Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Key Account Manager

Partnerünkről:
Partnerünk egy hazai papír-írószer vállalat, amely ma már számos budapesti és vidéki, valamint szlovákiai szaküzlettel rendelkezik. Most keresik új Key Account Manager kollégájukat csapatukba.

Feladatok:

Újonnan bevezetett márka/ termékcsoport gondozása és képviselete
Kapcsolatok kialakítása és fenntartása meglévő ügyfelekkel/partnerekkel és viszonteladókkal
A meglévő mellett további értékesítési, üzleti lehetőségek feltárása, az értékesítési célok megvalósítása
Üzleti tárgyalások vezetése
Kereskedelmi kapcsolatrendszer kezelése, partner boltok látogatása Budapest és vonzáskörzetében
A brand fejlesztése, attraktív megjelenítése a partnereknél
Dokumentációk és riportok készítése
Ügyfélelégedettség biztosítása, utógondozás, ügyfélkapcsolatok erősítése
Piaci tevékenységek elemzése és a márka teljesítményének folyamatos nyomon követése
Együttműködés a beszerzéssel és az ügyvezetéssel a termékportfólió fejlesztése érdekében

Elvárások:

Minimum középfokú végzettség
Hasonló pozícióban szerzett tapasztalat
Kezdeményező szemléletű ügyfélkezelés
Dinamikus, vevőorientált fellépés
Ambiciózus, határozott személyiség
B kategóriás jogosítvány
Angol társalgási szint

Előnyök:

Papír írószer, irodaszer ismeretek
Visual merchandiser tapasztalat

Amit kínálunk:

Elérhető bónusz
Cafeteria
Céges autó

Csaláskezelési monitoring szakértő

Csaláskezelési monitoring szakértő

Partnerünk:
Több, mint 25 éve nyereségesen működői hazai pénzintézet, többszörös Év társadalmilag felelős bankja kitüntetés nyertese. Főbb céljai közé tartozik az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás és a pénzügyi tudatosság nevelése. Bővülő csapatunkba most Csaláskezelési monitoring szakértőt keresnek.

Feladatok:

Fraud monitoring rendszer működtetése, a rendszer által generált riasztások kezelése, kivizsgálása.
Szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel.
Ügyfelek átutalási megbízásainak és bankkártyás tranzakcióinak ellenőrzése.
Kivizsgálások eredményéinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása.
A rendelkezésre álló információk ellenőrzése az esetleges gyanús tevékenységek felderítése, megelőzése érdekében.
Részvétel a csalásmegelőzési jogszabályoknak-, belső banki szabályzatoknak és a felügyeleti elvárásoknak való megfelelés biztosításában és ennek ellenőrzésében.
Az első védelmi vonaltól – elsősorban a telefonos ügyfélszolgálattól – érkező csalásgyanús bejelentések kezelése.
Kapcsolattartás a bank más szervezeti egységeivel, csalásmegelőzési szempontú ellenőrzések támogatása.

Elvárások:

Motivál, hogy a csaláskezelés területének sikeres működtetésében részt vegyél,
Középfokú végzettséggel rendelkezel,
Minimum 1 éves tapasztalatod van pénzintézeti munkában,
Csalás, incidenskezelési területen szerzett legalább 1 éves tapasztalattal bírsz,
Önállóság, alaposság, felelősségtudatosság jellemez;
Birtoklod az alábbi jellemvonásokat:
Kockázatérzékenység, proaktív problémamegoldó képesség;
Kiváló konfliktuskezelési készség, lényeglátás;
Elemzői szemléletmód;
Nagyfokú pontosság, precizitás;
Kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent:
 

7/24 munkarendben szerzett tapasztalat,
Ügyfélkapcsolat tartáshoz szükséges angol nyelvtudás (szóban és írásban).

Amit kínálunk:

Otthonról végezhető munka
Béren felüli kiemelkedő juttatások
Cafetéria, Élet-és balesetbiztosítás
Családias környezet

Munkaidő: folyamatos munkarend, műszakbeosztás szerint
 

Sales Support Specialist

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítési Támogató Szakember pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Ügyfélkapcsolatok ápolásában, szerződés megújításokban, módosításokban való közreműködés;
Egyszerűbb megrendelői szerződések megkötésének lebonyolítása
A folyamatban lévő ajánlatok és szerződések naprakész követése, rövid határidővel történő lezárása,
Értékesítési adatbázisok folyamatos frissítése, kezelése,
Vállalati ügyfélkezelő-rendszer kezelése
Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
Áremelések adminisztratív lebonyolításában történő aktív részvétel
Egyszerűbb értékesítési kimutatások elkészítése, kezelése

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
1-2 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel, Word, Levelező-rendszerek és Internet magabiztos használata)
Vállalati ügyfélkezelő-rendszerek (CRM) használatában szerzett gyakorlat 
Nyitottság a műszaki dolgok irányában
Értékesítői attitüd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség és éves bónusz lehetőség
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

 

Accountant

About our partner:

Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.

Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

 

Responsibilities:

Booking the invoices, bank, general ledger on daily basis
Prepare daily cash flow report based on bank accounts
Checking the suppliers year-end balance, turnover and confirm them
Participating in the monthly closing
Participating in VAT reporting
Prepare KSH and MNB statistic report
Providing overall support for colleagues working in finance team, close cooperation with Finance Manager

 

Requirements:

At least a secondary degree in economics / finance or BSC/MSC degree in finance or similar
Qualified accountant, registered accountant is an advantage
Oracle/SAP knowledge is an advantage
Communication level in English
2+ years of relevant experience
Strong MS Office knowledge, especially in Excel
Strong analytical skills and ability to understand business needs and influence business impact
Can-do attitude, excellent communication and interpersonal skills
Attention to details and accurate data management

 

What we can offer:

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Értékesítő

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítő pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Kiemelkedő bér, bónuszok, céges autó, folyamatos szakmai  fejlődési lehetőség és támogató csapat vár, a munka és a magánélet egyensúlyával. Ha hunter értékesítő típus vagy, jelentkezz!

Feladatok:

Klasszikus, általános értékesítési feladatok ellátása
Új üzleti lehetőségek, ügyfelek felkutatása, megszerzése és rendszeres látogatása
Karbantartási és egyéb szerviz-szolgáltatások értékesítése
Ajánlatok, szerződések kezelése
Ügyféladatbázis frissítése, adminisztráció
Berendezések karbantartásra történő átadásának előkészítése és nyomon követése
Meglévő  ügyfélkapcsolatok ápolása
Meglévő karbantartási szerződések meghosszabbítása, módosítása

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
2-3 év szolgáltatás értékesítésében szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
B kategóriás jogosítvány
Értékesítői attitűd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Előnyök:
Épületüzemeltetéshez kapcsolódó területen (építőipar) szerzett értékesítési tapasztalat

Amit kínálunk:

Tapasztalathoz mért, bejelentett, kiemelkedő alapbér
Cafeteria
Medicover szolgáltatási csomag
Céges telefon, laptop
Céges autó
Havi bónusz
Éves bónusz
Tréningek, tanfolyamok
Betanítás, támogatás
Jó munkahelyi légkör
Munka- magánélet egyensúlya

Senior Accountant

About our partner: 
Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.
Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

Responsibilities: 

Responsible for accurate and timely monthly, quarterly and yearly financial closing and reporting to the management, authorities and external and internal auditors.
Responsible for the preparation of the statutory and IFRS financial statements.
Prepare various Tax declaration and returns
Establishing and enforcing proper accounting methods.
Support the development and implementation of SAP to increase the effectiveness of the existing accounting and reporting systems as well as the operations.
Provide financial analysis to the management to support the growth of the Company.
Guide and support the accounting team.
Perform Ad-Hoc duties as per company and management needs.

Requirements: 

Bachelor's degree in Economics or equivalent.
Chartered accountant in IFRS.
Minimum 8-10 years of relevant professional experience in accounting and reporting under IFRS standards.
Hungarian and fluent English knowledge
Ability to work in a fast paced and deadline driven environment.
SAP and Oracle highly preferred.
Experience in ERP implementation would be an advantage.
Advanced excel skills required.
Disciplined and well organized.
Hardworking and able to handle pressure.
Ability to work independently.

What we can offer: 

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Business Support for Services Deals

In your role as a Business Support Specialist, you will be responsible for the execution of the end-to-end deal operational process. This is a central team acting as a deal support center for Services in the region. The Customer Business Support Team assist, and process deals within the CRM/Harmony system. Supported by your team members, you will guide deals through the quote-to-booking process. The team is expected to contribute to revenue growth and profitability by processing sales opportunities for both existing and net new customers and achieve order targets. The teams support Services Deals like Professional Services and Premium Engagement.
RESPONSIBILITIES

Responsible for execution of the end-to-end deal operational process / quote-to-cash process
Processing customer requests for deal offerings and completing the required inputs (Harmony/CRM Opportunities, Quotations).
Partnering with different roles like Services Account Executives, Delivery Partner, Commercial Finance, Centralized Deal Support (CDS) & Order-to-Invoice (O2I) Teams to support the sales process and facilitate deal closure.
Contract creation with automated tools and support the approval process for these.

REQUIREMENTS

Bachelor’s degree (preferred)
2-5 years of experience working in a Sales Operations or Deal Support capacity which can include legal, commercial or contracting background
A strong background in sales processes, quote-to-cash process & deal execution preferred
Experience in a fast-paced environment, ability to multitask, prioritize and solve problems
Extremely detailed-oriented, organized, and great communication skills (both oral and written)
Working experience within a cross country working environment (preferred)
Experience with MS Office (esp. Excel or Word)
Experience with Sales Tools like DocuSign, CPQ/CRM 
Flexibility to work varied business hours to ensure full Business Support coverage, especially at quarter and year-end

English language skills mandatory. Other European languages are beneficial, German language skills preferred.
 

Területi értékesítési képviselő

Partnerünk:

Partnerünk több, mint 10 éve közreműködik az egészséges takarmány biztosításában. A minőségi állati takarmányokon kívül biztosítják a termékek kiszállítását, valamint szakmai tanácsaik, szolgáltatásaik és innovációik pozitívan járulnak hozzá partnereik tevékenységéhez. Most csapatukba keresik új területi értékesítési képviselőjüket.

Rugalmas munkavégzési hely:

Bács-Kiskun megye, Győr-Moson-Sopron megye, Heves megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye

Feladatok

Új ügyfelek megszerzése. Az aktív ügyfelekkel a partnerkapcsolat ápolása és bővítése.
Árajánlatok kidolgozása. Árjegyzéki árváltozás továbbítása határidőn belül.
Cégünk, tevékenységünk, termékeink, új termékeink, megoldásaink stb. bemutatása a partnereknél.
Takarmányozási szaktanácsadás. Takarmányadagok számítása és optimalizálása.
Termékeink betárolásával és tartósításával és raktározásával kapcsolatos szaktanácsadás, személyes aktív segítségnyújtás.
Kiállítások, konferenciák és szakmai szemináriumokon való aktív részvétel és szerevezésben való segítségnyújtás
Kintlévőségek kezelése, fizetési ütemezési javaslatok kidolgozása
Piackutatás
Napi és heti munkaterv kidolgozása, jelentése és betartásabács
Szorosan közreműködni a logisztikai részleggel, eladó kollégákkal és felettesekkel

 

Elvárások:

Minimum 1-3 év értékesítői képviselői tapasztalat hasonló területen
Főiskolai/ egyetemi végzettség, agrármérnöki, elsősorban állattenyésztési szakon
Jó kommunikációs és tárgyalóképesség
Ügyfélorientált, határozott fellépés
Önálló és csapatban történő munkavégzésre való képesség
B kategóriás jogosítvány

 

Előnyt jelent:

Állattenyésztési szakmai tapasztalat.

 

Amit kínálunk

Változatos, kihívásokkal teli munkakör
Szakmai fejődési lehetőség
Dinamikus csapat, családias légkör
Versenyképes fizetés, Cafetéria, Céges autó, negyedéves -és éves bónuszok

Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Egy globális vállalat leányvállalataként partnerünk magyarországi fióktelepe erős és stratégiai pozíciót tölt be a magyar kenőanyag-piacon. Elkötelezett és motivált munkatársat keresnek back-office csapatukba az alábbi pozícióba.
Pénzügyi referens-Beszerzési koordinátor

Főbb feladatok:

Összekötő funkció a hazai társosztályok, külföldi pénzügyi osztály, valamint a hazai pénzügyi szolgáltató partnerek között
Értékesítő/beszerző kollégák munkájának támogatása
Napi adminisztratív feladatok ellátása
Rendszeres riportálási feladatok
Részvétel a havi zárásban
Kintlévőség kezelés
Adatszolgáltatások elkészítésében való részvétel

Elvárások:

Pénzügyi-számviteli végzettség (közép-/ felsőfokú)
MS Office tapasztalat (kiemelten Excel)
Legalább középszintű angol nyelvismeret
SAP vállalatirányítási rendszer ismerete
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
Rendszerszemléletű gondolkodás
Felelősségteljes, önálló munkavégzés
Kiváló kommunikációs készség, határozott fellépés, célorientált személyiség
Jó szervezőkészség

Amit kínálunk

Kihívást és fejlődést jelentő feladatok
Versenyképes juttatási csomag
Home Office lehetőség
A hatékony munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (mobiltelefon, laptop)
Hosszútávú munkalehetőség

Munkavégzés helye: Budaörs
Amennyiben érdekli ez a lehetőség, küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.

 

Értékesítési Képviselő (NYUGAT-MAGYARORSZÁG)

ÉRTÉKESÍTÉSI KÉPVISELŐ
Nyugat-Magyarország

Partnerünk:
Partnerünk vezető prémium szeszes italokat gyártó cége, amely a világ kedvenc italmárkáit szolgálja fel több mint 160 országban. Most keresik új képviselőjüket Győr-Moson-Sopron (Győr), Veszprém (Veszprém, Várpalota) megyéből (a Balaton északi része).
Ha érdekel az értékesítés világa, és szeretnél egy fiatalos-lendületes csapat tagja lenni várjuk jelentkezésed.
Feladatok:

A meglévő partnerbázis folyamatos növelése
Az üzleti lehetőségek felkutatása a HoReCa szektorban
Partnerre szabott, egyedi ajánlatok kidolgozása, ajánlat készítés, ajánlatok nyomon követése
Partnerkör önálló kezelése, vevői igények nyomon követése
Céges márka forgalmának a növelése a partnereknél
Marketing aktivitások szervezése a fentiek elérése érdekében
Edukációs és kóstoltató programok szervezése
Precíz adminisztráció

Elvárások:

Középfokú végzettség
Vendéglátásban és/vagy értékesítésben szerzett tapasztalat
B kategóriás jogosítvány
Kiváló kommunikációs készség, lendületes karakter

Amit kínálunk:

Havi és éves bónuszok
Céges gépjármű (korlátlan használatra)
Telefon, Laptop, Tablet
Folyamatos fejlődési lehetőségek, tréningek
Élet-, baleset-, és egészség biztosítás
Dolgozói kedvezmények

Hygene Product Manager

Kedves Hygene Product Manager!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Hygene Product Manager kollégáját.

Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok

Folyamatos kapcsolattartás az anyacéggel és a higéniai üzletág vezetőivel Csehországban (angol üzleti nyelven)
Részt vesz a külföldi oktatásokon
Árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása, project management
A cégcsoport higéniai termékeinek ismerete, oktatása a területi képviselők részére
Prezentációkat készít és előad
Közös látogatások a területi képviselőkkel, egyéni látogatások a meglévő ügyfeleknél
Új ügyfelek akvirálása
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi riportok, beszámolók készítése,
A társosztályokkal folyamatos kapcsolattartás
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Higiénia területen szerzett értékesítési tapasztalat (min. 3 év)
Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete
Felsőfokú végzettség
Jó kommunikációs és prezentációs készség.
Sales attitűd
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Központi hely Budapest, munkavégzés helye országos

Területi képviselő

Kedves Területi képviselő!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Területi képviselő kollégáját.
Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok:

Az értékesítési stratégia kidolgozásában és az éves business plan elkészítésében aktív részvétel
Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel, árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása,
project management
Prezentációkat készít és előad
Új nagy cégek felkutatása, ügyfélszerzés (100 főnél több fizikai dolgozót foglalkoztatón cégek)
Közbeszerzéseken való aktív és önálló részvétel
Az éves árbevétel és OP növelése
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi reeportok, beszámolók készítése, analizálja a teljes értékesítési csapat eredményét
Heti jelentést ad le tevékenységéről a cégvezető részére
Új területi képviselő esetén, annak betanítása, közös vevőlátogatások
A társosztályokkal folyamatos kapcsolatot tart, tájékoztat.
Az értékesítési kollégákkal közösen részt vesz a termékfejlesztésben
Vevői szerződések készítése, ellenőrzése (jogi segítséggel)
Vevői kondíciók folyamatos ellenőrzése, azok optimalizálása (fizetési határidők, szállítási határidők, átadási árak)
Konszignációs raktárak negyedéves leltárának felügyelete, összesítése és leadása a logisztikai vezetőnek
Aktív részvétel a kiállításokon, céges rendezvényeken,
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Ipari területen széleskörű ismeretség, kapcsolatrendszer
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Előny:

Munkavédelmi területen szerzett tapasztalat (Értékesítés)

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Budapest/ Nyugat- Magyarország

 



Megtekintés