Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Kereskedelmi és pénzügyi asszisztens

Kereskedelmi és pénzügyi asszisztens

Partnerünk keresi új kollégáját kereskedelmi és pénzügyi asszisztensi pozícióba.
Ha van 2-3 év tapasztalatod ezen a területen és az angol nyelvet is közép szinten beszéled jelentkezz hozzánk!

Munkavégzés helye: Bp, 11. Kerület

Kereskedelmi feladatok:

Árajánlatok készítése
Rendelések rögzítése, gyártásindítás
Kapcsolattartás külföldi beszállítókkal
Reklamációkezelés
Szerszám felújítások, élezések kezelése
Bejövő csomagok kezelése, fuvarszervezés

Pénzügyi feladatok:

Bejövő áru számlák könyvelése
Dokumentumok lefűzése

Elvárások:

Jó problémamegoldóképesség, önálló munkavégzés
Jó kommunikációs képesség
Excel magabiztos használata
Legalább alapszintű angolnyelv tudás

Előny:  

SAP tapasztalat

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Heti 2 nap Home Office

 

Key Account Manager

Partnerünkről:
Partnerünk egy hazai papír-írószer vállalat, amely ma már számos budapesti és vidéki, valamint szlovákiai szaküzlettel rendelkezik. Most keresik új Key Account Manager kollégájukat csapatukba.

Feladatok:

Újonnan bevezetett márka/ termékcsoport gondozása és képviselete
Kapcsolatok kialakítása és fenntartása meglévő ügyfelekkel/partnerekkel és viszonteladókkal
A meglévő mellett további értékesítési, üzleti lehetőségek feltárása, az értékesítési célok megvalósítása
Üzleti tárgyalások vezetése
Kereskedelmi kapcsolatrendszer kezelése, partner boltok látogatása Budapest és vonzáskörzetében
A brand fejlesztése, attraktív megjelenítése a partnereknél
Dokumentációk és riportok készítése
Ügyfélelégedettség biztosítása, utógondozás, ügyfélkapcsolatok erősítése
Piaci tevékenységek elemzése és a márka teljesítményének folyamatos nyomon követése
Együttműködés a beszerzéssel és az ügyvezetéssel a termékportfólió fejlesztése érdekében

Elvárások:

Minimum középfokú végzettség
Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Kezdeményező szemléletű ügyfélkezelés
Dinamikus, vevőorientált fellépés
Ambiciózus, határozott személyiség
B kategóriás jogosítvány
Angol társalgási szint

Előnyök:

Papír írószer, irodaszer ismeretek
Visual merchandiser tapasztalat

Amit kínálunk:

Elérhető bónusz
Cafeteria
Céges autó

Sales Support Specialist

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítési Támogató Szakember pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Ügyfélkapcsolatok ápolásában, szerződés megújításokban, módosításokban való közreműködés;
Egyszerűbb megrendelői szerződések megkötésének lebonyolítása
A folyamatban lévő ajánlatok és szerződések naprakész követése, rövid határidővel történő lezárása,
Értékesítési adatbázisok folyamatos frissítése, kezelése,
Vállalati ügyfélkezelő-rendszer kezelése
Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
Áremelések adminisztratív lebonyolításában történő aktív részvétel
Egyszerűbb értékesítési kimutatások elkészítése, kezelése

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
1-2 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel, Word, Levelező-rendszerek és Internet magabiztos használata)
Vállalati ügyfélkezelő-rendszerek (CRM) használatában szerzett gyakorlat 
Nyitottság a műszaki dolgok irányában
Értékesítői attitüd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség és éves bónusz lehetőség
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

 

Administrative Assistant

Asszisztens francia nyelvtudással

A leendő kolléga feladata, hogy a belső és külső forrásokból származó információk koordinálásával, szoros együttműködéssel segítse a Vezetőket az időgazdálkodásuk optimalizálásában.
 
Fő feladatok:

Naptár meghívások kezelése (konfliktusok megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása)
Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső)
Utazási ügyintézés
Nemzetközi kiküldetések szervezése
Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése
Utánkövetés, iktatás a belső rendszerek használatával (elektronikus/papíralapú nyilvántartások vezetése, információk rendszerezése)
A bejövő és kimenő levelezés kezelése és rangsorolása, Outlook e-mailek, levelek fogadása és szűrése
Csomagok kezelése külföld/belföldre

 

Szükséges kompetenciák:
 

Legalább kétéves korábbi tapasztalat felsővezető vagy csapat támogatásában nemzetközi környezetben
Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség francia és angol nyelven
Kiváló szervezési és időgazdálkodási készség
Képesség összetett, időbeosztásos napirendek kezelésére
Megbízható ítélőképesség, prioritások felállításának és döntések meghozatalának képessége.
Részletekre való odafigyelés
Szervezési készség
Előny az alapdiploma

 

Amit adunk:

Versenyképes fizetés
Teljes otthoni munkavégzés

Executive Asszisztens

Partnercégünk:
Partnerünk egy piacvezető vállalat a biztosítási szegmensben.
A munkakör célja Támogatja a vezérigazgatót különböző üzleti és szervezeti ügyekben. Feladatai közé tartozik az igazgatósági szintű döntések támogatása és folyamatos fejlesztése. Irányítja az üzleti tervek kidolgozását, együttműködik a vállalat stratégiai és politikai fejlesztésében. A különböző osztályok közötti kapcsolat fenntartása és az együttműködés hatékony koordinálása is a feladatai közé tartozik.
Feladatok
• Vezetői támogatás nyújtása a vezérigazgatónak a vállalat napi tevékenységeiben, annak érdekében, hogy segítse a hatékony irányítást és vezetést.
• Az igazgatóság rendszeres üléseinek támogatása, magában foglalva az ülés napirendjének összeállítását, jegyzőkönyv és határozati lista elkészítését.
• Részvétel a stratégia kidolgozásában és a Boardal kapcsolatos szabályzatok támogatása az MTvel összhangban.
• Felelősség a vezérigazgató által kért vezetői jelentések és prezentációk elkészítéséért.
• Együttműködés az ügyvezető asszisztenssel a vezérigazgatói iroda zökkenőmentes és hatékony működésének biztosítása érdekében, beleértve a vezérigazgató elsődleges kapcsolattartó pontjaként való funkcionálást és a más üzleti egységekkel való kapcsolattartást.
• Stratégiai tervezés támogatása, ideértve a társterületek stratégiáinak összehangolását és az osztályvezetőknek nyújtott segítséget az operatív tervek kidolgozásában és nyomon követésében, a vállalati célkitűzések és a megvalósítás összhangjának biztosítása érdekében.
Elvárások
• Iskolai végzettség: Egyetem/ Főiskola
• Specializáció: Közgazdaságtan
• Nyelvtudás: Angol
• Nyelvtudás szintje: középfok/ felsőfok
• Munkatapasztalat: 1-2 év hasonló pozícióban
Amit kínálnak
• Cafeteria támogatás
• Hybrid munkavégzés
• Bónusz lehetőségek
• Balesete biztosítás
• Támogató közeg

Értékesítő

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítő pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Kiemelkedő bér, bónuszok, céges autó, folyamatos szakmai  fejlődési lehetőség és támogató csapat vár, a munka és a magánélet egyensúlyával. Ha hunter értékesítő típus vagy, jelentkezz!

Feladatok:

Klasszikus, általános értékesítési feladatok ellátása
Új üzleti lehetőségek, ügyfelek felkutatása, megszerzése és rendszeres látogatása
Karbantartási és egyéb szerviz-szolgáltatások értékesítése
Ajánlatok, szerződések kezelése
Ügyféladatbázis frissítése, adminisztráció
Berendezések karbantartásra történő átadásának előkészítése és nyomon követése
Meglévő  ügyfélkapcsolatok ápolása
Meglévő karbantartási szerződések meghosszabbítása, módosítása

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
2-3 év szolgáltatás értékesítésében szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
B kategóriás jogosítvány
Értékesítői attitűd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Előnyök:
Épületüzemeltetéshez kapcsolódó területen (építőipar) szerzett értékesítési tapasztalat

Amit kínálunk:

Tapasztalathoz mért, bejelentett, kiemelkedő alapbér
Cafeteria
Medicover szolgáltatási csomag
Céges telefon, laptop
Céges autó
Havi bónusz
Éves bónusz
Tréningek, tanfolyamok
Betanítás, támogatás
Jó munkahelyi légkör
Munka- magánélet egyensúlya

Business Support for Services Deals

In your role as a Business Support Specialist, you will be responsible for the execution of the end-to-end deal operational process. This is a central team acting as a deal support center for Services in the region. The Customer Business Support Team assist, and process deals within the CRM/Harmony system. Supported by your team members, you will guide deals through the quote-to-booking process. The team is expected to contribute to revenue growth and profitability by processing sales opportunities for both existing and net new customers and achieve order targets. The teams support Services Deals like Professional Services and Premium Engagement.
RESPONSIBILITIES

Responsible for execution of the end-to-end deal operational process / quote-to-cash process
Processing customer requests for deal offerings and completing the required inputs (Harmony/CRM Opportunities, Quotations).
Partnering with different roles like Services Account Executives, Delivery Partner, Commercial Finance, Centralized Deal Support (CDS) & Order-to-Invoice (O2I) Teams to support the sales process and facilitate deal closure.
Contract creation with automated tools and support the approval process for these.

REQUIREMENTS

Bachelor’s degree (preferred)
2-5 years of experience working in a Sales Operations or Deal Support capacity which can include legal, commercial or contracting background
A strong background in sales processes, quote-to-cash process & deal execution preferred
Experience in a fast-paced environment, ability to multitask, prioritize and solve problems
Extremely detailed-oriented, organized, and great communication skills (both oral and written)
Working experience within a cross country working environment (preferred)
Experience with MS Office (esp. Excel or Word)
Experience with Sales Tools like DocuSign, CPQ/CRM 
Flexibility to work varied business hours to ensure full Business Support coverage, especially at quarter and year-end

English language skills mandatory. Other European languages are beneficial, German language skills preferred.
 

Területi értékesítési képviselő

Partnerünk:

Partnerünk több, mint 10 éve közreműködik az egészséges takarmány biztosításában. A minőségi állati takarmányokon kívül biztosítják a termékek kiszállítását, valamint szakmai tanácsaik, szolgáltatásaik és innovációik pozitívan járulnak hozzá partnereik tevékenységéhez. Most csapatukba keresik új területi értékesítési képviselőjüket.

Rugalmas munkavégzési hely:

Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye, Heves megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye

Feladatok

Új ügyfelek megszerzése. Az aktív ügyfelekkel a partnerkapcsolat ápolása és bővítése.
Árajánlatok kidolgozása. Árjegyzéki árváltozás továbbítása határidőn belül.
Cégünk, tevékenységünk, termékeink, új termékeink, megoldásaink stb. bemutatása a partnereknél.
Takarmányozási szaktanácsadás. Takarmányadagok számítása és optimalizálása.
Termékeink betárolásával és tartósításával és raktározásával kapcsolatos szaktanácsadás, személyes aktív segítségnyújtás.
Kiállítások, konferenciák és szakmai szemináriumokon való aktív részvétel és szerevezésben való segítségnyújtás
Kintlévőségek kezelése, fizetési ütemezési javaslatok kidolgozása
Piackutatás
Napi és heti munkaterv kidolgozása, jelentése és betartásabács
Szorosan közreműködni a logisztikai részleggel, eladó kollégákkal és felettesekkel

 

Elvárások:

Minimum 1-3 év értékesítői képviselői tapasztalat hasonló területen
Főiskolai/ egyetemi végzettség, agrármérnöki, elsősorban állattenyésztési szakon
Jó kommunikációs és tárgyalóképesség
Ügyfélorientált, határozott fellépés
Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség
B kategóriás jogosítvány

 

Előnyt jelent:

Állattenyésztési szakmai tapasztalat.

 

Amit kínálunk

Változatos, kihívásokkal teli munkakör
Szakmai fejődési lehetőség
Dinamikus csapat, családias légkör
Versenyképes fizetés, Cafetéria, Céges autó, negyedéves -és éves bónuszok

Értékesítési Képviselő (NYUGAT-MAGYARORSZÁG)

ÉRTÉKESÍTÉSI KÉPVISELŐ
Nyugat-Magyarország

Partnerünk:
Partnerünk vezető prémium szeszes italokat gyártó cége, amely a világ kedvenc italmárkáit szolgálja fel több mint 160 országban. Most keresik új képviselőjüket Győr-Moson-Sopron (Győr), Veszprém (Veszprém, Várpalota) megyéből (a Balaton északi része).
Ha érdekel az értékesítés világa, és szeretnél egy fiatalos-lendületes csapat tagja lenni várjuk jelentkezésed.
Feladatok:

A meglévő partnerbázis folyamatos növelése
Az üzleti lehetőségek felkutatása a HoReCa szektorban
Partnerre szabott, egyedi ajánlatok kidolgozása, ajánlat készítés, ajánlatok nyomon követése
Partnerkör önálló kezelése, vevői igények nyomon követése
Céges márka forgalmának a növelése a partnereknél
Marketing aktivitások szervezése a fentiek elérése érdekében
Edukációs és kóstoltató programok szervezése
Precíz adminisztráció

Elvárások:

Középfokú végzettség
Vendéglátásban és/vagy értékesítésben szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány
Kiváló kommunikációs készség, lendületes karakter

Amit kínálunk:

Havi és éves bónuszok
Céges gépjármű (korlátlan használatra)
Telefon, Laptop, Tablet
Folyamatos fejlődési lehetőségek, tréningek
Élet-, baleset-, és egészség biztosítás
Dolgozói kedvezmények

Hygene Product Manager

Kedves Hygene Product Manager!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Hygene Product Manager kollégáját.

Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok

Folyamatos kapcsolattartás az anyacéggel és a higéniai üzletág vezetőivel Csehországban (angol üzleti nyelven)
Részt vesz a külföldi oktatásokon
Árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása, project management
A cégcsoport higéniai termékeinek ismerete, oktatása a területi képviselők részére
Prezentációkat készít és előad
Közös látogatások a területi képviselőkkel, egyéni látogatások a meglévő ügyfeleknél
Új ügyfelek akvirálása
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi riportok, beszámolók készítése,
A társosztályokkal folyamatos kapcsolattartás
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Higiénia területen szerzett értékesítési tapasztalat (min. 3 év)
Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
Felsőfokú végzettség
Jó kommunikációs és prezentációs készség.
Sales attitűd
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Központi hely Budapest, munkavégzés helye országos

Területi képviselő

Kedves Területi képviselő!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Területi képviselő kollégáját.
Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok:

Az értékesítési stratégia kidolgozásában és az éves business plan elkészítésében aktív részvétel
Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel, árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása,
project management
Prezentációkat készít és előad
Új nagy cégek felkutatása, ügyfélszerzés (100 főnél több fizikai dolgozót foglalkoztatón cégek)
Közbeszerzéseken való aktív és önálló részvétel
Az éves árbevétel és OP növelése
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi reeportok, beszámolók készítése, analizálja a teljes értékesítési csapat eredményét
Heti jelentést ad le tevékenységéről a cégvezető részére
Új területi képviselő esetén, annak betanítása, közös vevőlátogatások
A társosztályokkal folyamatos kapcsolatot tart, tájékoztat.
Az értékesítési kollégákkal közösen részt vesz a termékfejlesztésben
Vevői szerződések készítése, ellenőrzése (jogi segítséggel)
Vevői kondíciók folyamatos ellenőrzése, azok optimalizálása (fizetési határidők, szállítási határidők, átadási árak)
Konszignációs raktárak negyedéves leltárának felügyelete, összesítése és leadása a logisztikai vezetőnek
Aktív részvétel a kiállításokon, céges rendezvényeken,
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Ipari területen széleskörű ismeretség, kapcsolatrendszer
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Előny:

Munkavédelmi területen szerzett tapasztalat (Értékesítés)

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Budapest/ Nyugat- Magyarország

 

Export-import vámügyintéző

Partnerünkről:
Van már tapasztalatod vámügyintézésben?
Ha szeretnél  olyan céghez csatlakozni, ahol  családias hangulatban telnek a mindennapok, itt nyugodt munkád lehet  támogató és befogadó könyezetben, jelentkezz!
Parnerünk 25 éve élen jár a folyadékok és gázok elosztására és szabályozására szolgáló, legkorszerűbb integrált csőhálózati rendszerek fejlesztésében, így egy hosszútávon sikeres cég tagja lehetsz.

Feladatok:

Export és import ügyintézés: szállítások megszervezése, kapcsolattartás a különböző szállítmányozó cégekkel, kamionok megrendelése, kiscsomag szállítások szervezése
Beérkező vevői rendelések ellenőrzése és rögzítése a vállalat irányírási rendszerben, rendelés visszaigazolások küldése
Kapcsolattartás a vevőkkel a várható szállításokkal kapcsolatban
Az export és import szállítások előírt vám dokumentumainak kezelése
Környezet védelmi díj (KVD) nyilvántartás vezetése importra és vám árura
Reexport és vám visszaigénylés ügyintézése
Auditok és ellenőrzések során dokumentumok kezelése
Nyilvántartások kezelése, és adminisztratív jellegű feladatok elvégzése (pl. EKAER)

Elvárások:

Vámügyintéző képesítés
Vámügyintézés területén szerzett 3 év tapasztalat
Angol középfokú nyelvtudás (szóban és írásban)
MS Excel magabiztos használata
Önálló, precíz munkavégzés
Jó problémamegoldó képesség
Kreativitás, határozottság
Jó kommunikációs és együttműködési készség

Amit kínálunk:

Hosszútávú munkalehetőség
Versenyképes fizetés
Cafeteria
Éves bónusz
Bejárási támogatás
Képzések
Családias hangulat
Befogadó, támogató szakmai környezet
Fejlődési lehetőség
Lendületes, fiatalos csapat
Elérhető, nyitott, közvetlen vezetői csapat
Ingyen kávé
Céges rendezvények, csapatépítők

 



Megtekintés