Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


IT Operations Manager

About the Role:

Our multinational Partner Company is looking to find their new IT Operations Manager to work closely with IT executives to optimize and find new ways to improve their IT strategies, to control the operation processes and to manage IT systems. Their new colleague will act as a business partner to the supporting teams, coaches their team leaders and colleagues in order to develop a higher professional level with a hands-on technical knowledge to ensure and support the development of the team members.

Tasks:
 

Responsible for developing the team leaders and team members' skills and ensures their professional improvement with development plans,
Understands and able to work with the Agile teams, Product Owners, Scrum Masters and Team Leaders in case of people development,
Organizes trainings, mentoring and knowledge sharing,
Actively participates in workforce planning, in the recruitment process of new colleagues and in their career management, manages performance reviews based on feedback collected from the Team Leaders,
Actively and proactively manages stakeholder communication and relationship,
Manages vendors, contracts, legal and compliance elements, outsourced services and budgeting,
Manages the deployment, monitoring, maintenance, development, upgrade, and support of IT systems while managing the compliance of the systems and processes to ensures the alignment with the Enterprise Architectural Framework.

Requirements:
 

University/College degree in IT or technical field,
Experienced people and technical leader,
At least 10 years of experience in IT infrastructure and operation management,
ITIL Foundation,
Advanced negotiation skills in English and Hungarian,
Change driven and innovative thinking,
Able to develop and motivate others, to build trust and has a growth mindset.

Cyber Security Analyst

CYBER SECURITY ANALYST

Partnerünk több mint 20 éve adatgazdálkodási stratégia és adatközponti infrastruktúra kiépítésével foglalkozik.

Feladatkör:

Ügyfeleknél információbiztonsági helyzetfelmérés, IT audit, megfelelőségvizsgálat lefolytatása és dokumentálása különböző információbiztonsági követelményrendszerek szerint (pl. ISO27000-es szabványcsalád, MNB ajánlások, Ibtv. stb.), javító intézkedések megfogalmazása a feltárt problémákra;
Módszertanok kidolgozása az új elvárások alapján;
IT üzemeltetési és fejlesztési folyamatok felmérése, értékelése; (előre megadott szempontrendszer szerint)
Üzleti hatáselemzés, üzletmenet-folytonossági tervek készítése;
Információbiztonsági kockázatelemzés végrehajtása;
Információbiztonsági szabályzatok, eljárásrendek készítése (legfontosabbak: Információ Biztonsági Szabályzat, Információ Biztonsági Stratégia, illetve Politika, Incidenskezelési
Szabályzat, Információbiztonsági Felhasználói Szabályzat);
Ügyfeleknél Információbiztonsági felelős (CISO/EIR felelős/IBF) szerepének betöltése, az ügyfél IT biztonsági feladatainak/problémáinak képviselése, megoldás nyújtása.

Elvárások:

ISACA, CISA, CISM vagy ISC2 (CISSP) által kiállított tanúsítvány;
Governance jellegű, IT biztonsági tanácsadói feladatokban szerzett legalább 5 éves tapasztalat és a feladatok önálló ellátásának képessége (új módszertan kidolgozás, IT biztonsági gap analízis, kockázatelemzés, szabályzatok írása);
Releváns informatikai munkatapasztalat;
Főiskolai vagy egyetemi diploma
Biztonságreleváns szabványok, ajánlások, magyarországi jogszabályi követelmények ismerete és aktív, folyamatos használata az elmúlt 5 év során (pl. MNB ajánlások, ISO 27000-es szabványcsalád, NIST, Ibtv, GDPR, DORA, NIS2);
Magabiztos angol nyelvtudás; aktív középszint
Kitartó, önálló munkavégzés;
Problémaorientált gondolkodás;
Precizitás, megbízhatóság;
Tanácsadói attitűd, ügyfélközpontúság.

Előnyt jelent:

Bármely GRC rendszer felhasználói szintű ismerete;
Előadói készség;
IT Security termékek ismerete (IDS, IPS, tűzfal, víruskereső, tartalomszűrő, WAF, IDM stb.);
IT üzemeltetési tapasztalat;
„B” kategóriás jogosítvány.

Amit a partnerünk kínál:

Stabil hátterű és jó hírnevű munkáltató és ügyfelek
A projektek az információbiztonság széles spektrumát lefedik;
Több, mint 20 éves tapasztalattal rendelkező IT biztonsági csapat;
Az információbiztonság minden egyes területén – a szabályozási rendszer kialakításától a technikai megvalósításig – több tapasztalt és kiemelkedő képességgel rendelkező szakember alkotja a partnerünk csapatát;
Munkaeszközök, mobiltelefon;
Szakmai képzések támogatása;
Év végi jutalom;
Szakmai fejlődési lehetőség;
Hosszú távú munkalehetőség, teljes munkaidős, határozatlan idejű szerződéssel;
Modern, könnyen megközelíthető iroda;
Egészségtámogatási program, házon belüli sportolási lehetőség és gyógymasszázs;
Egészségbiztosítási program;

 

Software Engineer (Delphi)

About our Partner:

A multinational company based in the healthcare industry, focusing on digitalization.
As a Software Engineer, you will thrive in working with Delphi (desktop), or .NET based technologies on a container-based backend on a public cloud platform. You will work within a product team focused on all areas around (ambulant) domestic care using state-of-the-art practices, related tools, products, and services.

Tasks:

Help build a team and cultivate innovation. Drive cross-collaboration and execution of projects across multiple teams. 
Lead the design of major legacy software components, systems, and features. Design, develop, test, deploy, maintain, and improve software. 
Manage individual project priorities, deadlines, and deliverables. 
Mentor and train other team members on design techniques and coding standards. 
Architect and develop solutions to ambiguous problems with significant impact. 

Requirements:

Bachelor's degree in Computer Science, related technical field, or equivalent practical experience. 
Experience in software development for over 5 years, using one or more object-oriented, general-purpose programming languages:  Delphi, C# with willingness to work in Delphi. 
Solid understanding and practical experience with SQL and relational database design and optimization. 
Experience in technical leadership, leading project teams, and setting technical direction. 
Experience architecting and developing distributed systems. 

Gépész technológiai szerelő

Partnercégünk az egyik piacvezető benzinkút és üzemanyagtechnika nemzetközi szakértője. Az egyre nagyobb bővülés következtében keressük új munkatársunkat gépész technológiai szerelő pozícióban.

Feladatok:

Üzemanyag feltöltő rendszerek karbantartása és javítása, repülőtereken, tároló telepeken, gyáregységekben.
Üzemanyag és egyéb ipari folyadékokat szállító és kiszolgáló rendszerek telepítése, javítása (Csőszerelési munkák).
Eszközök kiszerelése, javításban való közreműködés.
Hatósági hitelestésben / tanúzásban való részétel

Elvárások:

Középfokú gépész végzetség
Önállóan és csapatban történő munkavégzés
Műszaki rajz biztos olvasása
Felhasználói szintű számítógépes ismeret
„B” kategóriás vezetői engedély
Utazási hajlandóság (Magyarország területén)

Előny:

1-3 év műszaki területen szerzett tapasztalat
Csőszerelésben / kivitelezésben szerzett gyakorlat
Digitális tervek olvasásI szintű ismerete

Amit kínálunk:

Céges mobiltelefon, laptop
Határozatlan idejű, bejelentett munkaviszony, 40 órás munkarend hétköznapi munkavégzéssel
Megbízható, stabil, fejlődő és jövőorientált vállalati háttér
Családias hangulat, céges rendezvények

Munkavégzés helye:
•            Budapesti székhely, Magyarország teljes területe
 

Raktárkezelő

Parterünkről:
Partnerünk több mint 25 éve a világpiacon jelenlévő cég, víztisztító berendezések és vízadagolók forgalmazásával foglalkozik. Dinamikus fejlődése fenntartása érdekében bővülnek, ezért keressük az új Raktárkezelő munkatársukat budapesti telephelyükre!

Feladatok:  
· Áru összekészítés

· Árukiadás, áruátvétel

· Kimenő és bejövő készletek ellenőrzésére, adminisztrálására.

· Részvétel a raktári rend kialakításában

· Anyagmozgatás, targonca kezelés

· Időközi leltárokban való aktív részvétel

Elvárások:  
· 2 műszakos munkavégzés vállalása (7:00-15:30/ 12:00-20:00)

· Raktározásban szerezett releváns munkatapasztalat

· Targonca jogosítvány (3324 vagy 3312)

· Targonca vezetésben szerzett tapasztalat

· Számítógépes ismeretek  

· Vállalati rendszerben történő adminisztrációs tapasztalat

· kreativitás.

Előny:
· 3 féle targonca jogosítvány megléte

· Hasonló szegmensben szerzett raktározási tapasztalat

· Azonnali kezdési lehetőség

· Raktárkezelő vállalati rendszerek kezelésében szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:  
· Cafeteria

· Versenyképes alapbér

· Hosszútávú, stabil munkahely egy dinamikusan növekvő szervezetnél

· Jó hangulatú csapat, barátságos munkakörnyezet

Application and Cloud Security Manager

Our client is looking for an Application and Cloud Security Manager in its European IT Team

It is a regional role working with IT and business teams across European markets.
You will be responsible for IT security requirements (policies, standards, baselines), application security (SDLC, „shift-left security and cloud security.
Provides advisory service for the global community to ensure that across the businesses IT risks and controls are managed in a consistent way.
You will be also responsible for Application Security strategic planning, delivery and reporting.

Main responsibilities:

Define and update IT security requirements (policies, standards, baselines),
Provide security support for business projects – in particular define security requirements, support secure design of solutions, provide security advisory and organise security testing in cooperation with Security Testing SME,
Define and support implementation of application security strategy taking into account cloud operating model, shift-left security and SDLC,
Support delivery and operations of DevSecOps security testing tooling used by delivery teams,
Develop cloud security governance and controls,
Support delivery teams and architects community with security advisory,
Colaborate with other Security team members and contribute development of overall cyber security governance and controls,
Monitor Cyber Security industry, identify new emerging threats,
Work collaboratively with the IT teams in all countries.

 
Requirements:

Minimum 3 years of Information Technology and 1 year of Security experience,
Foundational knowledge of all security domains and controls (ISO 27001/2),
Understanding and working experience of cloud security, application security, secure architecture, DevSecOps tooling,
Master’s or Bachelor’s degree (Information Technology),
Excellent English verbal and written communication skills,
Excellent communication and interpersonal skills,
Problem solving approach,
Great work organizational skills.

Nice-to-have:

Security skills proven with one of industry recognised certifications: CISSP, CISM, CISA, CompTIA, Security+, GSEC;
Cloud computing knowledge proven with CCSK, CCSP and/or CSP specific (in particular AWS) certifications,
Hands on experience with cloud computing security tooling,
Experience with DevSecOps security testing toolig (SAST, DAST, SCA, etc),
Experience from financial field.

 
What our client offers:

Professional development opportunities,
Performance-based annual bonus,
Cafeteria, health insurance,
Car compensation, laptop, mobile,
Home office 3 times a week,
Exciting Security projects in our unique space in the evolving financial industry,
You will be surrounded by a professional team.

Értékesítő

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítő pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Kiemelkedő bér, bónuszok, céges autó, folyamatos szakmai  fejlődési lehetőség és támogató csapat vár, a munka és a magánélet egyensúlyával. Ha hunter értékesítő típus vagy, jelentkezz!

Feladatok:

Klasszikus, általános értékesítési feladatok ellátása
Új üzleti lehetőségek, ügyfelek felkutatása, megszerzése és rendszeres látogatása
Karbantartási és egyéb szerviz-szolgáltatások értékesítése
Ajánlatok, szerződések kezelése
Ügyféladatbázis frissítése, adminisztráció
Berendezések karbantartásra történő átadásának előkészítése és nyomon követése
Meglévő  ügyfélkapcsolatok ápolása
Meglévő karbantartási szerződések meghosszabbítása, módosítása

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
2-3 év szolgáltatás értékesítésében szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
B kategóriás jogosítvány
Értékesítői attitűd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Előnyök:
Épületüzemeltetéshez kapcsolódó területen (építőipar) szerzett értékesítési tapasztalat

Amit kínálunk:

Tapasztalathoz mért, bejelentett, kiemelkedő alapbér
Cafeteria
Medicover szolgáltatási csomag
Céges telefon, laptop
Céges autó
Havi bónusz
Éves bónusz
Tréningek, tanfolyamok
Betanítás, támogatás
Jó munkahelyi légkör
Munka- magánélet egyensúlya

Felvonó hibaelhárító specialista

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat felvonó hibaelhárító specialista pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Szerviztevékenység szakmai támogatása,
Felvonók eseti hibaelhárítása,
Újonnan telepített és karbantartott berendezések beszabályozása,
Területes karbantartók támogatása és képzése,
Nagyjavítási munkákban való szakmai közreműködés,
Külföldi anyacégünk specialistáival való kapcsolattartás

Elvárások:

Felvonószerelői végzettség
Felvonó beszabályozási területen szerzett szakmai tapasztalat
Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban
’B’ kategóriás jogosítvány

Előnyök:

Német vagy spanyol nyelvismeret
Nyitott, együttműködő, kommunikatív személyiség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség
•            Havi jutalék és éves bónusz lehetőség
•            Céges autó, laptop, mobiltelefon
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest
 

Felvonószerelő

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat felvonószerelő pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Liftek, mozgólépcsők rendszeres karbantartása
Eseti hibaelhárítása
Javítása, felújítása
Műszaki állapot felmérése

Elvárások:

Felvonószerelői végzettség
Több éves szakmai tapasztalat
’B’ kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség
•            Havi jutalék és éves bónusz lehetőség
•            Céges autó, laptop, mobiltelefon
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

Lead Software Developer

Partnerünkről: 
Partnerünk a legmodernebb technológiákat felhasználva biztonságos, professzionális alkalmazásokat és szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára és jelenleg egy 3. generációs, tömeges számlázórendszernek a lefejlesztésén dolgoznak.

 

Feladatok:

Az új rendszer több modulból fog állni, így elmondható, hogy pókháló elvként számtalan modult lesz lehetőséged megismerni, és azok fejlesztésében, összefogásában részt venni;
A teljes fejlesztési folyamatnak aktív tagja leszel;
Tervezői csapattal, architecttel való aktív együttműködés a fejlesztések megvalósítása kapcsán;
Szakmai mentorálás, kód review, FS írás, majd azok értelmezésében való támogatás.

 

Követelmények:

Minimum 8 éves JAVA programozásban szerzett tapasztalat;
Nyitottság a frontend (Angular) fejlesztés iránt;
Microservices architekturában dolgoztál már;
Spring framework tájékozottsággal rendelkezel;
Telekommunikációs területen szerzett tapasztalat.

Business Support for Services Deals

In your role as a Business Support Specialist, you will be responsible for the execution of the end-to-end deal operational process. This is a central team acting as a deal support center for Services in the region. The Customer Business Support Team assist, and process deals within the CRM/Harmony system. Supported by your team members, you will guide deals through the quote-to-booking process. The team is expected to contribute to revenue growth and profitability by processing sales opportunities for both existing and net new customers and achieve order targets. The teams support Services Deals like Professional Services and Premium Engagement.
RESPONSIBILITIES

Responsible for execution of the end-to-end deal operational process / quote-to-cash process
Processing customer requests for deal offerings and completing the required inputs (Harmony/CRM Opportunities, Quotations).
Partnering with different roles like Services Account Executives, Delivery Partner, Commercial Finance, Centralized Deal Support (CDS) & Order-to-Invoice (O2I) Teams to support the sales process and facilitate deal closure.
Contract creation with automated tools and support the approval process for these.

REQUIREMENTS

Bachelor’s degree (preferred)
2-5 years of experience working in a Sales Operations or Deal Support capacity which can include legal, commercial or contracting background
A strong background in sales processes, quote-to-cash process & deal execution preferred
Experience in a fast-paced environment, ability to multitask, prioritize and solve problems
Extremely detailed-oriented, organized, and great communication skills (both oral and written)
Working experience within a cross country working environment (preferred)
Experience with MS Office (esp. Excel or Word)
Experience with Sales Tools like DocuSign, CPQ/CRM 
Flexibility to work varied business hours to ensure full Business Support coverage, especially at quarter and year-end

English language skills mandatory. Other European languages are beneficial, German language skills preferred.
 

Frontend Developer

About our Partner:

A multinational company based in the healthcare industry, focusing on digitalization.

 

Tasks:

Collaborate closely with UI/UX designers to implement the visual and interactive elements of the application interfaces.
Develop and maintain the front-end aspect of our applications using Flutter for mobile and React for web.
Utilize component development tools such as Storybook for React and Widgetbook for Flutter to build and test reusable components.
Contribute to the development and maintenance of our design system, ensuring consistency and efficiency across our projects.
Work with Figma to inspect designs and navigate between pages, applying these designs accurately in code.
Apply responsive design principles to ensure our applications are optimized for a variety of devices and screen sizes.
Participate in the testing process through the application of front-end testing frameworks, ensuring the reliability and performance of our applications.

 

Requirements:

Proven experience with Flutter and/or React;
Experience in using component development tools such as Storybook (React) or Widgetbook (Flutter) for building and documenting reusable components;
A solid understanding of and experience in working alongside UI/UX designers, with the ability to translate design concepts into functional application components;
Strong proficiency in responsive design principles, with the ability to create applications that adapt to various devices and screen sizes.



Megtekintés