Találd meg álmaid állását!

 

Szűrők

Clear all filters

Kategória


Mutass többet

Helyszín 


Mutass többet

Foglalkoztatás jellege

Munkamodell

Tapasztalat


Csaláskezelési monitoring szakértő

Csaláskezelési monitoring szakértő

Partnerünk:
Több, mint 25 éve nyereségesen működői hazai pénzintézet, többszörös Év társadalmilag felelős bankja kitüntetés nyertese. Főbb céljai közé tartozik az átláthatóságra épülő társadalmi szerepvállalás és a pénzügyi tudatosság nevelése. Bővülő csapatunkba most Csaláskezelési monitoring szakértőt keresnek.

Feladatok:

Fraud monitoring rendszer működtetése, a rendszer által generált riasztások kezelése, kivizsgálása.
Szükség esetén telefonos egyeztetés az ügyfelekkel.
Ügyfelek átutalási megbízásainak és bankkártyás tranzakcióinak ellenőrzése.
Kivizsgálások eredményéinek adminisztrálása, a meglévő adminisztrációs rendszerek folyamatos naprakészen tartása.
A rendelkezésre álló információk ellenőrzése az esetleges gyanús tevékenységek felderítése, megelőzése érdekében.
Részvétel a csalásmegelőzési jogszabályoknak-, belső banki szabályzatoknak és a felügyeleti elvárásoknak való megfelelés biztosításában és ennek ellenőrzésében.
Az első védelmi vonaltól – elsősorban a telefonos ügyfélszolgálattól – érkező csalásgyanús bejelentések kezelése.
Kapcsolattartás a bank más szervezeti egységeivel, csalásmegelőzési szempontú ellenőrzések támogatása.

Elvárások:

Motivál, hogy a csaláskezelés területének sikeres működtetésében részt vegyél,
Középfokú végzettséggel rendelkezel,
Minimum 1 éves tapasztalatod van pénzintézeti munkában,
Csalás, incidenskezelési területen szerzett legalább 1 éves tapasztalattal bírsz,
Önállóság, alaposság, felelősségtudatosság jellemez;
Birtoklod az alábbi jellemvonásokat:
Kockázatérzékenység, proaktív problémamegoldó képesség;
Kiváló konfliktuskezelési készség, lényeglátás;
Elemzői szemléletmód;
Nagyfokú pontosság, precizitás;
Kiváló kommunikációs készség.

Előnyt jelent:
 

7/24 munkarendben szerzett tapasztalat,
Ügyfélkapcsolat tartáshoz szükséges angol nyelvtudás (szóban és írásban).

Amit kínálunk:

Otthonról végezhető munka
Béren felüli kiemelkedő juttatások
Cafetéria, Élet-és balesetbiztosítás
Családias környezet

Munkaidő: folyamatos munkarend, műszakbeosztás szerint
 

Irodai Asszisztens

Budapesti, francia multinacionális partnercégünk megbízásából keresünk, motivált, talpraesett munkatársat Irodai Asszisztens munkakörbe! 

Feladatok:

Az értékesítők és támogató mérnökök napi munkájának aktív támogatása az irodából ellátható feladatokban – vevői kapcsolattartás, ajánlatok és műszaki anyagok kiküldése, kiadott ajánlatok adminisztrációja, árazó fájlok elkészítése
Értékesítési igazgató és operatív vezető munkájának napi támogatása, riportok és kimutatások készítése
A napi ügymenetet támogató struktúra kialakítása és fejlesztése
Riportok összeállítása és adatbázisok kezelése
A cég belső folyamatainak és rendszereinek kezelése – Salesforce, SAP, Coupa, Contract Tool stb.
Kereskedelmi szerződésekhez kapcsolódó feladatok ellátása, partner programok kezelése
Vevőtalálkozók és események szervezése együttműködve a különböző társszervezetekkel (marketing) és rendezvényszervező alvállalkozókkal
Prezentációs anyagok összeállítása, előkészítése és szerkesztése
Bejövő számlák adminisztrációja és kezelése, elszámolások indítása
Indirekt beszerzések kezelése, PO létrehozás, pénzügyi osztállyal való együttműködés

 
Elvárások:

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előnyt jelent
Minimum 1-2 éves hasonló területen szerzett tapasztalat 
Pontos, precíz, gyors munkavégzés, önálló gondolkodás és képesség a belső folyamatok proaktív fejlesztésért
Olyan személyiséget keresünk aki nagy teherbírású, kedveli az adminisztrációt és nem retten el a kihívásoktól
Önmagára, a környezetére és a munkájára igényes személyiség akik képes és szeret csapatban dolgozni
Angol nyelv legalább alapfokú ismerete

Juttatási csomag: 

Versenyképes alapbér 
Bónusz 
Cafeteria 

Measurement Technician (CMM)

Partnerünkről:
Partnerünk egy kanadai-koreai multinacionális vállalat, akik e-motorokat gyártanak, és villamosított hajtáslánc-megoldásokat kínálnak, beleértve az invertereket és a fedélzeti töltőket. 2024-ben megnyitják első magyarországi üzemüket, Miskolcon.
Legyen részese egy új üzem működésének az első lépésektől kezdve, és járuljon hozzá a vállalat sikeréhez a magyar piacon!

Feladatkörök: 

CMM mérés
Minőségi ellenőrzés
Minőségi funkcionális és validációs teszt
Hibák elemzése
Mérések elvégzése különböző gépekkel és berendezésekkel (durvasági/Mikro/Profil mérőműszerek, CMM és stb. kezelése).
Funkcionális és validációs tesztek elvégzése és elbírálása, beleértve az elektromos hullámforma leolvasását is
Megjelenésvizsgálat elvégzése
Gyökérokok elemzésének elvégzése

 
Követelmények: 

Középiskolai végzettség vagy azzal egyenértékű technikusi végzettség
Gyártó környezetben szerzett tapasztalat
Mérőeszközökkel kapcsolatos tapasztalat
A biztonsági irányelvek és a minőségbiztosítási rendszerek ismerete
A GD&T ismerete

Amit kínálunk:

Lehetőség egy újonnan épült, modern üzemben dolgozni egy zöldmezős beruházási projekt keretében.
Stabil, multinacionális munkakörnyezet
Cafeteria csomag

Quality Engineer (IQC/OQC)

About our partner:

Our partner is a Canadian-Korean multinational company who manufactures e-motors and offers a suite of electrified powertrain solutions including inverters and onboard chargers. They are opening a new facility in Miskolc, Hungary in 2024.

Be part of a brand new plant from the first steps and contribute to the company’s success in the Hungarian market!

 

Responsibilities:

Reviews control plans, process procedures, test procedures, and quality manuals to understand the scope, requirements, and function of products.
Ensures products meet the drawing specification, customers quality and product integrity requirements.
Supports product development or operations team by providing analysis and expertise throughout the inspection process.
Identifies root causes of problems in the production process; recommends and/or implements corrective measures.
Analyzes data to identify trends in product quality or defects with the goal of mitigating and preventing recurrence and future defect
Ensure compliance and assist with adherence to the Quality Management system (IATF16949/ISO9001)
Participate in the development and refinement of Design and Process FMEA’s (Failure Mode and Effects Analysis)
Report on KPIs in order to adhere to process and prevent occurrence of any non-conformity relating to product, process or system improvement such as Six-Sigma, Poka-Yoke (Error Proofing), and Measurement System Analysis
Manage and coordinate supplier PPM
Support and lead process improvement activities
Write reports and present progress at project meetings and to clients
Performs other duties as assigned

Requirements:

Bachelor's degree in Engineering
English language knowledge
IATF16949/ISO9001 knowledge

What we can offer:

Opportunity to work in a newly built, modern plant on a green-field investment project
Stable, multinational work environment
Cafeteria package

Projekt Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, ATM Expanziós Projekt koordinátorral bővíteni csapatát!

Feladatok

ATM telepítések koordinálása

Felkutatott és leszerződött helyszínek státuszának ellenőrzése
Leszerződött helyszínek felmérésének koordinációja
Kivitelező partnerek irányítása, beszámoltatása
Belső banki területek (IT, Bankbiztonság) telepítéshez szükséges feladatainak nyomonkövetése

Szervezési feladatok ellátása, nyomonkövetése
Riportolás
Státusz menedzsment
Folyamatfejlesztés

Követelmények

Minimum középfokú végzettség / felsőfokú végzettség előny
Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
Döntési képesség, jó problémamegoldó készség, határozott fellépés 
Gyorsaság, pontosság, precizitás 
Kiváló ügyfélkezelés, ügyfélközpontúság 
Kimagasló kommunikációs készség 
Kiváló érdekérvényesítési készség, konfliktuskezelési képesség 
Együttműködési készség csoportban, csapatjátékosság 
Monotónia tűrés 
Folyamatszemlélet 
Angol nyelvismeret előnyt jelent 

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Android fejlesztő

Partnerünkről:

Több mint 25 éve működnek nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
A hazai bankpiacon  közösségi bankként vannak jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartoznak.

Feladatok:

Mobilapplikációk tervezése és fejlesztése Android platformon
Javaslattétel, alternatív megoldások keresése fejlesztői feladatokkal kapcsolatban
Kód review-ban való részvétel
Clean code elvek betartása

Elvárások:

Min. 5 év tapasztalat Android fejlesztésben
Apple design guideline tapasztalat
Rendszerszemlélet és kezdeményezőkészség
Felelősségteljes munkavégzés, kreatív feladatok iránti nyitottság
Önálló munkavégzés és csapatmunkában való részvétel
Tapasztalat verziókövető rendszer használatában (GIT)
Magabiztos Java, Kotlin nyelv, és REST API ismeretek
MVVM architektúra ismeret
Code fejlesztői környezet ismerete (edited)
Tervezési minták és SOLID irányelvek ismerete
Felhasználói szintű SQL ismeretek
Unit teszt készítése

Amit kínálnak:

Home office lehetőség
Cafeteria
Élet- és egészségbiztosítás

IT Projektmenedzser

Partnerünkről:

Partnerünk közel 30 éve szerepel a hazai szoftverfejlesztő cégek listáján és jelenleg többek között IT infrastruktúra üzemeltetéssel, mobil applikáció fejlesztéssel és különböző integrált szoftverekkel foglalkoznak.

Feladatok:

Pontos, részletes projektterv kidolgozása (erőforrásterv, microsoft project eszközök használatával);
Üzleti és műszaki koncepció elkészítésénék menedzselés;
Projekt szervezet definiálása;
Projekt lebonyolításához szükséges eszközök felmérése;
Scope egyeztetése szükség esetén védése az ügyféllel történő egyeztetések során;
Projekttervben jóváhagyott mérföldkövek, folyamatok teljes megvalósításának koordinálása, lefolytatása;
Folyamatos kapcsolattartás ügyféllel, valamint beszállítóival, és szervezetükben lévő kollégákkal;
Projekt vezetése agilis vagy water-fall módszerrel;
Szükséges dokumentációk elkészítése, aktualizálása;
Projekt bevétel-költség figyelés, folyamatos tájékoztatás a management felé;
Prezentációk készítése.

Követelmények:

Legalább 5+ éves projektvezetési tapasztalat telco területén;
Telco terület folyamatainak átfogó ismerete;
Legalább 5+ éves szoftver fejlesztési projekt tapasztalat;
100 M Ft-ot meghaladó IT projektvezetésben szerzett minimum 5 éves tapasztalat mulinacionális cégnél.

Amit kínálunk:

Home office lehetőség;
Cafeteria;
Egészségügyi csomag;
Bónuszrendszer;
Születésnapi extra szabadnap.

Egészségügyi asszisztens – Budapest

Partnerünk Magyarország dinamikusan fejlődő, magánegészségügyi szektorban elhelyezkedő gyógyszeripari szereplője, amely országosan 7 plazmaadományozó központot működtet. Csatlakozz hozzájuk és légy részese fejlődésüknek! 

Feladatok:

Donorok fogadása, regisztrációja, tájékoztatása
Plazmaferezis kivitelezése aferezis készülékkel
Informatikai – és egyéb eszközök, berendezések működtetése
Dokumentációs feladatok

Ehhez szeretnénk, hogy a jelölt rendelkezzen:

Középfokú egészségügyi szakképesítéssel (OKJ 54-55 ápoló, szakápoló)
Érvényes működési engedéllyel és MESZK kártyával
Felhasználói szintű számítógépes ismerettel
Vénaszúrási tapasztalattal
Kiváló kommunikációs képességgel
Csapatmunkára való képességgel

Előnyként értékeljük:

Munkájára igényes, pontos, precíz munkavégzést
Kiemelkedő empátiát
Rugalmasságot

Amiért érdemes hozzánk csatlakozni:

Stabil, megbízható vállalati hátteret
Kiváló munkakörülmények
Cafeteria juttatást
Önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulást
Bónuszrendszert
Munkába járás támogatást
Munkaruhát
Munka és magánélet egyensúlya, rendszeres és kiszámítható munkaidővel, éjszakai és vasárnapi munka nélkül

Egyéb információk:

Teljes munkaidőben történő munkavégzés
2 műszakban történő munkavégzés

Munkavégzés helye:

Budapest, 1051.

Sales Support Specialist

Partnerünkről:
Partnercégünk egy stabil háttérrel rendelkező vállalat, amely innovatív tervezéssel, felvonók és mozgólépcsők szolgáltatásával, karbantartásával foglalkozik családias légkörben.
Hozzájuk keressük a leendő kollégájukat Értékesítési Támogató Szakember pozícióba Budapesti munkavégzéssel!
Feladatok:

Ügyfélkapcsolatok ápolásában, szerződés megújításokban, módosításokban való közreműködés;
Egyszerűbb megrendelői szerződések megkötésének lebonyolítása
A folyamatban lévő ajánlatok és szerződések naprakész követése, rövid határidővel történő lezárása,
Értékesítési adatbázisok folyamatos frissítése, kezelése,
Vállalati ügyfélkezelő-rendszer kezelése
Szerződésekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása;
Áremelések adminisztratív lebonyolításában történő aktív részvétel
Egyszerűbb értékesítési kimutatások elkészítése, kezelése

Elvárások:

Felsőfokú végzettség
1-2 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Aktív, társalgási szintű angol nyelvtudás
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek, Excel, Word, Levelező-rendszerek és Internet magabiztos használata)
Vállalati ügyfélkezelő-rendszerek (CRM) használatában szerzett gyakorlat 
Nyitottság a műszaki dolgok irányában
Értékesítői attitüd
Kiemelkedő kommunikációs készség

Amit kínálunk:
•            Versenyképes, biztos havi alapbér
•            Hosszútávú, stabil munkalehetőség és éves bónusz lehetőség
•            Cafetéria, medicover szolgáltatási csomag
•            Támogató légkör és teljeskörű betanítás

Munkavégzés helye:
•            Budapest

 

Folyamatfejlesztési Koordinátor

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, Folyamatfejlesztési koordinátorral bővíteni csapatát 2024 év végéig!

Feladatok

Access alapú megoldások tervezése és fejlesztése
Üzleti és működési folyamatok felmérése
Access megoldások karbantartása és hibajavítás
Dokumentációs rend betartása és azok naprakészen tartása
Cég működésének, üzletpolitikájának, stratégiájának és céljainak ismerete, azok támogatása
Felelős a rábízott szakmai feladatainak hiánytalan, határidőben történő ellátásáért
A banki szabályzatok és compliance előírások betartása
Felelős a rábízott alkalmi feladatainak hiánytalan, határidőben történő ellátásáért
 Operatív, műszaki vagy adminisztratív feladatokat képes ellátni
Önállóan nyújt szakmai támogatást egy nagyobb szervezeti egység számára
Problémamegoldó, fogékony, önálló
Szakmai útmutatást ad át kevésbé tapasztalt kollegáknak

Követelmények

Szakmai középfokú végzettség és 4-5 éves munkatapasztalat szükséges / felsőfokú végzettség és 0,5 – 1 éves tapasztalat
Nyelvtudás előny
Magas szintű Access, SQL, VBA ismeretek
PL/SQL tapasztalat

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Behajtási back office munkatárs

Partnerünk a bankszektorban Magyarország egyik piacvezetője, Behajtási back office munkatárs bővíteni csapatát 2024 év végéig!

Feladatok
A behajtás kezelésébe tartozó lakossági (elsődlegesen Áruhitel, Privát kölcsön, Jelzáloghitel, Hitelkártya, Folyószámlahitel, Fizetési számla, Mikro hitelek és pénzforgalmi számla) termékekhez kötődő behajtási munkával kapcsolatos támogató (support) feladatok ellátása, korai és késői behajtási szakaszban. 
 

Ügyfélkezelés, ügyfél tájékoztatása a kintlévőség részleteiről (összeg, hátralékosság, számla státusza, fizetési könnyítés, jogi következmények stb.).
Az ügyfelekkel fizetési megállapodás kötése a mindenkor hatályos behajtási utasításnak megfelelő részletességgel,
Megállapodások rögzítése, adminisztratív feladatok ellátása a banki rendszerekben
Lakossági hitelek nyilvántartása KHR-ben (Áruhitel, Privátkölcsön, Hitelkártya, Folyószámlahitel, Jelzáloghitel esetében)
Automatikus és manuális tartozás beszedési folyamatok működtetése
Elhunyt ügyfelek számláinak kezelése
SKIP (Elérhetetlen, eltűnt) ill. Fraud (csalásgyanús) számlák átvizsgálása, duplikált számlák szétválasztása
Jövedelem letiltó levélállomány kiküldése a munkáltatók felé
Megfelelés a bank által meghatározott minőségi, mennyiségi és időbeli elvárásoknak.
Visszajött KHR levelek, kivonatok, ügyféllevelek, jövedelem letiltó levelek, tájékoztató levelek vizsgálata, kezelése, a megfelelő rendszerekben történő rögzítése
Saját statisztikák / csoporteredmények nyomon követése
Megfelelés a bank által meghatározott minőségi, mennyiségi és időbeli elvárásoknak.
Szakmai ismeretek folyamatos naprakészen tartása
Önálló folyamatfejlesztési javaslatok tétele
Panaszok/ügyfélkérések behajtási oldalról teljeskörű kivizsgálása

Követelmények

Középfokú végzettség 
Microsoft Office felhasználói szintű ismerete
Döntési képesség, jó problémamegoldó készség, határozott fellépés 
Gyorsaság, pontosság, precizitás 
Kiváló ügyfélkezelés, ügyfélközpontúság 
Kimagasló kommunikációs készség 
Kiváló érdekérvényesítési készség, konfliktuskezelési képesség 
Együttműködési készség csoportban, csapatjátékosság 
Monotónia tűrés 
Folyamatszemlélet 
Angol nyelvismeret előnyt jelent 

Juttatási csomag

Versenyképes fizetés

Administrative Assistant

Asszisztens francia nyelvtudással

A leendő kolléga feladata, hogy a belső és külső forrásokból származó információk koordinálásával, szoros együttműködéssel segítse a Vezetőket az időgazdálkodásuk optimalizálásában.
 
Fő feladatok:

Naptár meghívások kezelése (konfliktusok megoldása, figyelmeztetés a lemondásokról és sürgős helyzetek megoldása)
Értekezletek és rendezvények szervezése (belső és külső)
Utazási ügyintézés
Nemzetközi kiküldetések szervezése
Költségtérítés, vállalati kártyák kezelése
Utánkövetés, iktatás a belső rendszerek használatával (elektronikus/papíralapú nyilvántartások vezetése, információk rendszerezése)
A bejövő és kimenő levelezés kezelése és rangsorolása, Outlook e-mailek, levelek fogadása és szűrése
Csomagok kezelése külföld/belföldre

 

Szükséges kompetenciák:
 

Legalább kétéves korábbi tapasztalat felsővezető vagy csapat támogatásában nemzetközi környezetben
Magas szintű írásbeli és szóbeli kommunikációs készség francia és angol nyelven
Kiváló szervezési és időgazdálkodási készség
Képesség összetett, időbeosztásos napirendek kezelésére
Megbízható ítélőképesség, prioritások felállításának és döntések meghozatalának képessége.
Részletekre való odafigyelés
Szervezési készség
Előny az alapdiploma

 

Amit adunk:

Versenyképes fizetés
Teljes otthoni munkavégzés



Megtekintés