Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat

CNC esztergályos

Partnerünkről:

Partnerünk egy németországi központú, multinacionális cégcsoport tagja, amely a világ piacvezető műanyag zárókupakgyártó vállalatainak egyike. A cégcsoport gyártóegységeit három K+F központ támogatja, lehetővé téve a folyamatos innovációt, ahol a legmodernebb megmunkáló eszközökkel, minőségi alapanyagokból készülnek a cégcsoport világszínvonalú fröccsöntő szerszámai.

Feladatok:

•            Eszterga gépek beállítása műszaki rajz alapján
•            BÉTA vagy OKUMA gépek kezelése (NLX 2500 Mori seiki vagy DMG 1250 Béta / NEF 400 vagy Hardinge)
•            A szükséges minőségellenőrzés elvégzése mérőeszközök segítségével

Elvárások:

•            gépi és/vagy CNC forgácsoló szakmunkás vagy OKJ-s bizonyítvány
•            Siemens és/vagy Fanuc vezérlésben való jártasság
•            min. 2-3 év szakmai tapasztalat CNC esztergályosként
•            3 műszakos munkarend vállalása
•            műszaki rajz ismere, pontosság, precizitás

Előny:

•            Siemens és/vagy Fanuc vezérlésű gépek programozásában való jártasság
•            CAD/CAM programozásban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

•            13. havi fizetés
•            Teljesítmény alapú bónusz
•            Cafeteria
•            Bejárási támogatás
•            Stabil, hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budapest
 

Szervíztechnikus

Partnerünkről:

Partnerünk több mint 10 éve képviseli Magyarországon több más gyártó mellett a Perkins márkát. Mezőgazdasági és építőipari gépek, illetve áramfejlesztők és szivattyúk szervizelésével és karbantartásával foglalkoznak országszerte.

Feladatok:

Területi munkavégzés, sóskúti indulással és érkezéssel
Számítógépes diagnosztika
Hiba megállapítása elektronikai, illetve mechanikai oldalról
Karbantartás
Motorjavítás, motorépítés, telepítés

Elvárások:

Középfokú műszaki vagy technikusi végzettség
Diagnosztikai ismeretek
Motorok összeépítésében való jártasság
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány

Előnyt jelent:

Angol nyelvtudás (nem feltétel)

Amit kínálunk:

Megbízható, hosszútávú munkalehetőség
Folyamatos szakmai támogatás
Hétfőtől-péntekig tartó munkavégzés

Munkavégzés helye: Sóskút

Retail Sales Expert

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Retail Sales Specialist kollégáját!

 

Partnerünk a munkahelyi biztonságot és kényelemet szem előtt tartva, széles palettát kínál a munkavédelmi eszközök területén.

 

Feladatok

Biztosítja Pertnerünk termékkörének eredményes és hatékony értékesítését a DIY üzletláncok, Hipermarketek, Online kereskedők vonatkozásában, valamint minden olyan hálózatban, ahol a termék eladása releváns.
Jó munkakapcsolatot épít ki és ápol a vevőkkel, és figyelemmel kíséri üzleti tevékenységüket
A cégvezetés informálása a termékek piacával kapcsolatos folyamatokról, versenytársakról, versenytárs termékekről.
A beosztottak vezetése, motiválása, ellenőrzése.
A vállalati retail marketing tervezésben és tevékenységben való aktív részvétel.

 

Elvárások

Műszaki vagy kereskedelmi végzettség.
Legalább 5 év ipari termékkörbe tartozó termékek értékesítése a célpiacon, -kiskereskedelmi (retail) üzletláncokban.
Magyar, valamint kiváló, gyakorlati angol nyelvtudás.

 

Training and Medical Manager

 
A Manpower budapesti Partneréhez keresi Training és Medical Manager kollégáját!

Partnerünk Magyarországon több mint 20 éve van jelen a prémium kozmetikai márkáival, melyek mára már az egyik legismertebb dermokozmetikai szereplők. Az ökobiológiai alapokon és klinikai kutatások alapján fejlesztett termékeik mindennapi segítséget nyújtanak abban, hogy a bőr visszanyerje egyensúlyi állapotát, ragyogó és egészséges legyen.

Elvárások:

Releváns tapasztalat és kapcsolatok a dermokozmetikumok területén.
Tárgyalóképes, aktív angol nyelvtudás.
Motivált, proaktív, lendületes személyiség.

Feladatok:         

A márka, termékportfólió, tudományos szakértelem és ökobiológia képviselete, létrehozása és megalapozása Partnerünk globális stratégia és iránymutatása alapján.
Belső és külső érdekelt felek képzése, beleértve a B2B vagy B2C rendezvényeken való előadásokat a releváns szakmai témákban.
Képzési és medikális stratégia kidolgozása a vállalat irányvonalával összhangban, havi képzési ütemterv készítése.
Orvosi és kereskedelmi anyagok szakmai/tudományos kezelése.
Az adaptált anyagok felhasználása a B2B és B2C kommunikáció során, értékesítési ajánlatok készítése.
Medikális ajánlási programok/rendezvények támogatása az értékesítési csapat tagjaival együttműködve prezentációk készítésével.
A képzési igények azonosítása az fogyasztók és a partnerek igényei szerint.

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés.
Cafetéria.
Céges gépjármű.

 

Executive Assistant

About our partner:

Our partner is selling into all market segments – from high-end restaurants and hotels to cafeterias and school canteens from the food service segment to retail chains and independent stores. Together they serve more than 24 000 customers in the food service segment and almost 12 000 retail stores including butcheries, bakeries, and seasonal stands.

Responsibilities:

Coordinate schedules, meetings for the managing director
Serve as a primary point of contact, manage emails, and screen inquiries.
Organize meetings, prepare agendas, and take minutes as needed.
Arrange domestic and international travel, and prepare detailed itineraries.
Prepare and edit documents, presentations, and reports.
Handle sensitive information with discretion and maintain confidentiality.
Provide administrative support for special projects.
Build and maintain positive relationships with stakeholders.
Provide general administrative support, including answering phones and filing documents.

Requirements:

Bachelor's degree or equivalent.
Experience supporting directors, and executives.
Strong organizational and communication skills.
Discreet, trustworthy personality
Proficiency in Microsoft Office.
Ability to work independently and in a team.

What we can offer:

Motivating salary: base salary + additional monthly bonus
The background of the second-largest food service company in the world and an enthusiastic team
Long-term opportunity
Trainings, opportunity for development
Possibility to work in 30 hours or 40 hours per week

Értékesítési Képviselő (NYUGAT-MAGYAROSZRÁG)

ÉRTÉKESÍTÉSI KÉPVISELŐ
Nyugat-Magyarország

Partnerünk:
Partnerünk vezető prémium szeszes italokat gyártó cége, amely a világ kedvenc italmárkáit szolgálja fel több mint 160 országban. Most keresik új képviselőjüket Győr-Moson-Sopron (Győr), Veszprém (Veszprém, Várpalota) megyéből (a Balaton északi része).
Ha érdekel az értékesítés világa, és szeretnél egy fiatalos-lendületes csapat tagja lenni várjuk jelentkezésed.
Feladatok:

A meglévő partnerbázis folyamatos növelése
Az üzleti lehetőségek felkutatása a HoReCa szektorban
Partnerre szabott, egyedi ajánlatok kidolgozása, ajánlat készítés, ajánlatok nyomon követése
Partnerkör önálló kezelése, vevői igények nyomon követése
Céges márka forgalmának a növelése a partnereknél
Marketing aktivitások szervezése a fentiek elérése érdekében
Edukációs és kóstoltató programok szervezése
Precíz adminisztráció

Elvárások:

Középfokú végzettség
Vendéglátásban és/vagy értékesítésben szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány
Kiváló kommunikációs készség, lendületes karakter

Amit kínálunk:

Havi és éves bónuszok
Céges gépjármű (korlátlan használatra)
Telefon, Laptop, Tablet
Folyamatos fejlődési lehetőségek, tréningek
Élet-, baleset-, és egészség biztosítás
Dolgozói kedvezmények

Hygene Product Manager

Kedves Hygene Product Manager!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Hygene Product Manager kollégáját.

Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok

Folyamatos kapcsolattartás az anyacéggel és a higéniai üzletág vezetőivel Csehországban (angol üzleti nyelven)
Részt vesz a külföldi oktatásokon
Árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása, project management
A cégcsoport higéniai termékeinek ismerete, oktatása a területi képviselők részére
Prezentációkat készít és előad
Közös látogatások a területi képviselőkkel, egyéni látogatások a meglévő ügyfeleknél
Új ügyfelek akvirálása
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi riportok, beszámolók készítése,
A társosztályokkal folyamatos kapcsolattartás
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Higiénia területen szerzett értékesítési tapasztalat (min. 3 év)
Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
Felsőfokú végzettség
Jó kommunikációs és prezentációs készség.
Sales attitűd
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Központi hely Budapest, munkavégzés helye országos

Területi képviselő

Kedves Területi képviselő!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Területi képviselő kollégáját.
Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok:

Az értékesítési stratégia kidolgozásában és az éves business plan elkészítésében aktív részvétel
Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel, árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása,
project management
Prezentációkat készít és előad
Új nagy cégek felkutatása, ügyfélszerzés (100 főnél több fizikai dolgozót foglalkoztatón cégek)
Közbeszerzéseken való aktív és önálló részvétel
Az éves árbevétel és OP növelése
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi reeportok, beszámolók készítése, analizálja a teljes értékesítési csapat eredményét
Heti jelentést ad le tevékenységéről a cégvezető részére
Új területi képviselő esetén, annak betanítása, közös vevőlátogatások
A társosztályokkal folyamatos kapcsolatot tart, tájékoztat.
Az értékesítési kollégákkal közösen részt vesz a termékfejlesztésben
Vevői szerződések készítése, ellenőrzése (jogi segítséggel)
Vevői kondíciók folyamatos ellenőrzése, azok optimalizálása (fizetési határidők, szállítási határidők, átadási árak)
Konszignációs raktárak negyedéves leltárának felügyelete, összesítése és leadása a logisztikai vezetőnek
Aktív részvétel a kiállításokon, céges rendezvényeken,
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Ipari területen széleskörű ismeretség, kapcsolatrendszer
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Előny:

Munkavédelmi területen szerzett tapasztalat (Értékesítés)

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Budapest/ Nyugat- Magyarország

 

Export-import vámügyintéző

Partnerünkről:
Van már tapasztalatod vámügyintézésben?
Ha szeretnél  olyan céghez csatlakozni, ahol  családias hangulatban telnek a mindennapok, itt nyugodt munkád lehet  támogató és befogadó könyezetben, jelentkezz!
Parnerünk 25 éve élen jár a folyadékok és gázok elosztására és szabályozására szolgáló, legkorszerűbb integrált csőhálózati rendszerek fejlesztésében, így egy hosszútávon sikeres cég tagja lehetsz.

Feladatok:

Export és import ügyintézés: szállítások megszervezése, kapcsolattartás a különböző szállítmányozó cégekkel, kamionok megrendelése, kiscsomag szállítások szervezése
Beérkező vevői rendelések ellenőrzése és rögzítése a vállalat irányírási rendszerben, rendelés visszaigazolások küldése
Kapcsolattartás a vevőkkel a várható szállításokkal kapcsolatban
Az export és import szállítások előírt vám dokumentumainak kezelése
Környezet védelmi díj (KVD) nyilvántartás vezetése importra és vám árura
Reexport és vám visszaigénylés ügyintézése
Auditok és ellenőrzések során dokumentumok kezelése
Nyilvántartások kezelése, és adminisztratív jellegű feladatok elvégzése (pl. EKAER)

Elvárások:

Vámügyintéző képesítés
Vámügyintézés területén szerzett 3 év tapasztalat
Angol középfokú nyelvtudás (szóban és írásban)
MS Excel magabiztos használata
Önálló, precíz munkavégzés
Jó problémamegoldó képesség
Kreativitás, határozottság
Jó kommunikációs és együttműködési készség

Amit kínálunk:

Hosszútávú munkalehetőség
Versenyképes fizetés
Cafeteria
Éves bónusz
Bejárási támogatás
Képzések
Családias hangulat
Befogadó, támogató szakmai környezet
Fejlődési lehetőség
Lendületes, fiatalos csapat
Elérhető, nyitott, közvetlen vezetői csapat
Ingyen kávé
Céges rendezvények, csapatépítők

 

Kontroller

Partnerünk egy magánegészségügyi szektorban elhelyezkedő és több, mint 30 országban jelen lévő cégcsoport tagja, akik 1993-as alapításuk óta Németországban már 41, 2021-től pedig már Magyarországon is 7 plazmaadományozó központot üzemeltetnek.
Dinamikusan fejlődő partnerünk BUDAPESTI központjába keressük KONTROLLER pozícióba leendő munkatársát!

Feladatok:

Üzleti tervek/előrejelzések kidolgozásának és felülvizsgálatának irányítása a donorközpontok, a vezetőség, az ügyvezetők és a nemzetközi egységek bevonásával.
Heti és havi termelési jelentések készítése a globális plazmakontrolling, a terv-tény, illetve az előző időszakokhoz viszonyított eltérések magyarázatainak összegyűjtése, kommunikálása.
A plazmagyűjtéssel kapcsolatos egyéb adatok lekérdezése, átadása a globális plazmakontrollingnak havi rendszerességgel.
Hónap végi könyvelési zárási tevékenységhez kapcsolódóan elhatároláshoz és készletekhez kapcsolódó adatszolgáltatások teljesítése.
Leltármozgásokról, termelési egységre jutó költségekről, KPI-okról szóló jelentések havi elkészítése, a terv-tény eltérések magyarázatával.
Adatszolgáltatás, információk adása a transzferár-osztály számára (negyedévente).
Közép- és hosszú távú (5 éves) tervek kidolgozása, feltöltése az SAP AFO-ba, a tervek bemutatása a menedzsment és a kontrolling kollégák számára.
Capexre vonatkozó információk összegyűjtése, a CAPEX tervek összeállítása, az azokhoz kapcsolódó tételek kezelése (a projekt megnyitása és lezárása a beruházás befejezésekor).
Ad-hoc információk nyújtása a donorközpontoknak, a vezetőségnek, az ügyvezető igazgatóknak és a globális plazmakontrollingnak, az anyacég FSSC-jének, továbbá a belső/külső ellenőröknek.
Plazma mennyiségénék nyilvántartása, kommunikálása heti rendszereséggel a spanyol Termelés Tervezés számára; havi zárás során a készletérték kiszámítása.
ámogatás nyújtása valamennyi belső felhasználó számára pontos és időszerű szakirányítási, költségszámítási tanácsadással.
A szervezeten belüli költségszámítási (kontrolling) politikák, eljárások és gyakorlatok felülvizsgálata, kidolgozása és végrehajtása.
A banki utalásokhoz kapcsolódó feladatok (utalások beolvasása, ellenőrzése).

Elvárások:

Felsőfokú szakirányú végzettség
Legalább 5 éves releváns szakmai tapasztalat kontrolleri területen (előny a gyógyszeripari tapasztalat)
Üzleti tervezéssel kapcsolatos munkatapasztalat
Erős szervezési, kommunikációs és tervezési készségek
Képesség összefüggő, szakszerű pénzügyi jelentések készítésére, a kontrolling prezentációk hatékony elkészítésére/előadására a vezetőség számára
Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
Magas szintű számítógépes ismeret (Excel. PowerPoint haladó szintű használata, BO ismeret előny)

Előny:

SAP felhasználói tapasztalat előny

Amit kínálunk:

Stabil, megbízható nemzetközi vállalati hátteret, kiváló munkakörülményt
Versenyképes fizetés
Cafeteria juttatás
Önkéntes nyugdíjpénztári […]

Senior Bankkártya ügyintéző

Partnerünk több mint 25 éve nyereségesen működő, 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bank. Budapesti irodájukba most Szenior Bankkártya ügyintézőt keresnek.
Feladatok

MasterCard bulletinek, Guideok; szabályozások folyamatos nyomon követése és rendszeres riportálása;
Fraud monitoring tevékenységek támogatása;
MasterCard; MNB  és  társterületek részére történő adatszolgáltatásával kapcsolatos tevékenységek elvégzése;
Kapcsolattartás a MasterCarddal;
A kártyakibocsátáshoz kapcsolódó operációs és elszámolási feladatokban való részvétel;
Tájékoztatás, információnyújtás a társosztályok felé.

Elvárások

Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás;
Középfokú szakirányú végzettség,
Min. 3 év bankkártyás tapasztalat;
Megbízhatóság, önálló, felelősségteljes munkavégzés;
Terhelhetőség, rugalmasság;
Csapatmunkára való képesség;
MS Office (Word, Excel) magabiztos ismerete.

Előnyt jelent

Aktív társadalmi szerepvállalás;
Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.

Amit kínálunk

Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
Belvárosi modern iroda
Cafetéria; Egészség- és életbiztosítás; AYCM kártya, rekreációs támogatás, közös havonta ismétlődő reggelizés az ügyvezetőkkel
Szakmai fejlődési lehetőség.

Sales Support

Partnerünk:

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

Feladatok:

Az értékesítési folyamatok teljes körű segítése és támogatása szoros együttműködésben az értékesítési csapattal és más részlegekkel, ideértve, de nem kizárólagosan a beszerzést és a projektmenedzsmentet
Ajánlatok készítése Excelben és/vagy CRM szoftverben
Árlisták előkészítése az ajánlatokhoz
Megrendelések feldolgozása a beszállítókkal
Professzionális kapcsolattartás az ügyfelekkel és a partnerekkel
Rendelés visszaigazolások kezelése, és azok összehasonlítása az árlistákkal
Tender anyagok gyűjtése, azok bekérése a beszállítóktól
Az értékesítési adatok és egyéb releváns információk adatbeviteli feladatainak elvégzése, valamint egy rendezett és hozzáférhető iratrendszer fenntartása
Részvétel a piackutatásban, vevőgenerálásban és egyéb marketing feladatokban az értékesítési csapattal vagy önállóan
Magyar és angol nyelvű dokumentumfordítás
Szerződések véleményezése és kitárgyalásában való aktív részvétel

Elvárások:

Erős szóbeli, írásbeli és személyes kommunikációs készségek
Kiváló időgazdálkodás
Kiemelkedő analitikai készségek
Multitasking és gyors adaptáció képessége
Elhivatottság, céltudatosság és precizitás
Részletorientáltság
Irodai Office programok magas szintű ismerete

Amit kínálunk:

Kiemelkedő bérezés és éves bónuszrendszer
Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
Fejlődési lehetőség
Karrier út



Megtekintés