Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Maintenance Engineer

Responsibilities

Support the operation of overall facilities maintenance
Understanding of the overall automobile manufacturing process, solving the occurring problems
Field improvement operation, TPS, TPM
Handling facilities (specification consultation, ordering, installation, stabilization)

Requirements

Electrical Engineering, Mechanical Engineering, Industrial Engineering Major
Minimum 3-5 years of relevant experience
Experience in manufacturing automotive, industrial or home appliance motors preferred
English and Hungarian proficiency

What we offer

Opportunity to work in a newly built, modern plant
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Company info
Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.
Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

Műszaki menedzser

Partnerünkről:
Partnercégünk nemzetközi nagyvállalatok számára gyárt és értékesít arculati elemeket, reklám berendezéseket. Hozzájuk keresünk német vagy angol nyelvtudással rendekező kollégákat Műszaki menedzser pozícióban.
Feladatok:

Összefogod a 4 fős tervezői csapatunkat. Koordinálod munkájukat, ellátod a szükséges műszaki információval, ami nálad gyűlt össze.
Te leszel a kapcsolat a cégcsoport (magyar, angol, német, francia, lengyel, spanyol) projektmenedzserei és a magyar gyártás között: a felmerülő technikai kérdéseket megválaszolod a rendelkezésedre álló rajzok és információk alapján. Szükség szerint konzultálsz a konstrukciós tervezőkkel illetve gyártási csoportvezetőkkel.
Központi szerepet töltesz be a tervezés és a gyártás között is: a gyártás során felmerülő kérdések, problémák esetén segítesz a műszaki rajzokban eligazodni, kiegészítő műszaki iránymutatást, segítséget adsz, amely fontos lehet az implementálás során.
Általános műszaki támogatást adsz a hozzád forduló kollégáknak
Aktívan használod az ERP / Intranet rendszereket

Elvárások:

Releváns végzettséggel rendelkezel mérnöki területen
Folyékonyan beszélsz németül vagy angolul
Kényelmesen bánsz a műszaki dokumentációval és eszközökkel
Jól kommunikálsz másokkal, jól tudsz csapatban dolgozni

Előnyök:

Gépészmérnöki diploma
Német nyelvtudás
SolidWorks és Autocad szoftverek ismerete
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

100%-ban bejelentett versenyképes fix jövedelem
Jó munkakörülmények és jó munkahelyi légkör (lapos hierarchiák, baráti kapcsolatok)
Nemzetközi hátterű munkahely
Folyamatos kihívások, kreatív munka az egyedi terméknek köszönhetően
Jó megközelíthetőség (metró és villamosmegálló a közelben)

Lokáció:

Budapest

Electric Vehicle Technical Consultant with Dutch

Partnerünkről:
Partnercégünk az autóipar üzleti megoldásainak vezető globális szolgáltatója. Hozzájuk keresünk német vagy holland nyelvtudással rendekező kollégákat Elektromos járművek műszaki tanácsadója pozícióban.
Feladatok:

Információkat, műszaki tanácsokat és megoldásokat nyújtása
Garanciális igények értékelése az intelligens kiskereskedők számára, elsősorban a kiskereskedő helyi nyelvén működő jegyrendszer segítségével
A kiskereskedők megkereséseinek kezelése az ügyek felelősségvállalásán keresztül a végső megoldásig vagy eszkalációig a meghatározott átfutási időn belül
Kapcsolattartás a kiskereskedők személyzetével minden szinten, valamint az egyértelmű és helyes kommunikáció biztosítása.
Kérések elemzése, kiváltó okok azonosítása
A kiskereskedők elektronikus úton benyújtott jótállási igényeinek és előengedélyezéseinek értékelése, kezelése és nyomon követése
Kapcsolattartás a smart IT-vel a rendszerproblémák megoldása érdekében az eszkalációs folyamatnak megfelelően

Elvárások:

Releváns végzettséggel rendelkezel autóipari, mérnöki vagy elektromos területen
Folyékonyan beszélsz hollandul és közép szinten beszélsz angolul (bármely további nyelv előny)
Kényelmesen bánsz a műszaki dokumentációval és eszközökkel
Erős oknyomozó és elemző készséggel rendelkezel

Előnyök:

Nagy előnyt jelent, ha rendelkezel tapasztalattal az elektromos járműplatformok, a hibrid technológia, az értékesítés utáni értékesítés, a garanciamenedzsment, az IT vagy a folyamatmenedzsment területén

Amit kínálunk:

Budapesten található modern iroda
Professzionális, de nyugodt munkakörnyezet, egy barátságos és sokszínű csapat részeként
Heti 3-4 nap Home Office munkavégzési lehetőség

Lokáció:

Budapest

Electric Vehicle Technical Consultant with German

Partnerünkről:
Partnercégünk az autóipar üzleti megoldásainak vezető globális szolgáltatója. Hozzájuk keresünk német vagy holland nyelvtudással rendekező kollégákat Elektromos járművek műszaki tanácsadója pozícióban.
Feladatok:

Információkat, műszaki tanácsokat és megoldásokat nyújtása
Garanciális igények értékelése az intelligens kiskereskedők számára, elsősorban a kiskereskedő helyi nyelvén működő jegyrendszer segítségével
A kiskereskedők megkereséseinek kezelése az ügyek felelősségvállalásán keresztül a végső megoldásig vagy eszkalációig a meghatározott átfutási időn belül
Kapcsolattartás a kiskereskedők személyzetével minden szinten, valamint az egyértelmű és helyes kommunikáció biztosítása.
Kérések elemzése, kiváltó okok azonosítása
A kiskereskedők elektronikus úton benyújtott jótállási igényeinek és előengedélyezéseinek értékelése, kezelése és nyomon követése
Kapcsolattartás a smart IT-vel a rendszerproblémák megoldása érdekében az eszkalációs folyamatnak megfelelően

Elvárások:

Releváns végzettséggel rendelkezel autóipari, mérnöki vagy elektromos területen
Folyékonyan beszélsz németül és közép szinten beszélsz angolul (bármely további nyelv előny)
Kényelmesen bánsz a műszaki dokumentációval és eszközökkel
Erős oknyomozó és elemző készséggel rendelkezel

Előnyök:

Nagy előnyt jelent, ha rendelkezel tapasztalattal az elektromos járműplatformok, a hibrid technológia, az értékesítés utáni értékesítés, a garanciamenedzsment, az IT vagy a folyamatmenedzsment területén

Amit kínálunk:

Budapesten található modern iroda
Professzionális, de nyugodt munkakörnyezet, egy barátságos és sokszínű csapat részeként
Heti 3-4 nap Home Office munkavégzési lehetőség

Lokáció:

Budapest

Key Account Manager

Partnerünkről:
Partnerünk egy hazai papír-írószer vállalat, amely ma már számos budapesti és vidéki, valamint szlovákiai szaküzlettel rendelkezik. Most keresik új Key Account Manager kollégájukat csapatukba.

Feladatok:

Újonnan bevezetett márka/ termékcsoport gondozása és képviselete
Kapcsolatok kialakítása és fenntartása meglévő ügyfelekkel/partnerekkel és viszonteladókkal
A meglévő mellett további értékesítési, üzleti lehetőségek feltárása, az értékesítési célok megvalósítása
Üzleti tárgyalások vezetése
Kereskedelmi kapcsolatrendszer kezelése, partner boltok látogatása Budapest és vonzáskörzetében
A brand fejlesztése, attraktív megjelenítése a partnereknél
Dokumentációk és riportok készítése
Ügyfélelégedettség biztosítása, utógondozás, ügyfélkapcsolatok erősítése
Piaci tevékenységek elemzése és a márka teljesítményének folyamatos nyomon követése
Együttműködés a beszerzéssel és az ügyvezetéssel a termékportfólió fejlesztése érdekében

Elvárások:

Minimum középfokú végzettség
Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Kezdeményező szemléletű ügyfélkezelés
Dinamikus, vevőorientált fellépés
Ambiciózus, határozott személyiség
B kategóriás jogosítvány
Angol társalgási szint

Előnyök:

Papír írószer, irodaszer ismeretek
Visual merchandiser tapasztalat

Amit kínálunk:

Elérhető bónusz
Cafeteria
Céges autó

Sales Support Specialist

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítési Támogató Szakember pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Ügyfélkapcsolatok ápolásában, szerződés megújításokban, módosításokban való közreműködés;
Egyszerűbb megrendelői szerződések megkötésének lebonyolítása
A folyamatban lévő ajánlatok és szerződések naprakész követése, rövid határidővel történő lezárása,
Értékesítési adatbázisok folyamatos frissítése, kezelése,
Vállalati ügyfélkezelő-rendszer kezelése
Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
Áremelések adminisztratív lebonyolításában történő aktív részvétel
Egyszerűbb értékesítési kimutatások elkészítése, kezelése

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
1-2 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel, Word, Levelező-rendszerek és Internet magabiztos használata)
Vállalati ügyfélkezelő-rendszerek (CRM) használatában szerzett gyakorlat 
Nyitottság a műszaki dolgok irányában
Értékesítői attitüd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség és éves bónusz lehetőség
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

 

Értékesítő

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítő pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Kiemelkedő bér, bónuszok, céges autó, folyamatos szakmai  fejlődési lehetőség és támogató csapat vár, a munka és a magánélet egyensúlyával. Ha hunter értékesítő típus vagy, jelentkezz!

Feladatok:

Klasszikus, általános értékesítési feladatok ellátása
Új üzleti lehetőségek, ügyfelek felkutatása, megszerzése és rendszeres látogatása
Karbantartási és egyéb szerviz-szolgáltatások értékesítése
Ajánlatok, szerződések kezelése
Ügyféladatbázis frissítése, adminisztráció
Berendezések karbantartásra történő átadásának előkészítése és nyomon követése
Meglévő  ügyfélkapcsolatok ápolása
Meglévő karbantartási szerződések meghosszabbítása, módosítása

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
2-3 év szolgáltatás értékesítésében szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
B kategóriás jogosítvány
Értékesítői attitűd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Előnyök:
Épületüzemeltetéshez kapcsolódó területen (építőipar) szerzett értékesítési tapasztalat

Amit kínálunk:

Tapasztalathoz mért, bejelentett, kiemelkedő alapbér
Cafeteria
Medicover szolgáltatási csomag
Céges telefon, laptop
Céges autó
Havi bónusz
Éves bónusz
Tréningek, tanfolyamok
Betanítás, támogatás
Jó munkahelyi légkör
Munka- magánélet egyensúlya

Manufacturing Engineer

About our partner: 
Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.
Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

Responsibilities: 

Contribute to achieve the improved and optimized quality and performance of operations and production excellence to support company strategy with priorities of Environmental Health and Safety, productivity and costs
Continue to develop and provide transparent and uniformed Production Management to attain the most important and key production excellence target
Identification of production optimization opportunities, technically maturing opportunities for an investment decision, and supporting Production implementation
Effective leadership and communication interface with internal Teams such as  Procurement, SHEE, Maintenance, and shop floor operators
Take care about the fact that products are always under process all the time, so it is needed to have outstanding planning and organizing skills for efficient and fine-working operations.
The focus also should be kept on achieving daily, monthly and annual team targets and on promoting safe work environment.
Be in charge of new projects

Requirements: 

Master or Bachelor's degree in Electrical Engineering or Mechanical engineering or equivalent
Spoken and written English on intermediate level or above;
5+ years of experience in Manufacturing environment;
Knowledge in quality system: IATF 16949, FMEA, Control Plan
Manufacturing operations: Problem solving, keep control of changes in the process, Value Stream Map
IT skills: ERP, MES, MS-Office (Outlook, Word, Excel, PPT), Auto-cad
Be available for short-term or mid-term business trips domestically and internationally
Familiarity and practical experience in production process operation
Effective task management;
Excellent interpersonal and communication, negotiation competence;
Productive time management while flawlessly meeting the deadlines and accountable for quality/quantity

What we can offer: 

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Business Support for Services Deals

In your role as a Business Support Specialist, you will be responsible for the execution of the end-to-end deal operational process. This is a central team acting as a deal support center for Services in the region. The Customer Business Support Team assist, and process deals within the CRM/Harmony system. Supported by your team members, you will guide deals through the quote-to-booking process. The team is expected to contribute to revenue growth and profitability by processing sales opportunities for both existing and net new customers and achieve order targets. The teams support Services Deals like Professional Services and Premium Engagement.
RESPONSIBILITIES

Responsible for execution of the end-to-end deal operational process / quote-to-cash process
Processing customer requests for deal offerings and completing the required inputs (Harmony/CRM Opportunities, Quotations).
Partnering with different roles like Services Account Executives, Delivery Partner, Commercial Finance, Centralized Deal Support (CDS) & Order-to-Invoice (O2I) Teams to support the sales process and facilitate deal closure.
Contract creation with automated tools and support the approval process for these.

REQUIREMENTS

Bachelor’s degree (preferred)
2-5 years of experience working in a Sales Operations or Deal Support capacity which can include legal, commercial or contracting background
A strong background in sales processes, quote-to-cash process & deal execution preferred
Experience in a fast-paced environment, ability to multitask, prioritize and solve problems
Extremely detailed-oriented, organized, and great communication skills (both oral and written)
Working experience within a cross country working environment (preferred)
Experience with MS Office (esp. Excel or Word)
Experience with Sales Tools like DocuSign, CPQ/CRM 
Flexibility to work varied business hours to ensure full Business Support coverage, especially at quarter and year-end

English language skills mandatory. Other European languages are beneficial, German language skills preferred.
 

Területi értékesítési képviselő

Partnerünk:

Partnerünk több, mint 10 éve közreműködik az egészséges takarmány biztosításában. A minőségi állati takarmányokon kívül biztosítják a termékek kiszállítását, valamint szakmai tanácsaik, szolgáltatásaik és innovációik pozitívan járulnak hozzá partnereik tevékenységéhez. Most csapatukba keresik új területi értékesítési képviselőjüket.

Rugalmas munkavégzési hely:

Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye, Heves megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye

Feladatok

Új ügyfelek megszerzése. Az aktív ügyfelekkel a partnerkapcsolat ápolása és bővítése.
Árajánlatok kidolgozása. Árjegyzéki árváltozás továbbítása határidőn belül.
Cégünk, tevékenységünk, termékeink, új termékeink, megoldásaink stb. bemutatása a partnereknél.
Takarmányozási szaktanácsadás. Takarmányadagok számítása és optimalizálása.
Termékeink betárolásával és tartósításával és raktározásával kapcsolatos szaktanácsadás, személyes aktív segítségnyújtás.
Kiállítások, konferenciák és szakmai szemináriumokon való aktív részvétel és szerevezésben való segítségnyújtás
Kintlévőségek kezelése, fizetési ütemezési javaslatok kidolgozása
Piackutatás
Napi és heti munkaterv kidolgozása, jelentése és betartásabács
Szorosan közreműködni a logisztikai részleggel, eladó kollégákkal és felettesekkel

 

Elvárások:

Minimum 1-3 év értékesítői képviselői tapasztalat hasonló területen
Főiskolai/ egyetemi végzettség, agrármérnöki, elsősorban állattenyésztési szakon
Jó kommunikációs és tárgyalóképesség
Ügyfélorientált, határozott fellépés
Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség
B kategóriás jogosítvány

 

Előnyt jelent:

Állattenyésztési szakmai tapasztalat.

 

Amit kínálunk

Változatos, kihívásokkal teli munkakör
Szakmai fejődési lehetőség
Dinamikus csapat, családias légkör
Versenyképes fizetés, Cafetéria, Céges autó, negyedéves -és éves bónuszok

Értékesítési Képviselő (NYUGAT-MAGYARORSZÁG)

ÉRTÉKESÍTÉSI KÉPVISELŐ
Nyugat-Magyarország

Partnerünk:
Partnerünk vezető prémium szeszes italokat gyártó cége, amely a világ kedvenc italmárkáit szolgálja fel több mint 160 országban. Most keresik új képviselőjüket Győr-Moson-Sopron (Győr), Veszprém (Veszprém, Várpalota) megyéből (a Balaton északi része).
Ha érdekel az értékesítés világa, és szeretnél egy fiatalos-lendületes csapat tagja lenni várjuk jelentkezésed.
Feladatok:

A meglévő partnerbázis folyamatos növelése
Az üzleti lehetőségek felkutatása a HoReCa szektorban
Partnerre szabott, egyedi ajánlatok kidolgozása, ajánlat készítés, ajánlatok nyomon követése
Partnerkör önálló kezelése, vevői igények nyomon követése
Céges márka forgalmának a növelése a partnereknél
Marketing aktivitások szervezése a fentiek elérése érdekében
Edukációs és kóstoltató programok szervezése
Precíz adminisztráció

Elvárások:

Középfokú végzettség
Vendéglátásban és/vagy értékesítésben szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány
Kiváló kommunikációs készség, lendületes karakter

Amit kínálunk:

Havi és éves bónuszok
Céges gépjármű (korlátlan használatra)
Telefon, Laptop, Tablet
Folyamatos fejlődési lehetőségek, tréningek
Élet-, baleset-, és egészség biztosítás
Dolgozói kedvezmények

Hygene Product Manager

Kedves Hygene Product Manager!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Hygene Product Manager kollégáját.

Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok

Folyamatos kapcsolattartás az anyacéggel és a higéniai üzletág vezetőivel Csehországban (angol üzleti nyelven)
Részt vesz a külföldi oktatásokon
Árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása, project management
A cégcsoport higéniai termékeinek ismerete, oktatása a területi képviselők részére
Prezentációkat készít és előad
Közös látogatások a területi képviselőkkel, egyéni látogatások a meglévő ügyfeleknél
Új ügyfelek akvirálása
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi riportok, beszámolók készítése,
A társosztályokkal folyamatos kapcsolattartás
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Higiénia területen szerzett értékesítési tapasztalat (min. 3 év)
Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
Felsőfokú végzettség
Jó kommunikációs és prezentációs készség.
Sales attitűd
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Központi hely Budapest, munkavégzés helye országos



Megtekintés