Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat

Területi képviselő

Kedves Területi képviselő!

A Manpower budapesti Partneréhez keresi Területi képviselő kollégáját.
Partnerünk a ruházati termékek gyártása mellett az egyéni védőeszközök teljes skáláját forgalmazza. Kínálatukban megtalálhatók a teljes testet – fejtől-lábig – védő termékek. Partnerünk által forgalmazott felszerelések különböző munkakörülményekhez igazodva biztosítják a dolgozók megfelelő védelmét minden típusú kockázattal és veszéllyel szemben.

Feladatok:

Az értékesítési stratégia kidolgozásában és az éves business plan elkészítésében aktív részvétel
Kapcsolattartás a kiemelt vevőkkel, árajánlatok készítése, tenderek, pályázatok lebonyolítása,
project management
Prezentációkat készít és előad
Új nagy cégek felkutatása, ügyfélszerzés (100 főnél több fizikai dolgozót foglalkoztatón cégek)
Közbeszerzéseken való aktív és önálló részvétel
Az éves árbevétel és OP növelése
Az ERP rendszer magas szintű ismerete
Havi reeportok, beszámolók készítése, analizálja a teljes értékesítési csapat eredményét
Heti jelentést ad le tevékenységéről a cégvezető részére
Új területi képviselő esetén, annak betanítása, közös vevőlátogatások
A társosztályokkal folyamatos kapcsolatot tart, tájékoztat.
Az értékesítési kollégákkal közösen részt vesz a termékfejlesztésben
Vevői szerződések készítése, ellenőrzése (jogi segítséggel)
Vevői kondíciók folyamatos ellenőrzése, azok optimalizálása (fizetési határidők, szállítási határidők, átadási árak)
Konszignációs raktárak negyedéves leltárának felügyelete, összesítése és leadása a logisztikai vezetőnek
Aktív részvétel a kiállításokon, céges rendezvényeken,
Piac kutatás, konkurenciafigyelés

Elvárások

Ipari területen széleskörű ismeretség, kapcsolatrendszer
Magas szintű excel ismeret
B kategóriás jogosítvány

Előny:

Munkavédelmi területen szerzett tapasztalat (Értékesítés)

Amit kínálunk

Szenioritás alapú bér
Céges autó (magánhasználatra is)
Éves bónusz
Cafeteria

Lokáció:
Budapest/ Nyugat- Magyarország

 

MS D365 Business Central Tanácsadó

Partnerünk:

Partnerünk magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező, 25 éven a piacon lévő, informatikai szolgáltatásokkal foglalkozó, dinamikusan fejlodő cég, akik jelenleg egy MS D365 tanácsadó kollégával szeretnék bővíteni csapatukat.

Feladatok
 

Microsoft D365 Business Central moduljainak bevezetése,
Ügyfélfolyamatok felmérése, tanácsadás,
Fejlesztői specifikáció készítés és kapcsolattartás a fejlesztővel,
Egyedi fejlesztések tesztelése, az ügyfél tesztelés támogatása,
Oktatás, dokumentáció készítés,
Meglévő ügyfelek támogatása,
Egyedi termékek, megoldások megtervezése.

Elvárások
 

Minimum 2 éves tanácsadói tapasztalat Microsoft Dynamics NAV, Business Central rendszerekben
Min. középfokú angol nyelvismeret, külföldi partnerekkel való egyeztetésben szóban és írásban,
Releváns végzettség,
Proaktív, önálló munkavégzés,
Motiváltság fejlődésre, tanulásra, új technológiák megismerése.

 
Amit kínálnak
 

Kifejezetten összetartó, együttműködő csapat,
Mentorálás,
Hosszútávú karrierlehetőség,
Rugalmas Home Office lehetőség.

 

MS D365 Business Central Fejlesztő

Partnerünk:

Partnerünk magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező, 25 éven a piacon lévő, informatikai szolgáltatásokkal foglalkozó, dinamikusan fejlodő cég, akik jelenleg egy MS D365 fejlesztő kollégával szeretnék bővíteni csapatukat.

Feladatok
 

Microsoft D365 Business Central moduljainak fejlesztése,
Bevezetési projektek leszállításában való részvétel (fejlesztési specifikációk alapján való kódolás, fejlesztői tesztek elvégzése),
Ügyféltámogatásban való részvétel (problémafeltárás, hibakeresés, hibajavítás),
Kapcsolattartás a tanácsadókkal,
Presales tevékenységek támogatása (technikai előkészítés, demózás).

Elvárások
 

Minimum 2 éves fejlesztői tapasztalat Microsoft Dynamics NAV, Business

Central rendszerekben.

Min. középfokú angol nyelvismeret, külföldi partnerekkel való egyeztetésben szóban és írásban,
Jó problémamegoldó képesség, strukturált gondolkodásmód,
Proaktív, önálló munkavégzés,
Motiváltság fejlődésre, tanulásra, új technológiák megismerése.

 
Amit kínálnak
 

Kifejezetten összetartó, együttműködő csapat,
Mentorálás,
Hosszútávú karrierlehetőség,
Rugalmas home office lehetőség.

 

Export-import vámügyintéző

Partnerünkről:
Van már tapasztalatod vámügyintézésben?
Ha szeretnél  olyan céghez csatlakozni, ahol  családias hangulatban telnek a mindennapok, itt nyugodt munkád lehet  támogató és befogadó könyezetben, jelentkezz!
Parnerünk 25 éve élen jár a folyadékok és gázok elosztására és szabályozására szolgáló, legkorszerűbb integrált csőhálózati rendszerek fejlesztésében, így egy hosszútávon sikeres cég tagja lehetsz.

Feladatok:

Export és import ügyintézés: szállítások megszervezése, kapcsolattartás a különböző szállítmányozó cégekkel, kamionok megrendelése, kiscsomag szállítások szervezése
Beérkező vevői rendelések ellenőrzése és rögzítése a vállalat irányírási rendszerben, rendelés visszaigazolások küldése
Kapcsolattartás a vevőkkel a várható szállításokkal kapcsolatban
Az export és import szállítások előírt vám dokumentumainak kezelése
Környezet védelmi díj (KVD) nyilvántartás vezetése importra és vám árura
Reexport és vám visszaigénylés ügyintézése
Auditok és ellenőrzések során dokumentumok kezelése
Nyilvántartások kezelése, és adminisztratív jellegű feladatok elvégzése (pl. EKAER)

Elvárások:

Vámügyintéző képesítés
Vámügyintézés területén szerzett 3 év tapasztalat
Angol középfokú nyelvtudás (szóban és írásban)
MS Excel magabiztos használata
Önálló, precíz munkavégzés
Jó problémamegoldó képesség
Kreativitás, határozottság
Jó kommunikációs és együttműködési készség

Amit kínálunk:

Hosszútávú munkalehetőség
Versenyképes fizetés
Cafeteria
Éves bónusz
Bejárási támogatás
Képzések
Családias hangulat
Befogadó, támogató szakmai környezet
Fejlődési lehetőség
Lendületes, fiatalos csapat
Elérhető, nyitott, közvetlen vezetői csapat
Ingyen kávé
Céges rendezvények, csapatépítők

 

Kontroller

Partnerünk egy magánegészségügyi szektorban elhelyezkedő és több, mint 30 országban jelen lévő cégcsoport tagja, akik 1993-as alapításuk óta Németországban már 41, 2021-től pedig már Magyarországon is 7 plazmaadományozó központot üzemeltetnek.
Dinamikusan fejlődő partnerünk BUDAPESTI központjába keressük KONTROLLER pozícióba leendő munkatársát!

Feladatok:

Üzleti tervek/előrejelzések kidolgozásának és felülvizsgálatának irányítása a donorközpontok, a vezetőség, az ügyvezetők és a nemzetközi egységek bevonásával.
Heti és havi termelési jelentések készítése a globális plazmakontrolling, a terv-tény, illetve az előző időszakokhoz viszonyított eltérések magyarázatainak összegyűjtése, kommunikálása.
A plazmagyűjtéssel kapcsolatos egyéb adatok lekérdezése, átadása a globális plazmakontrollingnak havi rendszerességgel.
Hónap végi könyvelési zárási tevékenységhez kapcsolódóan elhatároláshoz és készletekhez kapcsolódó adatszolgáltatások teljesítése.
Leltármozgásokról, termelési egységre jutó költségekről, KPI-okról szóló jelentések havi elkészítése, a terv-tény eltérések magyarázatával.
Adatszolgáltatás, információk adása a transzferár-osztály számára (negyedévente).
Közép- és hosszú távú (5 éves) tervek kidolgozása, feltöltése az SAP AFO-ba, a tervek bemutatása a menedzsment és a kontrolling kollégák számára.
Capexre vonatkozó információk összegyűjtése, a CAPEX tervek összeállítása, az azokhoz kapcsolódó tételek kezelése (a projekt megnyitása és lezárása a beruházás befejezésekor).
Ad-hoc információk nyújtása a donorközpontoknak, a vezetőségnek, az ügyvezető igazgatóknak és a globális plazmakontrollingnak, az anyacég FSSC-jének, továbbá a belső/külső ellenőröknek.
Plazma mennyiségénék nyilvántartása, kommunikálása heti rendszereséggel a spanyol Termelés Tervezés számára; havi zárás során a készletérték kiszámítása.
ámogatás nyújtása valamennyi belső felhasználó számára pontos és időszerű szakirányítási, költségszámítási tanácsadással.
A szervezeten belüli költségszámítási (kontrolling) politikák, eljárások és gyakorlatok felülvizsgálata, kidolgozása és végrehajtása.
A banki utalásokhoz kapcsolódó feladatok (utalások beolvasása, ellenőrzése).

Elvárások:

Felsőfokú szakirányú végzettség
Legalább 5 éves releváns szakmai tapasztalat kontrolleri területen (előny a gyógyszeripari tapasztalat)
Üzleti tervezéssel kapcsolatos munkatapasztalat
Erős szervezési, kommunikációs és tervezési készségek
Képesség összefüggő, szakszerű pénzügyi jelentések készítésére, a kontrolling prezentációk hatékony elkészítésére/előadására a vezetőség számára
Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban
Magas szintű számítógépes ismeret (Excel. PowerPoint haladó szintű használata, BO ismeret előny)

Előny:

SAP felhasználói tapasztalat előny

Amit kínálunk:

Stabil, megbízható nemzetközi vállalati hátteret, kiváló munkakörülményt
Versenyképes fizetés
Cafeteria juttatás
Önkéntes nyugdíjpénztári […]

Senior .NET Developer (back-end / full-stack)

About our Partner:

Our Multinational Partner is a financial institution that is currently looking for a Senior .Net Developer to join their agile team. Their new colleague will work closely with BAs, SAs and other developers in an international team that works on maintaining the existing processes or integrate new solutions.

Tasks:

Develop new solutions for our internal business,
As a member of the IT Global Division, you will develop for other European IPF markets as well,
Create APIs, Microservices, Databases, stored procedures,
Work with Lambdas, APIGateways, S3 buckets, SQS, AWS,
Do changes in Legacy systems,
Replacement of Legacy solutions,
Keep in touch with Architects and Analysts.
Work in the Hungarian Scrum Squad,
Participate on Agile ceremonies,
Use VisualStudio (whatever version you prefer), Azure DevOps, and the fundamental MS development tools,
Daily and weekly meetings with RO, and CZ team members,
You will get detailed specification about your tasks.

Requirements:

At least 3 years developer experience (C# preferably)
.NET environment (Framework and Core)
Entity Framework experience
MSSQL development experience
Skilful use of MS dev tools
Fundamental GIT knowledge
Some idea about CI/CD pipelines
English knowledge, because you might work for Romanian or Czech market as well,
Ability to work independently,
Ability to work in team,  
Strong problem-solving and a good interpersonal skill.

Advantages:

Experience/Education in Cloud environment (preferably AWS),
Experience/Education in Azure DevOps,
Experience with Agile/Scrum.

Medior/Senior Full Stack Engineer

About our partner:

Are you passionate about software and about aviation? Do you love a technical challenge and like to work on multiple platforms to create a consistent experience for our consumers?
Our partner is a European airline company and they are looking for an agile & objective minded experienced developer with a pro-active mindset that is eager to learn new things. 

Tasks: 

As a software engineer, you take care of the entire development process, from specification, design, engineering, testing, delivering and deploying to maintaining and supporting our digital products.
The ability to deliver code in JAVA is at the core of the job. As a software engineer, you bring deep expertise in your craft and proficiency in others and you are willing to learn.
Work on applications related to the full employee lifecycle.

Requirements:
 

Preferably bachelor’s degree or higher in a related field, or similar experience;
4+ years of experience with Java/Spring in developing, maintaining and deploying software;
2+ years of experience with Angular (Java script/ typescript), state management and CSS;
Experience with consuming APIs and knowledge of REST API best practices; 
Knowledge on type systems (and being able to apply types) and automated testing;
Knowledge of CI/CD techniques;
Excellent communication skills in English, written and spoken.
 

Senior Bankkártya ügyintéző

Partnerünk több mint 25 éve nyereségesen működő, 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bank. Budapesti irodájukba most Szenior Bankkártya ügyintézőt keresnek.
Feladatok

MasterCard bulletinek, Guideok; szabályozások folyamatos nyomon követése és rendszeres riportálása;
Fraud monitoring tevékenységek támogatása;
MasterCard; MNB  és  társterületek részére történő adatszolgáltatásával kapcsolatos tevékenységek elvégzése;
Kapcsolattartás a MasterCarddal;
A kártyakibocsátáshoz kapcsolódó operációs és elszámolási feladatokban való részvétel;
Tájékoztatás, információnyújtás a társosztályok felé.

Elvárások

Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás;
Középfokú szakirányú végzettség,
Min. 3 év bankkártyás tapasztalat;
Megbízhatóság, önálló, felelősségteljes munkavégzés;
Terhelhetőség, rugalmasság;
Csapatmunkára való képesség;
MS Office (Word, Excel) magabiztos ismerete.

Előnyt jelent

Aktív társadalmi szerepvállalás;
Elkötelezettség a fenntarthatóság, a tudatosság és felelős gondolkodásmód iránt.

Amit kínálunk

Barátságos légkör, elkötelezett csapat;
Értékközösség és felelős pénzügyi szemlélet;
Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
Belvárosi modern iroda
Cafetéria; Egészség- és életbiztosítás; AYCM kártya, rekreációs támogatás, közös havonta ismétlődő reggelizés az ügyvezetőkkel
Szakmai fejlődési lehetőség.

Sales Support

Partnerünk:

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

Feladatok:

Az értékesítési folyamatok teljes körű segítése és támogatása szoros együttműködésben az értékesítési csapattal és más részlegekkel, ideértve, de nem kizárólagosan a beszerzést és a projektmenedzsmentet
Ajánlatok készítése Excelben és/vagy CRM szoftverben
Árlisták előkészítése az ajánlatokhoz
Megrendelések feldolgozása a beszállítókkal
Professzionális kapcsolattartás az ügyfelekkel és a partnerekkel
Rendelés visszaigazolások kezelése, és azok összehasonlítása az árlistákkal
Tender anyagok gyűjtése, azok bekérése a beszállítóktól
Az értékesítési adatok és egyéb releváns információk adatbeviteli feladatainak elvégzése, valamint egy rendezett és hozzáférhető iratrendszer fenntartása
Részvétel a piackutatásban, vevőgenerálásban és egyéb marketing feladatokban az értékesítési csapattal vagy önállóan
Magyar és angol nyelvű dokumentumfordítás
Szerződések véleményezése és kitárgyalásában való aktív részvétel

Elvárások:

Erős szóbeli, írásbeli és személyes kommunikációs készségek
Kiváló időgazdálkodás
Kiemelkedő analitikai készségek
Multitasking és gyors adaptáció képessége
Elhivatottság, céltudatosság és precizitás
Részletorientáltság
Irodai Office programok magas szintű ismerete

Amit kínálunk:

Kiemelkedő bérezés és éves bónuszrendszer
Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
Fejlődési lehetőség
Karrier út

Sales Consultant

Partnerünk:

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

Feladatok:

Megbeszélések szervezése és vezetése potenciális ügyfelekkel, fókuszban az értékesítési terv teljesítése
Ügyfélgenerálás a meglévő ügyfélbázis felhasználásával és új lehetőségek kutatásával
Tanácsadói értékesítéssel kapcsolatos megbeszélések magyar és angol nyelven is
Egyedi árképzési stratégiák készítése projektekhez
Árképzésben és az ajánlatok készítésében való részvétel az értékesítési tanácsadó csapatunkkal
Szoros együttműködés más részlegekkel
Szerződések tárgyalása, árképzés, termékválasztások
Szoros és érdemi kapcsolattartás partnereinkkel
Folyamatos piackutatás, a pipeline adatbázis frissítése és adatbázis karbantartása, versenytársak elemzése
Konferenciákon, networking eseményeken való részvétel
Iparági trendek követése, ügyfelek és partnerek tájékoztatása
Csatlakozás a projektmenedzsmenthez az átadásokon
Marketing folyamatokban való aktív részvétel, social media felületek kezelése

Elvárások:

B2B tapasztalat közép- és nagyvállalati projektekben
Ismeretek a vendéglátásban, valamint a lakás- és irodaiparban (már meglévő kapcsolatrendszer előnyt jelent)
Sikerorientált, motivált, alapvetően kritikus gondolkodású
Kreatív feladatkezelés
Kezdeményező, könnyen dolgozik egyénileg és csapatban
Kiváló időgazdálkodás
Előny a kommunikációs szint angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

Kiemelkedő bérezés és teljesítmény alapú bónuszrendszer
Céges autó és a munkavégzéshez szükséges eszközök
Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
Fejlődési lehetőség
Karrier út

Project Manager

Partnerünk belsőépítészeti, lakberendezési területre fókuszáló innovatív cég. Legfőbb célja a szállodai és lakóprojektek testreszabott megoldásokkal történő kiszolgálása. Ha szeretnél te is egy dinamikusan növekedő, fiatalos, lendületes csapat tagja lenni jelentkezz hozzánk most!

A projekt manager felelős lesz a belsőépítészeti projektek teljes körű menedzseléséért, az előkészítéstől a kivitelezésig.

Feladatok

Projekt Ütemezés és Koordináció:

Projekt ütemezési terv készítése és annak betartása.
A projekt minden szakaszának szoros nyomon követése, beleértve a tervezést, a beszerzést és a kivitelezést.
Alvállalkozók koordinálása és a munkafolyamatok összehangolása.

Kivitelezés Felügyelete:

A kivitelezési munkálatok folyamatos felügyelete a minőségi és időbeli előírásoknak megfelelően.
Problémák azonnali kezelése és konfliktusok megoldása a projekt során.

Árajánlatok és Szerződések:

Árajánlatok készítése és azok pontos betartása.
Alvállalkozók felkutatása, megversenyeztetése és szerződések megkötése.

Projekt Követő Rendszer és riporting:

Projekt követő rendszer felépítése és karbantartása a hatékony kommunikáció és dokumentáció érdekében.
Heti reporting a tulajdonosok és a senior management felé

 

Elvárások

Felsőfokú végzettség építőipari, műszaki vagy kapcsolódó területen.
Legalább 3-5 év releváns tapasztalat projektmenedzsmentben, különösen belsőépítészeti felújítások területén.
Kiváló szervezőkészség és problémamegoldó képesség.
Erős kommunikációs és tárgyalási készségek.
Képesség önálló munkavégzésre és csapatmunkára egyaránt.
Jó projektmenedzsment szoftverek ismerete.

 

Olyan jelentkezőket várunk, akik tapasztaltot szereztek már nagyobb volumenű, építőipari projektek teljeskörű felügyeletében és vezetésében.

 

Amit kínálunk

Kiemelkedő bérezés
Dinamikusan növekvő, innovatív környezet
Szakmai fejlődési és előrelépési lehetőségek
Részvétel izgalmas és kihívást jelentő projektekben

Operational buyer

Partnerünk egy olyan kereskedelmi vállalat, amely teljes körű szolgáltatást kínál ügyfeleinek, mint ellátási lánc partner a C-alkatrészek beszerzése, minőségellenőrzése és logisztikája terén.
Feladatok:

A megrendelések nyomonkövetése a beérkezésig, esetleges problémák megoldása, a beszállítókkal, szállítmányozókkal való kapcsolattartás
A beszerzéshez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
Együttműködés a társosztályokkal (sales, raktár, minőségbiztosítás)
Új termék bevezetés támogatása, mintaalkatrészek megrendelése
Raktárkészlet folyamatos ellenőrzése, optimális készletszint biztosítása a gyártási igények figyelembevételével
Beszállításokhoz kapcsolódó számlák, bizonylatok ellenőrzése

Elvárások

Angol tárgyalóképes nyelvtudás
Precíz munkavégzés
Minimum főiskolai végzettség
2 – 3 éves tapasztalat előnyt jelent

Amit kínálunk:

Versenyképes fizetés
Bónusz
Cafeteria
Modern munkakörnyezet
Nemzetközi karrierlehetőség



Megtekintés