Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Minőségbiztosítási munkatárs

Minőségbiztosítási munkatárs

Partnerünk Magyarország dinamikusan fejlődő, magánegészségügyi szektorban elhelyezkedő gyógyszeripari szereplője, amely országosan 7 plazmaadományozó központot működtet. Csatlakozz hozzájuk és légy részese fejlődésüknek!

Feladatok:

A Plazmaferezis Központ minőségbiztosítási rendszerének működtetése a vonatkozó hazai és nemzetközi szakmai szabályozások, valamint a GMP irányelveinek megfelelően.
A gyártási tevékenység ellenőrzése, igazolása, értékelése
Deviációk, változtatások, reklamációk kezelése
A vásárolt anyagok minősítése,
Eszközök, műszerek, berendezések kvalifikálásának, karbantartásának szervezése,
Minőségbiztosítási dokumentációk készítése, kezelése, ellenőrzése
Oktatások megtartása, oktatási dokumentációk kezelése, ellenőrzése
Hatósági szabályozások és irányelvek követése

Elvárások:

Legalább főiskolai (BSc) természettudományos végzettség
Precíz munkavégzés
Kiváló kommunikációs készség
Képesség az önálló és csapatban történő hatékony munkavégzésre
Rendszerszemlélet
Probléma-megoldó képesség
Proaktivitás
Középfokú angol nyelvismeret
MS Office ismeret

Előny:

GMP területen szerzett legalább 2 éves (prefereáltan minőségbiztosítási, minőségellenőrzési, termelési) tapasztalat
Egyetemi (MSc) szintű természettudományos végzettség

Amit kínálunk:

Határozatlan idejű szerződés
Cafeteria juttatás
Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulás
Bónusz
Medicover egészségbiztosítási csomag
Széles körű szakmai fejlődési lehetőség
Stabil, megbízható vállalati háttér

Munkavégzés helye: 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 12.

 

Senior fulfillment specialist

Senior Fulfillment Specialist

Our partner is engaged in the distribution and maintenance of packaging recycling equipment, which contributes to the development and operation of the domestic circular economy system.

Responsibilities:

Tracking and managing the order process for machines
Managing the procurement process
Supporting the fulfillment team (3-4 people)
Order management – Managing the automated machine operations
Keep contact with production
Monitoring and supporting delivery processes (international and domestic deliveries)
Supervision of stock management, monitoring stock levels, safety stocks
Management of external (3PL) – internal warehouses
Carrying out invoicing processes through company system
Customs related tasks (preparation, contacts)
Managing and amending cooperation contracts
Preparation of reports

Expectations:

Fluent spoken and written English
At least 3 years of experience in international procurement and warehousing processes
Relevant experience in enterprise systems management (SAP)
Experience in warehouse management and parts ordering/processing
User level knowledge of MS Office programs, in particular Excel
Accurate, precise and responsible work
Experience in team management

Advantages:

Experience in a similar role
Experience in logistics field
German language skills

What we offer:

Stable, long-term employment
Stable and stable job security
Competitive salary

Dializáló ápoló

Partnervállaltunk az egyik vezető egészségügyi szolgáltató, amely magas színvonalú hemodialízis- és nefrológiai ellátást nyújt a vesebetegségben szenvedők számára, hozzájárulva az életminőség javításához és a betegek egészségének megőrzéséhez.
Budapestre keressük az új munkatársat dializáló ápoló munkakörben!

Feladatok:

A betegek előírás szerinti dialízis kezelésének elvégzése
A betegek felvilágosítása, tájékoztatása – az orvos utasítása szerint – vesebetegségükkel, diétájukkal és gyógyszeres kezelésükkel kapcsolatban
Részvétel az ápolási munka fejlesztésében és a betegek egészségnevelésében

Elvárások:

OKJ 52,54,55 ápoló, szakápoló, diplomás ápoló végzettség
Önálló, lelkiismeretes munkavégzés
Türelmes, törödő attitüd

Előny:

Dialízisben szerzett tapasztalat
Nephrológiai szakápoló végzettség előnyt jelent

Amit kínálunk:

Műszakpótlék átalány
Cafeteria
Bejárási támogatás
Munkavégzéshez szükséges ruházat bíztosítása
Ingyenes parkolási lehetőség
Képzések és továbbtanulási támogatás
Rugalmas műszakbeosztás
Munkafolyamataik előre tervezhetők, kiszámíthatók
Színvonalas, jól felszerelt munkakörülmények
Szükség esetén szálláslehetőséget is biztosítunk

Munkavégzés helye:
Budapest X. és IX. kerület

IT Üzleti Elemző – mobilbank

Partnerünkről:

Partnerünk több, mint 25 éve működik nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként és a hazai bankpiacon – egyedülálló módon – közösségi bankként vannak jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozva.

Feladatok:
 

Folyamatos kapcsolattartás és együttműködés az üzleti és felhasználói területekkel, külső szállítókkal,
Projektekben való részvétel, ütem- és feladatterv szerinti kivitelezés,
Üzleti területektől érkező termék- és folyamatfejlesztési igények alapján részletes IT specifikációk készítése,
Együttműködés a kapcsolódó rendszerek fejlesztőivel,
IT funkcionális és technikai specifikációk, folyamatleírások, user stroy-k, teszt tervek készítése,
Fejlesztések átvétele a szállítóktól,
Szervezői tesztelések előkészítése, tesztdokumentáció készítése, tesztelés,
Fejlesztési feladatok nyilvántartásának naprakész vezetése.

Elvárások:
 

Felsőfokú végzettség informatikai, gazdasági vagy műszaki területen,
Minimum 3 éves mobilbankolással kapcsolatos tapasztalat,
Product Owner vagy Senior BA tapasztalat releváns területen.

Előnyt jelent:
 

Analitikus és strukturáltság, önállóság és proakivitás,
Agilis módszertannal tapasztalat,
Rendszerintegrációs projekteken való részétel,
Teszteléssel kapcsolatos tapasztalatok,
SQL nyelv felhasználói szintű ismerete.

 

Production Control Engineer

About our partner:

Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.

Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

Responsibilities:

Inventory management
Optimize production plan based on sales
Optimization of supply chain process (Oversea/Domestic) for on-time delivery
Innovation logistics cost
Find out competitive carriers, Reduction of Lead-Time, Improve level of logistics management)
Operation of infra/resource for inbound/outbound/storage
Analysis of supply chain and logistics market trend

Requirements:

Understanding overall manufacturing process for automobile industry
Experience in similar position
Problem-solving skills
English language knowledge

What we can offer:

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Online Marketing Manager

Partnerünkről:
Tapasztalt, vállalkozó szellemű Digitális Marketing Manager kollégát keresünk,.

Feladatok:

Marketing stratégia és terv készítése, azok végrehajtásában aktív részvétel. Hatékony külső, valamint belső marketingkommunikáció kiépítése.
Online és offline marketing terv szervezése és harmonizálása, eredményességének nyomonkövetése.
Online marketing stratégia kialakítása, megvalósítása az értékesítési célokkal összhangban.
Közreműködés a Webáruházi értékesítés fejlesztésében.
Online marketing kampányok, akciók megtervezése és kivitelezése, content calendar kezelése, felügyelete.
Online kampányterv eredményesség mérése.
Weboldal, social media napi szintű funkcionális és tartalmi fejlesztése. (Social media stratégia megalkotása: FB, Instagram, Youtube, Tiktok)
Piaci trendek, fogyasztói igények folyamatos nyomon követése, elemzése.
Új online marketing lehetőségek feltérképezése, elemzése.
Az online sales csatorna WEBÁRUHÁZ üzleti tervének megvalósítása email marketing, lead generálás, PPC, display, affiliate, social media eszközök felhasználásával.
Különböző online marketing kommunikációs eszközök rendszerben való kezelése.
Online médiavásárlás és médiatervezés koordinálása.
Adatbázis építése, bővítése.
Egyéb online marketing eszközök használata,
A vállalat weboldalának és webshop programjának folyamatos aktualizálása, teljes árucikkének karbantartása, tartalmi és funkcionális fejlesztése, egyéb fejlesztési lehetőségek felmérése.
E-DM tevékenység,
Google adwords teljes körű ismerete, kezelése.

Elvárások:

Szakirányú felsőfokú marketing- és online informatikai végzettség
Min. 2 éves online marketing területen szerzett tapasztalat
Széleskörű szakmai ismeretek az online marketing eszközök terén (PPC hirdetési rendszerek, Google Analytics, webshop optimalizálás)
Angol nyelv középszintű ismerete
MS office ismeretek
Stratégiai gondolkodásmód
Önállóság, jó problémamegoldó kreatív képesség

Key Account Manager

Partnerünkről:
Partnerünk egy hazai papír-írószer vállalat, amely ma már számos budapesti és vidéki, valamint szlovákiai szaküzlettel rendelkezik. Most keresik új Key Account Manager kollégájukat csapatukba.

Feladatok:

Újonnan bevezetett márka/ termékcsoport gondozása és képviselete
Kapcsolatok kialakítása és fenntartása meglévő ügyfelekkel/partnerekkel és viszonteladókkal
A meglévő mellett további értékesítési, üzleti lehetőségek feltárása, az értékesítési célok megvalósítása
Üzleti tárgyalások vezetése
Kereskedelmi kapcsolatrendszer kezelése, partner boltok látogatása Budapest és vonzáskörzetében
A brand fejlesztése, attraktív megjelenítése a partnereknél
Dokumentációk és riportok készítése
Ügyfélelégedettség biztosítása, utógondozás, ügyfélkapcsolatok erősítése
Piaci tevékenységek elemzése és a márka teljesítményének folyamatos nyomon követése
Együttműködés a beszerzéssel és az ügyvezetéssel a termékportfólió fejlesztése érdekében

Elvárások:

Minimum középfokú végzettség
Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Kezdeményező szemléletű ügyfélkezelés
Dinamikus, vevőorientált fellépés
Ambiciózus, határozott személyiség
B kategóriás jogosítvány
Angol társalgási szint

Előnyök:

Papír írószer, irodaszer ismeretek
Visual merchandiser tapasztalat

Amit kínálunk:

Elérhető bónusz
Cafeteria
Céges autó

Measurement Technician (CMM)

Partnerünkről:
Partnerünk egy kanadai-koreai multinacionális vállalat, akik e-motorokat gyártanak, és villamosított hajtáslánc-megoldásokat kínálnak, beleértve az invertereket és a fedélzeti töltőket. 2024-ben megnyitják első magyarországi üzemüket, Miskolcon.
Legyen részese egy új üzem működésének az első lépésektől kezdve, és járuljon hozzá a vállalat sikeréhez a magyar piacon!

Feladatkörök: 

CMM mérés
Minőségi ellenőrzés
Minőségi funkcionális és validációs teszt
Hibák elemzése
Mérések elvégzése különböző gépekkel és berendezésekkel (durvasági/Mikro/Profil mérőműszerek, CMM és stb. kezelése).
Funkcionális és validációs tesztek elvégzése és elbírálása, beleértve az elektromos hullámforma leolvasását is
Megjelenésvizsgálat elvégzése
Gyökérokok elemzésének elvégzése

 
Követelmények: 

Középiskolai végzettség vagy azzal egyenértékű technikusi végzettség
Gyártó környezetben szerzett tapasztalat
Mérőeszközökkel kapcsolatos tapasztalat
A biztonsági irányelvek és a minőségbiztosítási rendszerek ismerete
A GD&T ismerete

Amit kínálunk:

Lehetőség egy újonnan épült, modern üzemben dolgozni egy zöldmezős beruházási projekt keretében.
Stabil, multinacionális munkakörnyezet
Cafeteria csomag

Quality Engineer (IQC/OQC)

About our partner:

Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.

Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

 

Responsibilities:

Reviews control plans, process procedures, test procedures, and quality manuals to understand the scope, requirements, and function of products.
Ensures products meet the drawing specification, customers quality and product integrity requirements.
Supports product development or operations team by providing analysis and expertise throughout the inspection process.
Identifies root causes of problems in the production process; recommends and/or implements corrective measures.
Analyzes data to identify trends in product quality or defects with the goal of mitigating and preventing recurrence and future defect
Ensure compliance and assist with adherence to the Quality Management system (IATF16949/ISO9001)
Participate in the development and refinement of Design and Process FMEA’s (Failure Mode and Effects Analysis)
Report on KPIs in order to adhere to process and prevent occurrence of any non-conformity relating to product, process or system improvement such as Six-Sigma, Poka-Yoke (Error Proofing), and Measurement System Analysis
Manage and coordinate supplier PPM
Support and lead process improvement activities
Write reports and present progress at project meetings and to clients
Performs other duties as assigned

Requirements:

Bachelor's degree in Engineering
English language knowledge
IATF16949/ISO9001 knowledge

What we can offer:

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Projekt Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, ATM Expanziós Projekt koordinátorral bővíteni csapatát!

Feladatok

ATM telepítések koordinálása

Felkutatott és leszerződött helyszínek státuszának ellenőrzése
Leszerződött helyszínek felmérésének koordinációja
Kivitelező partnerek irányítása, beszámoltatása
Belső banki területek (IT, Bankbiztonság) telepítéshez szükséges feladatainak nyomonkövetése

Szervezési feladatok ellátása, nyomonkövetése
Riportolás
Státusz menedzsment
Folyamatfejlesztés

Követelmények

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előny
Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
Döntési képesség, jó problémamegoldó készség, határozott fellépés 
Gyorsaság, pontosság, precizitás 
Kiváló ügyfélkezelés, ügyfélközpontúság 
Kimagasló kommunikációs készség 
Kiváló érdekérvényesítési készség, konfliktuskezelési képesség 
Együttműködési készség csoportban, csapatjátékosság 
Monotónia tűrés 
Folyamatszemlélet 
Angol nyelvismeret előnyt jelent 

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Egészségügyi asszisztens – Budapest

Partnerünk Magyarország dinamikusan fejlődő, magánegészségügyi szektorban elhelyezkedő gyógyszeripari szereplője, amely országosan 7 plazmaadományozó központot működtet. Csatlakozz hozzájuk és légy részese fejlődésüknek! 

Feladatok:

Donorok fogadása, regisztrációja, tájékoztatása
Plazmaferezis kivitelezése aferezis készülékkel
Informatikai – és egyéb eszközök, berendezések működtetése
Dokumentációs feladatok

Ehhez szeretnénk, hogy a jelölt rendelkezzen:

Középfokú egészségügyi szakképesítéssel (OKJ 54-55 ápoló, szakápoló)
Érvényes működési engedéllyel és MESZK kártyával
Felhasználói szintű számítógépes ismerettel
Vénaszúrási tapasztalattal
Kiváló kommunikációs képességgel
Csapatmunkára való képességgel

Előnyként értékeljük:

Munkájára igényes, pontos, precíz munkavégzést
Kiemelkedő empátiát
Rugalmasságot

Amiért érdemes hozzánk csatlakozni:

Stabil, megbízható vállalati hátteret
Kiváló munkakörülmények
Cafeteria juttatást
Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulást
Bónuszrendszert
Munkába járás támogatást
Munkaruhát
Munka és magánélet egyensúlya, rendszeres és kiszámítható munkaidővel, éjszakai és vasárnapi munka nélkül

Egyéb információk:

Teljes munkaidőben történő munkavégzés
2 műszakban történő munkavégzés

Munkavégzés helye:

Budapest, 1051.

Sales Support Specialist

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítési Támogató Szakember pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Ügyfélkapcsolatok ápolásában, szerződés megújításokban, módosításokban való közreműködés;
Egyszerűbb megrendelői szerződések megkötésének lebonyolítása
A folyamatban lévő ajánlatok és szerződések naprakész követése, rövid határidővel történő lezárása,
Értékesítési adatbázisok folyamatos frissítése, kezelése,
Vállalati ügyfélkezelő-rendszer kezelése
Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
Áremelések adminisztratív lebonyolításában történő aktív részvétel
Egyszerűbb értékesítési kimutatások elkészítése, kezelése

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
1-2 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel, Word, Levelező-rendszerek és Internet magabiztos használata)
Vállalati ügyfélkezelő-rendszerek (CRM) használatában szerzett gyakorlat 
Nyitottság a műszaki dolgok irányában
Értékesítői attitüd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség és éves bónusz lehetőség
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

 



Megtekintés