feloldása
Projekt dokumentációk kezelése, kezelésének megszervezése
Együttműködés a vállalat magyarországi és külföldi szervezeti egységeivel
Projektek minőségi lebonyolítása az idő- és költséghatároknak megfelelően Teljesítésigazolások műszaki- és pénzügyi kontrollja
Projekt mérettől függően a fenti feladatok elvégzése és/vagy elvégzésének megszervezése

 

Elvárások:

Műszaki mérnöki diploma (villamos-, gépész-, vegyészmérnöki, vagy megfeleltethető)
PMI vagy IPMA vagy hasonló végzettség
Legalább 3 éves, projektvezetőként, projektmérnökként szerzett gyakorlat ipari, energetikai projektek vállalkozói oldalon történő megvalósításában
Kiváló kommunikációs készségek, empátia készség, fejlett érzelmi intelligencia, stressztűrő képesség, nagyfokú rugalmasság, önálló felelősségvállalás
Szerződéses/műszaki tárgyalási szintű angol nyelvismeret (írásban és szóban)
MS Office termékek magas szintű ismerete
MS Project vagy hasonló ütemtervező tool ismerete
Utazási hajlandóság (Magyarországon belül, esetenként külföldre)
B-típusú gépjárművezetői engedély

 

Előny:

Nukleáris előírások ismerete
Minőségirányítási alapelvek ismerete

Kompenzációs csomag:

Szenioritás alapú bér
Cafeteria

Munkavégzés […]



Megtekintés