Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Egy globális vállalat leányvállalataként partnerünk magyarországi fióktelepe erős és stratégiai pozíciót tölt be a magyar kenőanyag-piacon. Elkötelezett és motivált munkatársat keresnek back-office csapatukba az alábbi pozícióba.
Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Főbb feladatok:

Összekötő funkció a hazai társosztályok, külföldi pénzügyi osztály, valamint a hazai pénzügyi szolgáltató partnerek között
Értékesítő/beszerző kollégák munkájának támogatása
Napi adminisztratív feladatok ellátása
Rendszeres riportálási feladatok
Részvétel a havi zárásban
Kintlévőség kezelés
Adatszolgáltatások elkészítésében való részvétel

Elvárások:

Pénzügyi-számviteli végzettség (közép-/ felsőfokú)
MS Office tapasztalat (kiemelten Excel)
Legalább középszintű angol nyelvismeret
SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
Rendszerszemléletű gondolkodás
Felelősségteljes, önálló munkavégzés
Kiváló kommunikációs készség, határozott fellépés, célorientált személyiség
Jó szervezőkészség

Amit kínálunk

Kihívást és fejlődést jelentő feladatok
Versenyképes juttatási csomag
Home Office lehetőség
A hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (mobiltelefon, laptop)
Hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budaörs
Amennyiben érdekli ez a lehetőség, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.

 

Product Owner

Partnerünkről:

Mikoromobilitás infrastruktúra szolgáltató cég innovatív kerékpár- és rollerdokkolók állomásokat gyárt és üzemeltet valamint B+R létesítményeket illetve utcabútorokat tervez és épít. 2022 májusában helyezte üzembe Budapest első innovatív kerékpárdokk állomását. A Startup a világon az elsők között fejlesztett privát micromobilitási járműveknek szánt parkolási és töltési softwaret, formatervezési mintaoltalommal védett P2 termék pedig továbbra is egyedülálló a piacon.

Feladatok:

IT rendszer felülvizsgálata, véleményezés, közép- és hosszútávú kreatív fejlesztési javaslatok megfogalmazása,
App-on belüli B2C árazás és üzleti modell felülvizsgálata, véleményezése, fejlesztése, KPI alapú működés bevzetése,
Üzleti igényekből értékteremtő funkciók alkotása, konkrét fejlesztői feladatok delegálása, logikai folyamatok tervezése,
Legújabb technológiák ismerete, az IT rendszer naprakészen tartása, külföldi skálázódást is figyelembe vevő felépítése,
Zökkenőmentes felhasználói élmény létrehozása, a back-és frontend külsős fejlesztőcsapatok napi szintű irányítása,
Hazai és külföldi potenciális és meglévő ügyfelek IT jellegű kérdéseinek megválaszolása, support feladatok ellátása.

Elvárások:

Igényes, pontos kommunikáció magyarul és angolul, kreatívitás, elszántság, menedzsment szemlélet,
IT szakterületen szerzett felsőfokú diploma, esetleg vegyes (menedzsment+IT) képzés, programnyelvek ismerete,
Múltbéli számszerűsíthető sikerek, App fejlesztési és üzemeltetési területen szerzett min. 3 éves tapasztalat,
Felelősségteljes, hatékony és eredményorientált munkavégzés többnyire önállóan, a vakvágányokat időben felismerve,
Az iparág (micromobility/smart city IT Service) ismerete, tanulásra, önképzésre való nyitottság

Előny:

CRM szoftver (HubSpot vagy MiniCRM vagy hasonló) használata

Munkavégzés helye: Budapest
 
 



Megtekintés