Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Maintenance Engineer

Responsibilities

Support the operation of overall facilities maintenance
Understanding of the overall automobile manufacturing process, solving the occurring problems
Field improvement operation, TPS, TPM
Handling facilities (specification consultation, ordering, installation, stabilization)

Requirements

Electrical Engineering, Mechanical Engineering, Industrial Engineering Major
Minimum 3-5 years of relevant experience
Experience in manufacturing automotive, industrial or home appliance motors preferred
English and Hungarian proficiency

What we offer

Opportunity to work in a newly built, modern plant
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Company info
Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.
Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

Műszaki menedzser

Partnerünkről:
Partnercégünk nemzetközi nagyvállalatok számára gyárt és értékesít arculati elemeket, reklám berendezéseket. Hozzájuk keresünk német vagy angol nyelvtudással rendekező kollégákat Műszaki menedzser pozícióban.
Feladatok:

Összefogod a 4 fős tervezői csapatunkat. Koordinálod munkájukat, ellátod a szükséges műszaki információval, ami nálad gyűlt össze.
Te leszel a kapcsolat a cégcsoport (magyar, angol, német, francia, lengyel, spanyol) projektmenedzserei és a magyar gyártás között: a felmerülő technikai kérdéseket megválaszolod a rendelkezésedre álló rajzok és információk alapján. Szükség szerint konzultálsz a konstrukciós tervezőkkel illetve gyártási csoportvezetőkkel.
Központi szerepet töltesz be a tervezés és a gyártás között is: a gyártás során felmerülő kérdések, problémák esetén segítesz a műszaki rajzokban eligazodni, kiegészítő műszaki iránymutatást, segítséget adsz, amely fontos lehet az implementálás során.
Általános műszaki támogatást adsz a hozzád forduló kollégáknak
Aktívan használod az ERP / Intranet rendszereket

Elvárások:

Releváns végzettséggel rendelkezel mérnöki területen
Folyékonyan beszélsz németül vagy angolul
Kényelmesen bánsz a műszaki dokumentációval és eszközökkel
Jól kommunikálsz másokkal, jól tudsz csapatban dolgozni

Előnyök:

Gépészmérnöki diploma
Német nyelvtudás
SolidWorks és Autocad szoftverek ismerete
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

100%-ban bejelentett versenyképes fix jövedelem
Jó munkakörülmények és jó munkahelyi légkör (lapos hierarchiák, baráti kapcsolatok)
Nemzetközi hátterű munkahely
Folyamatos kihívások, kreatív munka az egyedi terméknek köszönhetően
Jó megközelíthetőség (metró és villamosmegálló a közelben)

Lokáció:

Budapest

Electric Vehicle Technical Consultant with Dutch

Partnerünkről:
Partnercégünk az autóipar üzleti megoldásainak vezető globális szolgáltatója. Hozzájuk keresünk német vagy holland nyelvtudással rendekező kollégákat Elektromos járművek műszaki tanácsadója pozícióban.
Feladatok:

Információkat, műszaki tanácsokat és megoldásokat nyújtása
Garanciális igények értékelése az intelligens kiskereskedők számára, elsősorban a kiskereskedő helyi nyelvén működő jegyrendszer segítségével
A kiskereskedők megkereséseinek kezelése az ügyek felelősségvállalásán keresztül a végső megoldásig vagy eszkalációig a meghatározott átfutási időn belül
Kapcsolattartás a kiskereskedők személyzetével minden szinten, valamint az egyértelmű és helyes kommunikáció biztosítása.
Kérések elemzése, kiváltó okok azonosítása
A kiskereskedők elektronikus úton benyújtott jótállási igényeinek és előengedélyezéseinek értékelése, kezelése és nyomon követése
Kapcsolattartás a smart IT-vel a rendszerproblémák megoldása érdekében az eszkalációs folyamatnak megfelelően

Elvárások:

Releváns végzettséggel rendelkezel autóipari, mérnöki vagy elektromos területen
Folyékonyan beszélsz hollandul és közép szinten beszélsz angolul (bármely további nyelv előny)
Kényelmesen bánsz a műszaki dokumentációval és eszközökkel
Erős oknyomozó és elemző készséggel rendelkezel

Előnyök:

Nagy előnyt jelent, ha rendelkezel tapasztalattal az elektromos járműplatformok, a hibrid technológia, az értékesítés utáni értékesítés, a garanciamenedzsment, az IT vagy a folyamatmenedzsment területén

Amit kínálunk:

Budapesten található modern iroda
Professzionális, de nyugodt munkakörnyezet, egy barátságos és sokszínű csapat részeként
Heti 3-4 nap Home Office munkavégzési lehetőség

Lokáció:

Budapest

Electric Vehicle Technical Consultant with German

Partnerünkről:
Partnercégünk az autóipar üzleti megoldásainak vezető globális szolgáltatója. Hozzájuk keresünk német vagy holland nyelvtudással rendekező kollégákat Elektromos járművek műszaki tanácsadója pozícióban.
Feladatok:

Információkat, műszaki tanácsokat és megoldásokat nyújtása
Garanciális igények értékelése az intelligens kiskereskedők számára, elsősorban a kiskereskedő helyi nyelvén működő jegyrendszer segítségével
A kiskereskedők megkereséseinek kezelése az ügyek felelősségvállalásán keresztül a végső megoldásig vagy eszkalációig a meghatározott átfutási időn belül
Kapcsolattartás a kiskereskedők személyzetével minden szinten, valamint az egyértelmű és helyes kommunikáció biztosítása.
Kérések elemzése, kiváltó okok azonosítása
A kiskereskedők elektronikus úton benyújtott jótállási igényeinek és előengedélyezéseinek értékelése, kezelése és nyomon követése
Kapcsolattartás a smart IT-vel a rendszerproblémák megoldása érdekében az eszkalációs folyamatnak megfelelően

Elvárások:

Releváns végzettséggel rendelkezel autóipari, mérnöki vagy elektromos területen
Folyékonyan beszélsz németül és közép szinten beszélsz angolul (bármely további nyelv előny)
Kényelmesen bánsz a műszaki dokumentációval és eszközökkel
Erős oknyomozó és elemző készséggel rendelkezel

Előnyök:

Nagy előnyt jelent, ha rendelkezel tapasztalattal az elektromos járműplatformok, a hibrid technológia, az értékesítés utáni értékesítés, a garanciamenedzsment, az IT vagy a folyamatmenedzsment területén

Amit kínálunk:

Budapesten található modern iroda
Professzionális, de nyugodt munkakörnyezet, egy barátságos és sokszínű csapat részeként
Heti 3-4 nap Home Office munkavégzési lehetőség

Lokáció:

Budapest

Csaláskezelési monitoring szakértő

Csaláskezelési monitoring szakértő

Partnerünk:
Több, mint 25 éve nyereségesen működői hazai pénzintézet, többszörös Év társadalmilag felelős bankja kitüntetés nyertese. Főbb céljai közé tartozik az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás és a pénzügyi tudatosság nevelése. Bővülő csapatunkba most Csaláskezelési monitoring szakértőt keresnek.

Feladatok:

Fraud monitoring rendszer működtetése, a rendszer által generált riasztások kezelése, kivizsgálása.
Szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel.
Ügyfelek átutalási megbízásainak és bankkártyás tranzakcióinak ellenőrzése.
Kivizsgálások eredményéinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása.
A rendelkezésre álló információk ellenőrzése az esetleges gyanús tevékenységek felderítése, megelőzése érdekében.
Részvétel a csalásmegelőzési jogszabályoknak-, belső banki szabályzatoknak és a felügyeleti elvárásoknak való megfelelés biztosításában és ennek ellenőrzésében.
Az első védelmi vonaltól – elsősorban a telefonos ügyfélszolgálattól – érkező csalásgyanús bejelentések kezelése.
Kapcsolattartás a bank más szervezeti egységeivel, csalásmegelőzési szempontú ellenőrzések támogatása.

Elvárások:

Motivál, hogy a csaláskezelés területének sikeres működtetésében részt vegyél,
Középfokú végzettséggel rendelkezel,
Minimum 1 éves tapasztalatod van pénzintézeti munkában,
Csalás, incidenskezelési területen szerzett legalább 1 éves tapasztalattal bírsz,
Önállóság, alaposság, felelősségtudatosság jellemez;
Birtoklod az alábbi jellemvonásokat:
Kockázatérzékenység, proaktív problémamegoldó képesség;
Kiváló konfliktuskezelési készség, lényeglátás;
Elemzői szemléletmód;
Nagyfokú pontosság, precizitás;
Kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent:
 

7/24 munkarendben szerzett tapasztalat,
Ügyfélkapcsolat tartáshoz szükséges angol nyelvtudás (szóban és írásban).

Amit kínálunk:

Otthonról végezhető munka
Béren felüli kiemelkedő juttatások
Cafetéria, Élet-és balesetbiztosítás
Családias környezet

Munkaidő: folyamatos munkarend, műszakbeosztás szerint
 

Accountant

About our partner:

Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.

Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

 

Responsibilities:

Booking the invoices, bank, general ledger on daily basis
Prepare daily cash flow report based on bank accounts
Checking the suppliers year-end balance, turnover and confirm them
Participating in the monthly closing
Participating in VAT reporting
Prepare KSH and MNB statistic report
Providing overall support for colleagues working in finance team, close cooperation with Finance Manager

 

Requirements:

At least a secondary degree in economics / finance or BSC/MSC degree in finance or similar
Qualified accountant, registered accountant is an advantage
Oracle/SAP knowledge is an advantage
Communication level in English
2+ years of relevant experience
Strong MS Office knowledge, especially in Excel
Strong analytical skills and ability to understand business needs and influence business impact
Can-do attitude, excellent communication and interpersonal skills
Attention to details and accurate data management

 

What we can offer:

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Senior Accountant

About our partner: 
Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.
Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

Responsibilities: 

Responsible for accurate and timely monthly, quarterly and yearly financial closing and reporting to the management, authorities and external and internal auditors.
Responsible for the preparation of the statutory and IFRS financial statements.
Prepare various Tax declaration and returns
Establishing and enforcing proper accounting methods.
Support the development and implementation of SAP to increase the effectiveness of the existing accounting and reporting systems as well as the operations.
Provide financial analysis to the management to support the growth of the Company.
Guide and support the accounting team.
Perform Ad-Hoc duties as per company and management needs.

Requirements: 

Bachelor's degree in Economics or equivalent.
Chartered accountant in IFRS.
Minimum 8-10 years of relevant professional experience in accounting and reporting under IFRS standards.
Hungarian and fluent English knowledge
Ability to work in a fast paced and deadline driven environment.
SAP and Oracle highly preferred.
Experience in ERP implementation would be an advantage.
Advanced excel skills required.
Disciplined and well organized.
Hardworking and able to handle pressure.
Ability to work independently.

What we can offer: 

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Manufacturing Engineer

About our partner: 
Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.
Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

Responsibilities: 

Contribute to achieve the improved and optimized quality and performance of operations and production excellence to support company strategy with priorities of Environmental Health and Safety, productivity and costs
Continue to develop and provide transparent and uniformed Production Management to attain the most important and key production excellence target
Identification of production optimization opportunities, technically maturing opportunities for an investment decision, and supporting Production implementation
Effective leadership and communication interface with internal Teams such as  Procurement, SHEE, Maintenance, and shop floor operators
Take care about the fact that products are always under process all the time, so it is needed to have outstanding planning and organizing skills for efficient and fine-working operations.
The focus also should be kept on achieving daily, monthly and annual team targets and on promoting safe work environment.
Be in charge of new projects

Requirements: 

Master or Bachelor's degree in Electrical Engineering or Mechanical engineering or equivalent
Spoken and written English on intermediate level or above;
5+ years of experience in Manufacturing environment;
Knowledge in quality system: IATF 16949, FMEA, Control Plan
Manufacturing operations: Problem solving, keep control of changes in the process, Value Stream Map
IT skills: ERP, MES, MS-Office (Outlook, Word, Excel, PPT), Auto-cad
Be available for short-term or mid-term business trips domestically and internationally
Familiarity and practical experience in production process operation
Effective task management;
Excellent interpersonal and communication, negotiation competence;
Productive time management while flawlessly meeting the deadlines and accountable for quality/quantity

What we can offer: 

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Egy globális vállalat leányvállalataként partnerünk magyarországi fióktelepe erős és stratégiai pozíciót tölt be a magyar kenőanyag-piacon. Elkötelezett és motivált munkatársat keresnek back-office csapatukba az alábbi pozícióba.
Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Főbb feladatok:

Összekötő funkció a hazai társosztályok, külföldi pénzügyi osztály, valamint a hazai pénzügyi szolgáltató partnerek között
Értékesítő/beszerző kollégák munkájának támogatása
Napi adminisztratív feladatok ellátása
Rendszeres riportálási feladatok
Részvétel a havi zárásban
Kintlévőség kezelés
Adatszolgáltatások elkészítésében való részvétel

Elvárások:

Pénzügyi-számviteli végzettség (közép-/ felsőfokú)
MS Office tapasztalat (kiemelten Excel)
Legalább középszintű angol nyelvismeret
SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
Rendszerszemléletű gondolkodás
Felelősségteljes, önálló munkavégzés
Kiváló kommunikációs készség, határozott fellépés, célorientált személyiség
Jó szervezőkészség

Amit kínálunk

Kihívást és fejlődést jelentő feladatok
Versenyképes juttatási csomag
Home Office lehetőség
A hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (mobiltelefon, laptop)
Hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budaörs
Amennyiben érdekli ez a lehetőség, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.

 

Internal Control Officer

About our partner
Our partner is an international company dedicated to the protection of human rights, in particular the rights of refugees. They are looking for talented, motivated and passionate individuals to join their team.

Tasks

Designing selected components of internal control framework, second line of defense control framework, fraud prevention and detection controls
Support staff participating in the development and implementation of selected components of the

internal control framework, second line of defense framework and fraud prevention and detection controls and their incorporation in the appropriate policies, procedures and guidance documents

Supporting the development of communication, awareness and training materials and activities related to risk management, internal control and fraud prevention and detection control processes and systems

Requirements

Fluent English
Relevant work experience

Előkészítő, beszerző mérnök

Partnerünkről:
A szakma élvonalát képviselő, magasan képzett csapatuk a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve nap mint nap azon dolgoznik, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területein.  
Budapesti székhelyükre keressük legújabb Előkészítő, Beszerző Mérnök munkatársukat építész / építőmérnök végzettséggel, kivitelezési tapasztalattal.
Ha úgy érzed, tudsz azonosulni velük és rátermettnek érzed magad, hogy ennek a csapatnak a „motorjaként” rendszert és szervezettséget tarts fenn a mindennapjaikban, jelentkezz!
Feladatok:

projektek előkészítése, részletes mennyiségi és díjkalkulációk elkészítése
alvállalkozói, beszállítói ajánlatok bekérése, tenderek lefolytatása, kiértékelése
megrendelések / szerződések előkészítése és adminisztrációja
pályázási fázisban lévő és futó kivitelezési munkákon felmerülő anyagbeszerzések-, igények folyamatos támogatása
projektekhez kapcsolódó budget follow-up táblázatok folyamatos kezelése
alvállalkozókkal, beszállítókkal, építőanyag kereskedésekkel, gyártókkal, forgalmazókkal való folyamatos koordináció
általános projekt adminisztráció
projekt vezetőkkel, építésvezetőkkel való folyamatos együttműködés és csapatmunka

Elvárások:

egyetemi vagy főiskolai építész/építőmérnök diploma, magasépítő technikus végzettség
2-5 év generál kivitelezésben, előkészítésben szerzett tapasztalat
stabil IT készségek, MS Office programok, MS projekt magabiztos használata, CAD programok használata előny, de nem követelmény
nyelvtudás előny

Amit kínálunk:

a projekt végigkísérése a projektvezető és az építésvezető kollégákkal egy közös csapatot alkotva az ajánlatadási fázis első pillanatától annak átadásáig
együttműködés más üzletágakkal, akár Design & Build projektekben részvétel
energikus, barátságos, fiatal csapat, kiváló kollégák
szakmai fejlődést inspiráló, nívós munkakörnyezet
izgalmas, változatos, kihívásokkal teli projektek
a szakma élvonalába tartozó partnerek és elismert, nemzetközi Megbízók
hosszú távú lehetőség, képességek és teljesítmény függvényében folyamatosan növekvő felelősséggel
a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés,
próbaidőt végigkísérő mentorprogram.

Építésvezető

Építésvezető 
Partnerünk egy közel 100 fős, generálkivitelezésre, ingatlanpiaci projektmenedzsmentre és mérnöki szolgáltatásokra specializálódott, erős növekedési pályán lévő szervezet.  A legmagasabb elvárásokkal rendelkező, elsősorban nemzetközi Megbízóinkat magasan képzett, a szakma élvonalát képviselő csapatunkkal szolgáljuk, az egyedi üzleti igényekre testreszabott megoldásokat nyújtva.  Aktív projekt portfoliók elsősorban a kereskedelmi, iroda, ipari és logisztikai szektorokba tartozó megbízásokból áll össze.
Budapesti székhelyükre Építésvezető pozícióba keressük új kollégájukat.  Az ideális jelölt több éves tapasztalattal és nagy ambíciókkal rendelkezik, valamint hosszútávú lehetőséget keres.

MI A FELADATA AZ ÉPÍTÉSVEZETŐNEK?
•            a projektre kiválasztott, külön szerződött alvállalkozók és beszállítók építéshelyi munkájának folyamatos összehangolása, koordinációja, ellenőrzése általános építés koordinációs feladatok ellátása, pénzügyi elszámolások felülvizsgálata és elkészítése
•            a kivitelezés folyamatos ellenőrzése a kiviteli tervek alapján, szakági (gépész / villamos), előkészítő és FMV kollégák támogatásával
•            projekt előkészítés fázisában részvétel az Ütemterv összeállításában
•            a kivitelezés előrehaladásának folyamatos ellenőrzése az Ütemterv tükrében, a megfelelő haladás biztosítása, kivitelezők / beszállítók munkájának ütemezése
•            a kiviteli tervek megvalósíthatóságának véleményezése, gyártmánytervek ellenőrzése
•            általános építéshelyi kommunikációs feladatok ellátása, Megbízóval / Megbízó képviselőjével való folyamatos együttműködés a helyszínen
•            általános építéshelyi organizáció meghatározása és irányítása
•            építéshelyi munkavédelmi koordináció és ellenőrzés
•            általános építéshelyi projekt adminisztrációs feladatok elvégzése, építési napló vezetése

HA AZ ALÁBBI TULAJDONSÁGOK JELLEMZŐEK RÁD, JELENTKEZZ!
•            megfelelő szakmai felkészültség és több éves építéshelyi koordinációban szerzett tapasztalat
•            erős szakmai alapok
•            alaposság és magas fokú precizitás
•            jó kommunikációs készség, határozott, magabiztos és megoldás orientált személyiség

AMENNYIBEN AZ ALÁBBIAKNAK MEGFELELSZ, IDEÁLIS JELÖLT VAGY:
•            MS Office programok magabiztos használata
•            egyetemi vagy főiskolai építész / építőmérnöki diploma előny, de nem követelmény
•            közép szintű, legalább társalgási szintű angol nyelvtudás előny
•            „B” kategóriás jogosítvány

AMIÉRT ÉRDEMES NÁLUK DOLGOZNI:
•            energikus, barátságos, támogató csapat, kiváló kollégák
•            szakmai fejlődést inspiráló, professzionális környezet
•            aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében,
•            önálló felelős munkavégzés lehetősége
•            izgalmas, változatos, kihívásokkal teli projektekben való részvétel a szakma élvonalába tartozó partnerekkel és elismert, nemzetközi […]



Megtekintés