Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Senior Software Engineer with React

About our Partner:

 

Our partner is a global company that offers exciting opportunities for developers in the field of market research and data analysis projects.

 

 

Tasks:

Design and implement rich user experiences;
Provide technical expertise and mentor to engineer level team members and help to define and drive best practices;
Communicate effectively with your team on domain, design, coding, and architectural approaches;
Author and curate technical documentation to support delivery, maintenance, adoption (i.e. technical requirements, user guides, etc.);
Design and develop automated deployment and maintenance mechanisms;
Share and receive insights, interacting with team members towards a common goal;
A good understanding of current industry trends and best practices.

 

 

 

Requirements:

Strong experience in HTML, CSS, JavaScript,
5+ years of professional software engineering experience;
Experience with at least one of the major frontend frameworks like Angular/React;
Strong understanding of UX/UI and what is needed for a good UI;
Proficient in HTTP, web services and Restful API’s;
Knowing at least one version control software (Git, SVN, GitHub, TFS Version control);
Confident knowledge in Mysql is a plus.

Műszakvezető

Partnerünk a fenntartható mobilitás érdekében a legmodernebb hajtómű-technológiák vezető nemzetközi fejlesztője és gyártója.   Az egyre nagyobb bővülést következtében keressük új munkatársunkat raktári műszakvezető pozícióban. Légy te is részese a sikereikben és az innovációjukban, fejleszd náluk a képességeidet!

Feladatok:

Raktározási feladatok prioritásának meghatározása, valamint a napi feladatok meghatározása és kiosztása
Raktározási és anyagáramlási folyamatok irányítása és felügyelete, a raktározás anyagi, eszközbeli és személyi feltételeinek ellenőrzése
Az anyagáramlás folyamatosságának felügyelete
A raktározás és anyagáramlás szakszerűségének biztosítása
Raktári munkatársak vezetése, a munkafegyelem fenntartása
A munkatársakkal kapcsolatos személyügyi tevékenység támogatása
A műszak teljesítményének folyamatos nyomon követése, ellenőrzése
A rend, tisztaság és munkafegyelem fenntartása
Az 5S szabályok betartatása és rendszeres ellenőrzése
Raktári dokumentációk ellátása, anyagáramlással kapcsolatos egyéb adminisztrációk naprakész vezetése

Elvárások:

Minimum középfokú végzettség
Legalább 3 év releváns szakmai tapasztalat
Targoncavezetői engedély (vezetőüléses targonca, vezetőállásos targonca, gyalogkíséretű targonca)
Vezetői tapasztalat
MS Office és SAP rendszer felhasználói szintű ismerete
Társalgási szintű angol nyelvtudás
Önálló, gyors precíz munkavégzés, határozottság, kreativitás

Előny:

Logisztikai szakképesítés

Amit kínálunk:

Hosszútávú munkalehetőség, stabil vállalati háttér
Cafeteria juttatás
Havi, illetve éves bónusz 
Munkába járás támogatása
Kollektív egészségügyi-, és balesetbiztosítás 
Széleskörű munkavállalói kedvezménycsomag  

Munkavégzés helye:

Debrecen

Főkönyvelő

Kedves Főkönyvelő!

A Manpower edelényi Partneréhez keresi főkönyvelő kollégáját.

Partnerünk egy hollandiai csoport tagja. Ipari hőcserélőket épít, amelyeket a folyadékként, kriogén hőmérsékleten tárolt cseppfolyósított gázok visszagázosítására használnak. 

Munkaköri leírás:

Pénzügyi adminisztratív asszisztensként széles körben alkalmazható és felelős a pénzügyi adminisztráció, valamint a szerződés- és személyzeti adminisztráció különböző részeiért. Szorosan együttműködik majd a kontrollerrel, valamint az üzemeltetési és pénzügyi vezetővel.
A változatos, sokféle feladatot tartalmazó munka nem jelent problémát számodra. Élvezed, hogy sokféle feladatot vállalsz, és ezt magad felé húzod. Adminisztratív szempontból erős vagy, és könnyen tudsz váltani a különböző tevékenységek között. Az önálló munkavégzés nem jelent számodra problémát, és élvezed, hogy egy kis csapatban több feladatért vagy felelős.

Milyen feladatai vannak?
 

A munka hangsúlya a pénzügyi adminisztráció teljes körű irányításán, valamint némi HR munkán van.

A következő feladatokért leszel felelős:

Fizetendő számlák adminisztrációja: beleértve a beszerzési számlák rögzítését, az elsődleges szállítói adatok ellenőrzését és a heti kifizetési ajánlási lista elkészítését.

 

Adósok adminisztrációja: beleértve az értékesítési számlák létrehozását, az ügyfelek nyilvántartását és az elsődleges adatok ellenőrzését.

 

HR-támogatási feladatok: beleértve a munkaidő-nyilvántartások feldolgozását és felülvizsgálatát, a külső bérszámfejtő irodával való kommunikációt, valamint a beteg- és behajtási értesítések feldolgozását.

 

Kapcsolattartó pontként való fellépés; mind belsőleg a pénzügyi osztállyal, mind külsőleg a bérszámfejtő irodával, valamint a könyvvizsgáló könyvelővel.

 

Vezetői támogató munka; a vezérigazgatónak való jelentéstétel: a P&L havi jelentése, a személyzet munkaóráinak termelékenysége, a projektek bruttó árrés kimutatásai, az egyéb működési költségek havi ingadozása, Pénzforgalmi előrejelzés készítése. A tárgyi eszközök, befektetett eszközök nyilvántartásának vezetése

 

Elvárás:

Mérlegképes könyvelő végzettség
Kommunikációképes angol nyelvtudás

Kompenzációs csomag:

Szenioritás alapú bér
Karácsonyi bónusz
Munkába járás támogatás
Balesetbiztosítás

Lokáció:

Edelény

Recepciós-Gyártástámogató Debrecen

Partnerünkrol:
Szeretnél egy dinamikusan fejlődő országos hálózat debreceni csapatának tagja lenni?
Modern munkakörnyezettel rendelkező Plazma Központba keresünk
Recepciós/Gyártástámogató munkakörbe új kollégát.
 
Feladatok:

Hívások fogadása, idoőontok rögzítése
Donorok fogadása, rendszerben történő regisztrációja
Donorok tájékoztatása a plazmaadás folyamatáról és az ehhez kapcsolódó tudnivalókról
Donorok vitális paramétereinek mérése (hőmérséklet, testsúly, vérnyomás)
Gyártáshoz szükséges anyagok raktározási folyamatainak támogatása (anyagmozgatás)
Az aferezis folyamat támogatása (gépek félszerelése, vérplazmák fagyasztása, csomagolása, szállításra eloőíkészítése, beérkező áruk átvétele)
Adminsztratív teendők ellátása

Elvárások:

Minimum középfokú végzettség
Felhasználói szintű számítógépes ismeret (Word, Excel, Internet)
Pozitív kisugárzás, energikus, mosolygós személyiség
Megbízható, precíz, pontos, dinamikus munkavégzés
Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség
Fizikai erőnlét

Előny:

Egészségügyi területen szerzett munkatapasztalat
Angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Béren kivüli jutattátások (Cafeteria, Bónuszrendszer, Bejárás támogatás)
Stabil, megbízható vállalati hátteret
Teljes munkaidős, hosszú távú stabil munkahely



Megtekintés