Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Folyamatfejlesztési Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, Folyamatfejlesztési koordinátorral bővíteni csapatát 2024 év végéig!

Feladatok

Access alapú megoldások tervezése és fejlesztése
Üzleti és működési folyamatok felmérése
Access megoldások karbantartása és hibajavítás
Dokumentációs rend betartása és azok naprakészen tartása
Cég működésének, üzletpolitikájának, stratégiájának és céljainak ismerete, azok támogatása
Felelős a rábízott szakmai feladatainak hiánytalan, határidőben történő ellátásáért
A banki szabályzatok és compliance előírások betartása
Felelős a rábízott alkalmi feladatainak hiánytalan, határidőben történő ellátásáért
 Operatív, műszaki vagy adminisztratív feladatokat képes ellátni
Önállóan nyújt szakmai támogatást egy nagyobb szervezeti egység számára
Problémamegoldó, fogékony, önálló
Szakmai útmutatást ad át kevésbé tapasztalt kollegáknak

Követelmények

Szakmai középfokú végzettség és 4-5 éves munkatapasztalat szükséges / felsőfokú végzettség és 0,5 – 1 éves tapasztalat
Nyelvtudás előny
Magas szintű Access, SQL, VBA ismeretek
PL/SQL tapasztalat

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Behajtási back office munkatárs

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, Behajtási back office munkatárs bővíteni csapatát 2024 év végéig!

Feladatok
A behajtás kezelésébe tartozó lakossági (elsődlegesen Áruhitel, Privát kölcsön, Jelzáloghitel, Hitelkártya, Folyószámlahitel, Fizetési számla, Mikro hitelek és pénzforgalmi számla) termékekhez kötődő behajtási munkával kapcsolatos támogató (support) feladatok ellátása, korai és késői behajtási szakaszban. 
 

Ügyfélkezelés, ügyfél tájékoztatása a kintlévőség részleteiről (összeg, hátralékosság, számla státusza, fizetési könnyítés, jogi következmények stb.).
Az ügyfelekkel fizetési megállapodás kötése a mindenkor hatályos behajtási utasításnak megfelelő részletességgel,
Megállapodások rögzítése, adminisztratív feladatok ellátása a banki rendszerekben
Lakossági hitelek nyilvántartása KHR-ben (Áruhitel, Privátkölcsön, Hitelkártya, Folyószámlahitel, Jelzáloghitel esetében)
Automatikus és manuális tartozás beszedési folyamatok működtetése
Elhunyt ügyfelek számláinak kezelése
SKIP (Elérhetetlen, eltűnt) ill. Fraud (csalásgyanús) számlák átvizsgálása, duplikált számlák szétválasztása
Jövedelem letiltó levélállomány kiküldése a munkáltatók felé
Megfelelés a bank által meghatározott minőségi, mennyiségi és időbeli elvárásoknak.
Visszajött KHR levelek, kivonatok, ügyféllevelek, jövedelem letiltó levelek, tájékoztató levelek vizsgálata, kezelése, a megfelelő rendszerekben történő rögzítése
Saját statisztikák / csoporteredmények nyomon követése
Megfelelés a bank által meghatározott minőségi, mennyiségi és időbeli elvárásoknak.
Szakmai ismeretek folyamatos naprakészen tartása
Önálló folyamatfejlesztési javaslatok tétele
Panaszok/ügyfélkérések behajtási oldalról teljeskörű kivizsgálása

Követelmények

Középfokú végzettség 
Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
Döntési képesség, jó problémamegoldó készség, határozott fellépés 
Gyorsaság, pontosság, precizitás 
Kiváló ügyfélkezelés, ügyfélközpontúság 
Kimagasló kommunikációs készség 
Kiváló érdekérvényesítési készség, konfliktuskezelési képesség 
Együttműködési készség csoportban, csapatjátékosság 
Monotónia tűrés 
Folyamatszemlélet 
Angol nyelvismeret előnyt jelent 

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Főkönyvelő

Kedves Főkönyvelő!

A Manpower edelényi Partneréhez keresi főkönyvelő kollégáját.

Partnerünk egy hollandiai csoport tagja. Ipari hőcserélőket épít, amelyeket a folyadékként, kriogén hőmérsékleten tárolt cseppfolyósított gázok visszagázosítására használnak. 

Munkaköri leírás:

Pénzügyi adminisztratív asszisztensként széles körben alkalmazható és felelős a pénzügyi adminisztráció, valamint a szerződés- és személyzeti adminisztráció különböző részeiért. Szorosan együttműködik majd a kontrollerrel, valamint az üzemeltetési és pénzügyi vezetővel.
A változatos, sokféle feladatot tartalmazó munka nem jelent problémát számodra. Élvezed, hogy sokféle feladatot vállalsz, és ezt magad felé húzod. Adminisztratív szempontból erős vagy, és könnyen tudsz váltani a különböző tevékenységek között. Az önálló munkavégzés nem jelent számodra problémát, és élvezed, hogy egy kis csapatban több feladatért vagy felelős.

Milyen feladatai vannak?
 

A munka hangsúlya a pénzügyi adminisztráció teljes körű irányításán, valamint némi HR munkán van.

A következő feladatokért leszel felelős:

Fizetendő számlák adminisztrációja: beleértve a beszerzési számlák rögzítését, az elsődleges szállítói adatok ellenőrzését és a heti kifizetési ajánlási lista elkészítését.

 

Adósok adminisztrációja: beleértve az értékesítési számlák létrehozását, az ügyfelek nyilvántartását és az elsődleges adatok ellenőrzését.

 

HR-támogatási feladatok: beleértve a munkaidő-nyilvántartások feldolgozását és felülvizsgálatát, a külső bérszámfejtő irodával való kommunikációt, valamint a beteg- és behajtási értesítések feldolgozását.

 

Kapcsolattartó pontként való fellépés; mind belsőleg a pénzügyi osztállyal, mind külsőleg a bérszámfejtő irodával, valamint a könyvvizsgáló könyvelővel.

 

Vezetői támogató munka; a vezérigazgatónak való jelentéstétel: a P&L havi jelentése, a személyzet munkaóráinak termelékenysége, a projektek bruttó árrés kimutatásai, az egyéb működési költségek havi ingadozása, Pénzforgalmi előrejelzés készítése. A tárgyi eszközök, befektetett eszközök nyilvántartásának vezetése

 

Elvárás:

Mérlegképes könyvelő végzettség
Kommunikációképes angol nyelvtudás

Kompenzációs csomag:

Szenioritás alapú bér
Karácsonyi bónusz
Munkába járás támogatás
Balesetbiztosítás

Lokáció:

Edelény



Megtekintés