Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Folyamatfejlesztési Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, Folyamatfejlesztési koordinátorral bővíteni csapatát 2024 év végéig!

Feladatok

Access alapú megoldások tervezése és fejlesztése
Üzleti és működési folyamatok felmérése
Access megoldások karbantartása és hibajavítás
Dokumentációs rend betartása és azok naprakészen tartása
Cég működésének, üzletpolitikájának, stratégiájának és céljainak ismerete, azok támogatása
Felelős a rábízott szakmai feladatainak hiánytalan, határidőben történő ellátásáért
A banki szabályzatok és compliance előírások betartása
Felelős a rábízott alkalmi feladatainak hiánytalan, határidőben történő ellátásáért
 Operatív, műszaki vagy adminisztratív feladatokat képes ellátni
Önállóan nyújt szakmai támogatást egy nagyobb szervezeti egység számára
Problémamegoldó, fogékony, önálló
Szakmai útmutatást ad át kevésbé tapasztalt kollegáknak

Követelmények

Szakmai középfokú végzettség és 4-5 éves munkatapasztalat szükséges / felsőfokú végzettség és 0,5 – 1 éves tapasztalat
Nyelvtudás előny
Magas szintű Access, SQL, VBA ismeretek
PL/SQL tapasztalat

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Behajtási back office munkatárs

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, Behajtási back office munkatárs bővíteni csapatát 2024 év végéig!

Feladatok
A behajtás kezelésébe tartozó lakossági (elsődlegesen Áruhitel, Privát kölcsön, Jelzáloghitel, Hitelkártya, Folyószámlahitel, Fizetési számla, Mikro hitelek és pénzforgalmi számla) termékekhez kötődő behajtási munkával kapcsolatos támogató (support) feladatok ellátása, korai és késői behajtási szakaszban. 
 

Ügyfélkezelés, ügyfél tájékoztatása a kintlévőség részleteiről (összeg, hátralékosság, számla státusza, fizetési könnyítés, jogi következmények stb.).
Az ügyfelekkel fizetési megállapodás kötése a mindenkor hatályos behajtási utasításnak megfelelő részletességgel,
Megállapodások rögzítése, adminisztratív feladatok ellátása a banki rendszerekben
Lakossági hitelek nyilvántartása KHR-ben (Áruhitel, Privátkölcsön, Hitelkártya, Folyószámlahitel, Jelzáloghitel esetében)
Automatikus és manuális tartozás beszedési folyamatok működtetése
Elhunyt ügyfelek számláinak kezelése
SKIP (Elérhetetlen, eltűnt) ill. Fraud (csalásgyanús) számlák átvizsgálása, duplikált számlák szétválasztása
Jövedelem letiltó levélállomány kiküldése a munkáltatók felé
Megfelelés a bank által meghatározott minőségi, mennyiségi és időbeli elvárásoknak.
Visszajött KHR levelek, kivonatok, ügyféllevelek, jövedelem letiltó levelek, tájékoztató levelek vizsgálata, kezelése, a megfelelő rendszerekben történő rögzítése
Saját statisztikák / csoporteredmények nyomon követése
Megfelelés a bank által meghatározott minőségi, mennyiségi és időbeli elvárásoknak.
Szakmai ismeretek folyamatos naprakészen tartása
Önálló folyamatfejlesztési javaslatok tétele
Panaszok/ügyfélkérések behajtási oldalról teljeskörű kivizsgálása

Követelmények

Középfokú végzettség 
Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
Döntési képesség, jó problémamegoldó készség, határozott fellépés 
Gyorsaság, pontosság, precizitás 
Kiváló ügyfélkezelés, ügyfélközpontúság 
Kimagasló kommunikációs készség 
Kiváló érdekérvényesítési készség, konfliktuskezelési képesség 
Együttműködési készség csoportban, csapatjátékosság 
Monotónia tűrés 
Folyamatszemlélet 
Angol nyelvismeret előnyt jelent 

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Product Owner

Partnerünkről:

Mikoromobilitás infrastruktúra szolgáltató cég innovatív kerékpár- és rollerdokkolók állomásokat gyárt és üzemeltet valamint B+R létesítményeket illetve utcabútorokat tervez és épít. 2022 májusában helyezte üzembe Budapest első innovatív kerékpárdokk állomását. A Startup a világon az elsők között fejlesztett privát micromobilitási járműveknek szánt parkolási és töltési softwaret, formatervezési mintaoltalommal védett P2 termék pedig továbbra is egyedülálló a piacon.

Feladatok:

IT rendszer felülvizsgálata, véleményezés, közép- és hosszútávú kreatív fejlesztési javaslatok megfogalmazása,
App-on belüli B2C árazás és üzleti modell felülvizsgálata, véleményezése, fejlesztése, KPI alapú működés bevzetése,
Üzleti igényekből értékteremtő funkciók alkotása, konkrét fejlesztői feladatok delegálása, logikai folyamatok tervezése,
Legújabb technológiák ismerete, az IT rendszer naprakészen tartása, külföldi skálázódást is figyelembe vevő felépítése,
Zökkenőmentes felhasználói élmény létrehozása, a back-és frontend külsős fejlesztőcsapatok napi szintű irányítása,
Hazai és külföldi potenciális és meglévő ügyfelek IT jellegű kérdéseinek megválaszolása, support feladatok ellátása.

Elvárások:

Igényes, pontos kommunikáció magyarul és angolul, kreatívitás, elszántság, menedzsment szemlélet,
IT szakterületen szerzett felsőfokú diploma, esetleg vegyes (menedzsment+IT) képzés, programnyelvek ismerete,
Múltbéli számszerűsíthető sikerek, App fejlesztési és üzemeltetési területen szerzett min. 3 éves tapasztalat,
Felelősségteljes, hatékony és eredményorientált munkavégzés többnyire önállóan, a vakvágányokat időben felismerve,
Az iparág (micromobility/smart city IT Service) ismerete, tanulásra, önképzésre való nyitottság

Előny:

CRM szoftver (HubSpot vagy MiniCRM vagy hasonló) használata

Munkavégzés helye: Budapest
 
 



Megtekintés